Kut

Is niet erg betrouwbaar want dat zei mijn dokter dus dag geld

Prima maar een dag later dan beloofd

Producten waren prima

Perfect geleverd

Perfecte levering / anoniem

Laat gepost

Voor 12 uur besteld, maar pas de volgende dag item verzonden terwijl de belofte is volgende dag in huis.

• Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? Voor bepaald tijdstip is morgen thuis

snel en correct

Groot assortiment, snelle bezorging, discreet.

• Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? Groot assortiment, geen bep. aantrekking, via google gevonden

Mijn ervaring met 24gezondheid was goed.

Artikel besteld betaald en ontvangen.

Product niet ontvangen

Email gestuurd naar 24gezondheid waarom mij pakketje niet is aangekomen op de aangegeven PostNL pakket locatie. Het pakketje bleek om een niet nader bekende reden te zij terug gestuurd naar 24gezondheid. Samen overeen gekomen om het aanbetaalde bedrag terug te storten en de volgende dag stand het al op mijn rekening.

• Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? Website en de producten

Gedaan wat beloofd is

De levering was prima ik heb de testen nog niet gebruikt

• Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? Ruime keuze aan testen

Snelle levering en makkelijk in gebruik

Test werd binnen een dag geleverd en de handleiding was duidelijk.

• Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? N.v.t.

Snelle levering van goed product

Het product, een test, werd aangeboden tegen een scherpe prijs. De verworven mijn bestelling en de levering was prima

• Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? Duidelijke informatie op de site

Goede kwaliteit test, duidelijke handleiding, makkelijk uit te voeren

Door een fout van Post nl, is het brievenbuspakje in eerste instantie niet bezorgd, maar 24gezondheid.nl heeft direct actie ondernomen en alles zeer coulant opgelost, waardoor ik een heel tevreden klant ben.

• Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? Het aanbod van testen, goede prijs/kwaliteit verhouding

Op tijd geleverd

Duidelijke pas test. Goede handleiding

• Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? N.v.t.

Bestelling verliep gemakkelijk. Levering volgens afspraak. Dus top.

Heel erg goed

Goede site en snel verstuurd. Product goed verpakt.

• Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? N.v.t.

Gemakkelijk uit te voeren test

Gaat sneller dan een afspraak bij de dokter.

• Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? Betrouwbare uitstraling en aanvaardbare prijzen

Werkte niet!

Alles volgens het boekje gedaan maar geen uitslag. Super kut! Veel te veel geld aan uitgegeven. Vooral omdat het zo delicaat is! Er voor gekozen omdat de eigen risico via de dokter zo duur is. Nu ben ik het dubbele kwijt! Dank! :(

• Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? Prijs - Maar weer eens ervaren. Goedkoops is duurkoop!

Niets ontvangen

Titel omvat alles.

• Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? N.v.t.

Had deze test voor iemand anders gekocht omdat hij discreet moest zijn

• Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? Prijs en geen verzendkosten

Snelle levering en prima test

Al eerder besteld, weer niet teleurgesteld.

• Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? N.v.t.

Na mijn bestelling bleek ik een test exemplaar tekort te hebben. Na gebeld te hebben is er meteen actie ondernomen om het foutje te herstellen.

• Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? De goede website en prijs kwaliteit

Er was iets fout gegaan met de post en ze hebben het direct opgelost. Super

• Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? De scherpe prijs

Goede test

Was duidelijk beschreven

• Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? N.v.t.

Bestelling tijdig binnen. Netjes verpakt en test was makkelijk uit te voeren.

• Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? Lage prijzen en betrouwbaarheid van horen zeggen.

Werkte niet

Product gebruikt, maar kreeg geen uitslag

pakketje veel te lang onderweg

ik bestel op donderdagavond een test voor blaasonsteking. Die wordt vrijdag verstuurd volgens jullie mail. Dan verwacht ik die test op zaterdag. het pakketje was er uiteindelijk dinsdag!!! dat kan echt niet. Dus, als je iets nodig hebt waar je geen 5 dagen op kan wachten, moet je niet bij 24gezondheid.nl bestellen!

Samuel Esmeijerstraat 20

1318CB Almere

Over 24gezondheid.nl

Onze missie bij 24gezondheid is om preventie te implementeren als een essentieel onderdeel van een beter en gezonder leven. Wij bieden gecertificeerde tests die eenvoudig en betaalbaar zijn en die je kunt uitvoeren waar en wanneer je maar wilt. De resultaten van de tests zijn gemakkelijk af te lezen in slechts 10 minuten (sneltests). Al onze tests hebben gunstige prijzen en gratis verzending, dit om gezondheidstests voor iedereen toegankelijk te maken. Bovendien bieden wij via onze site 24gezondheid gezondheidskennis aan (zie onze blogs). Ons geloof is dat (het aanreiken van) die kennis het nastreven van een goede gezondheid en welzijn mogelijk maakt. Ofwel het verstrekken van verantwoorde, transparante en eerlijke informatie die gericht is op het in stand houden of bevorderen van een goede gezondheid. Contact 24gezondheid.nl [email protected] ​Samuel Esmeijerstraat 20 ​1318 CB Almere 036-8418090 KvK 62843117