Geweldige service!

Wat fijn om met een taxibusje afgezet te worden voor de vertrekhal. Ontspannen vertrekken, geen gesjouw met bagage van de auto naar het vliegveld. Op de terugweg stond het busje al weer klaar om ons op te halen. Geweldige service voor een fijne prijs!

Snel en adequaat geholpen maar pas op!

Op zich goed geholpen maar deze partij is niet verzekerd in geval van schade! Mocht er dus iets mis gaan dan kun je nergens aanspraak op maken. Dit is mijzelf bevestigd na schade aan de deurklink van mijn auto.

Geachte heer , Deze schade hebben we reeds met u besproken. Een binnen deurklink die afbreekt als je hem gebruikt is een slijtage onderdeel ( vooral bij alfa romeo zie forums internet). Als deze klink niet bij ons was afgebroken was het wel een week later bij uzelf gebeurt. Schade als gevolg van slijtage gaan wij dus ook niet vergoeden. mvg safe and save parking

Toen wij op 14 mei jl. naar Malaga vlogen mocht het vloeibare voedsel van mijn vrouw niet mee ondanks een douaneverklaring van het Universitair Medisch Centrum Groningen. Michel was zo vriendelijk te zorgen dat de chauffeur van de pendelbus onze rugzak met de voeding ophaalde. Bij terugkomst ruim een week later konden we de rugzak weer in ontvangst nemen. Het was een geweldige vorm van service waar we verschrikkelijk dankbaar voor waren.

perfect, zeker aan te bevelen

Bedankt voor de review. Fijn dat het jullie zo goed bevalt.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

We waren te vroeg, maar konden toch op tijd bij de luchthaven zijn.

Bedankt voor U review.

voldoende, een redelijke ervaring

Bedankt voor de review. Er staan inderdaad bomen in de buurt van de parkeerplaats.Dus in de herfst valt er wat blad op de auto's.

perfect, zeker aan te bevelen

Fijn dat het goed bevallen is.

Bedankt voor U review.

Klopt helemaal ;)

goede service, goed behandeld

Bedankt voor U review. Fijn dat het bevallen is. Excuus voor de wachttijd met ophalen we doen onze uiterste best om wachttijd te vermijden. Hopelijk tot een volgende keer.