Werkte niet

Product gebruikt, maar kreeg geen uitslag

pakketje veel te lang onderweg

ik bestel op donderdagavond een test voor blaasonsteking. Die wordt vrijdag verstuurd volgens jullie mail. Dan verwacht ik die test op zaterdag. het pakketje was er uiteindelijk dinsdag!!! dat kan echt niet. Dus, als je iets nodig hebt waar je geen 5 dagen op kan wachten, moet je niet bij 24gezondheid.nl bestellen!

Wij hebben mevrouw Moraal laten weten hoezeer wij dit betreuren. Wij versturen in het algemeen brievenbuspost met POST NL. Dit gaat zeer vaak goed. Een enkele keer helaas niet. Jammer genoeg wordt brievenbuspost niet op maandag bezorgd. Als zaterdag wordt overgeslagen dan wordt het helaas pas dinsdag. Dit is incidenteel maar in het geval van een belangrijke test natuurlijk uiterst vervelend. Voor het team van 24G is een negatieve beoordeling uiterst teleurstellend. Daar doen we het niet voor. In het onderhavige echter wel te begrijpen. Wij allen (inclusief onze bezorgdienst) blijven ons voortdurend inspannen om onze service naar onze klanten te optimaliseren. Maar het blijft allemaal mensenwerk.

goede service

product ontvangen was niet geschikt voor mij bleek uit bijsluiter niet retour hoeven zenden, geld terug gehad

Snelle levering, makkelijk bestellen

Overzichtelijke website, heldere informatie en snelle anonieme levering. Heel prettig

order snel geleverd en goed verpakt

maakt een betrouwbare indruk en de beschrijving bij het artikel hoe te gebruiken is heel duidelijk, wel fijn bij een zelftest. De after service is ook uitstekend. kortom aanrader indien je wat bij 24gezondheid wil bestellen.

Snel opgestuur en makkelijke test

Werd snel opgestuurd. Als extra controle snel en gemakkelijk. Geen week wachten via de huisarts. Als je de instructie goed leest en netjes uitvoert is de test volgens de literatuur ongeveer 80 - 90% betrouwbaar. Een goede sample is belangrijk! Het geeft een indicatie dus. Als je het 100% zeker wilt weten, dan moet je een labtest via het internet, GGD of huisarts aanvragen.

Pluspunten

Alles prima

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Besteld, betaald en nooit geleverd. Op e-mails werd niet gereageerd.

Een product leveren na betaling zou al een goed begin zijn.

Pluspunten

test voor PSA en cholecterol werkt naar teveredenheid

pipet bij psa was niet erg goed - ging moeizaam bovendien kan het toch niet zo zijn dat je een produkt op de Nederlandse markt verkoopt terwijl alleen Duits/Italiaans/Spaanse handleiding bij zit

Pluspunten

Snelle reactie op email en nadat een test niet goed was gegaan een nieuwe opgestuurd gekregen. Raad dit bedrijf zeker aan.

Nederlandse handleiding bij de PSA test.

Pluspunten

Chlamydia test is zo onbetrouwbaar als maar kan zijn. Alles naar behoren gedaan, test zegt negatief, test via huisarts positief

Wij vinden het erg jammer dat u het zo ervaren heeft. Wij proberen bij de documentatie van ons product eerlijke informatie over de betrouwbaarheid van onze soa zelftests te verstrekken. De onderstaande informatie is dan ook van belang om een verantwoorde keuze te maken. Onze productinformatie verwijst hiernaar. https://www.24gezondheid.nl/c-4174522/wat-u-moet-weten-over-onze-chlamydia-tests/ Onze tests hebben een sensiviteit (gevoeligheid) van 85,7%. Dit geeft dit aan dat van de 10 deelnemers van deze zelftest er circa 8 of 9 juist worden gediagnosticeerd. De specificiteit van 98,3% geeft aan dat met zeer hoge mate van waarschijnlijkheid kan worden aangegeven dat als de test een positieve uitslag geeft dit een juiste uitslag is!

Pluspunten

Snelle levering en discreet verpakt pakketje

Het buisje met het pipetje werkt niet goed. Het vocht loopt erlangs of als je te hard drukt om er een druppel uit te krijgen schiet het los. Had 2 verschillende testen besteld, maar heb er hierdoor maar 1 kunnen testen, de ander had niet genoeg vocht meer doordat het erlangs liep en eruit schoot

Pluspunten

De test was mis gegaan omdat ik te hard in het bijbehorende buisje geknepen had.. en klapte het dopje over de cassette

Pluspunten

Duidelijk en betrouwbaar

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Niet

Helemaal geen betrouwbare test. Bij test bij de GGD kwam er een positieve uitslag. Bij de test negatief.

Je hebt de GGD test later uitgevoerd! Om een betrouwbare chlamydia test uitslag te krijgen is het van belang dat je de instructie nauwkeurig opvolgt en rekening houdt met het moment waarop je betrouwbaar kan testen! De incubatietijd van chlamydia is circa 14 dagen en is de tijd die verstrijkt tussen de besmetting en de eerste klinische symptomen. Het gaat niet zozeer om merkbare klachten, want bij chlamydia heb je niet altijd klachten, maar het moment dat de bacterie of het virus met zekerheid aangetoond kan worden met deze thuistest! Geeft de uitslag aan dat je geen chlamydia hebt en je hebt eerder getest dan de aangegeven periode dan adviseren we je altijd de test te herhalen!!

Pluspunten

Alles gedaan zoals beschreven stond. Test werkt niet.

Hier willen wij graag op reageren. Wij zouden het zeer op prijs gesteld hebben als de klant met ons contact gezocht had. Dan hadden wij een en ander kunnen bespreken en tot een oplossing kunnen komen. Helaas zijn wij door klant niet in de gelegenheid gesteld en dat brengt in ieder geval bij ons team altijd een teleurstelling met zich mee. Klanten kunnen ons altijd per e-mail bereiken of telefonisch op 036-8418090. Onze medewerkers staan altijd tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Team 24Gezondheid

Pluspunten

Product is bezorgd

Product zou er maandag zijn; kwam pas woensdag namiddag.

Pluspunten

Hielpen meteen toen mn product niet goed was! 2 dagen later meteen een nieuwe op de stoep!

Pluspunten

Keurige levering

Donderdag besteld, pas dinsdag in huis.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snel geleverd maar de test deed het niet. Jammer.

Geld trug als de test kapot is

Wij willen hier graag op ingaan. Onze klant heeft geen contact opgenomen om ons op de hoogte te stellen van het feit dat de test geen uitslag gaf. Mocht het voorkomen dat een test om de één of andere reden beschadigd is geraakt, dan krijgt de klant uiteraard een nieuwe test toegestuurd of op verzoek het geld terug. Klanten kunnen ons altijd per e-mail bereiken of telefonisch op 036-8418090. Onze medewerkers staan altijd tot uw beschikking. Uiteraard is met de klant alles netjes geregeld. Met vriendelijke groet,team 24gezondheid