Mijn ervaring met 24gezondheid was goed.

Artikel besteld betaald en ontvangen.

Product niet ontvangen

Email gestuurd naar 24gezondheid waarom mij pakketje niet is aangekomen op de aangegeven PostNL pakket locatie. Het pakketje bleek om een niet nader bekende reden te zij terug gestuurd naar 24gezondheid. Samen overeen gekomen om het aanbetaalde bedrag terug te storten en de volgende dag stand het al op mijn rekening.

• Wat zou u zeggen tegen iemand die naar ons bedrijf informeert? N.v.t.
  • Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? Website en de producten

Beste klant, Het is altijd heel vervelend om iets te bestellen en het niet te krijgen. Hiervoor nogmaals ons excuus. In dit geval geeft u ook aan dat het product niet is afgeleverd door POSTNL. Dit is helaas tegenwoordig een meer voorkomend probleem. Zowel voor koper als verkoper. Desondanks zijn wij in het algemeen nog steeds tevreden over de dienstverlening van POSTNL. Omtrent het niet bezorgen heeft u ons in het weekend een mail gestuurd. Helaas zijn wij niet open op zaterdag en zondag alsmede feestdagen. Na het weekend, op maandag, is een mail naar u gestuurd dat wij het pakketje terug hebben gekregen van POSTNL. In de mail heeft u de mogelijkheid gekregen het geld terug te ontvangen en een nieuwe test te krijgen. U heeft hiertoe een nette mail teruggestuurd dat u het geld terug wil ontvangen. Dit hebben wij vanzelfsprekend geregeld. Dus geen 25 euro kwijt. Het is wel jammer dat u vrijwel onmiddellijk de 'botte bijl hanteerd" en waarschuwt met: "pas op" en "vooral geen zaken doen met deze firma. Uit onze reviews zowel bij Kiyoh als bol.com blijkt dat wij een betrouwbare partij zijn die bijvoorbeeld kwaliteit en een uitstekende interactie met onze klanten hoog in het vaandel hebben staan. Uiteraard begrijpen wij ook uw boosheid want een gezondheidstest dient snel geleverd te worden. Het is jammer dat dit hier niet het geval was. Desondanks hopen wij u als klant terug te zien en wensen u veel gezondheid toe. Met vriendelijke groet Het team van 24gezondheid

Gedaan wat beloofd is

De levering was prima ik heb de testen nog niet gebruikt

• Kunt u één ding noemen dat bij ons beter zou kunnen? Tevreden klant hoor !!
  • Wat zou u zeggen tegen iemand die naar ons bedrijf informeert? Betrouwbare levering
  • Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? Ruime keuze aan testen

Snelle levering en makkelijk in gebruik

Test werd binnen een dag geleverd en de handleiding was duidelijk.

• Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? N.v.t.

Snelle levering van goed product

Het product, een test, werd aangeboden tegen een scherpe prijs. De verworven mijn bestelling en de levering was prima

• Kunt u één ding noemen dat bij ons beter zou kunnen? N.v.t.
  • Wat zou u zeggen tegen iemand die naar ons bedrijf informeert? Zeker daar bestellen
  • Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? Duidelijke informatie op de site

Goede kwaliteit test, duidelijke handleiding, makkelijk uit te voeren

Door een fout van Post nl, is het brievenbuspakje in eerste instantie niet bezorgd, maar 24gezondheid.nl heeft direct actie ondernomen en alles zeer coulant opgelost, waardoor ik een heel tevreden klant ben.

• Kunt u één ding noemen dat bij ons beter zou kunnen? N.v.t.
  • Wat zou u zeggen tegen iemand die naar ons bedrijf informeert? Betrouwbaar bedrijf, zeer klantvriendelijk
  • Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? Het aanbod van testen, goede prijs/kwaliteit verhouding

Op tijd geleverd

Duidelijke pas test. Goede handleiding

• Kunt u één ding noemen dat bij ons beter zou kunnen? N.v.t.
  • Wat zou u zeggen tegen iemand die naar ons bedrijf informeert? Goede club
  • Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? N.v.t.

Bestelling verliep gemakkelijk. Levering volgens afspraak. Dus top.

Heel erg goed

Goede site en snel verstuurd. Product goed verpakt.

• Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? N.v.t.

Gemakkelijk uit te voeren test

Gaat sneller dan een afspraak bij de dokter.

• Wat zou u zeggen tegen iemand die naar ons bedrijf informeert? N.v.t.
  • Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? Betrouwbare uitstraling en aanvaardbare prijzen

Werkte niet!

Alles volgens het boekje gedaan maar geen uitslag. Super kut! Veel te veel geld aan uitgegeven. Vooral omdat het zo delicaat is! Er voor gekozen omdat de eigen risico via de dokter zo duur is. Nu ben ik het dubbele kwijt! Dank! :(

• Kunt u één ding noemen dat bij ons beter zou kunnen? Werkende test. Betere info.
  • Wat zou u zeggen tegen iemand die naar ons bedrijf informeert? NOOIT doen
  • Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? Prijs - Maar weer eens ervaren. Goedkoops is duurkoop!

Geachte klant, Altijd heel vervelend als een test niet het gewenste resultaat geeft. Wij sturen in voorkomende gevallen altijd een nieuwe test toe of betalen het bedrag terug. Helaas hebben wij niets van u vernomen waardoor wij vrij machteloos staan. Wij hebben een zeer goed bereikbare klantenservice: T 036-8418090 of per mail: [email protected] Wij vinden het jammer dat u geen contact met ons heeft gezocht. Met vriendelijke groet, Masja Klantenservice 24gezondheid

Niets ontvangen

Titel omvat alles.

• Kunt u één ding noemen dat bij ons beter zou kunnen? Tracking zending
  • Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? N.v.t.

Geachte klant, Naar België is de levertijd minimaal 2 werkdagen en vaak iets langer. Als u op woensdag besteld en in het weekend in de beoordeling aangeeft dat u niets ontvangen heeft is dat heel snel. Ons leermoment is dat wij naar onze klanten in België standaard de track en trace code mailen zodat het pakketje te volgen is. In uw geval was dit nog niet het geval. Hiervoor ons excuus. Het pakketje is overigens wel door u ontvangen. Wij zouden het op prijs gesteld hebben als u met onze klantenservice contact opgenomen had. Dan hadden wij u op een juiste manier kunnen informeren. Met vriendelijke groet, Masja Klantenservice 24gezondheid

Had deze test voor iemand anders gekocht omdat hij discreet moest zijn

• Kunt u één ding noemen dat bij ons beter zou kunnen? N.v.t.
  • Wat zou u zeggen tegen iemand die naar ons bedrijf informeert? Doen is niet duur
  • Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? Prijs en geen verzendkosten

Snelle levering en prima test

Al eerder besteld, weer niet teleurgesteld.

• Kunt u één ding noemen dat bij ons beter zou kunnen? N.v.t.
  • Wat zou u zeggen tegen iemand die naar ons bedrijf informeert? Ik zou jullie zeker aanbevelen
  • Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? N.v.t.

Na mijn bestelling bleek ik een test exemplaar tekort te hebben. Na gebeld te hebben is er meteen actie ondernomen om het foutje te herstellen.

• Kunt u één ding noemen dat bij ons beter zou kunnen? Nou eigenlijk niet
  • Wat zou u zeggen tegen iemand die naar ons bedrijf informeert? What you see is what you get.
  • Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? De goede website en prijs kwaliteit

Er was iets fout gegaan met de post en ze hebben het direct opgelost. Super

• Kunt u één ding noemen dat bij ons beter zou kunnen? N.v.t.
  • Wat zou u zeggen tegen iemand die naar ons bedrijf informeert? Zeker aan te bevelen
  • Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? De scherpe prijs

Goede test

Was duidelijk beschreven

• Kunt u één ding noemen dat bij ons beter zou kunnen? N.v.t.
  • Wat zou u zeggen tegen iemand die naar ons bedrijf informeert? Altijd goed
  • Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? N.v.t.

Bestelling tijdig binnen. Netjes verpakt en test was makkelijk uit te voeren.

• Kunt u één ding noemen dat bij ons beter zou kunnen? Informatie over verzenden. Laboratoriumtesten hebben een iets langere leeftijd. Kan duidelijker aangegeven worden.
  • Wat zou u zeggen tegen iemand die naar ons bedrijf informeert? De site geeft veel informatie. Lees die ook eens door. Heeft mij erg geholpen.
  • Wat trok u aanvankelijk aan in ons bedrijf? Lage prijzen en betrouwbaarheid van horen zeggen.

Werkte niet

Product gebruikt, maar kreeg geen uitslag

pakketje veel te lang onderweg

ik bestel op donderdagavond een test voor blaasonsteking. Die wordt vrijdag verstuurd volgens jullie mail. Dan verwacht ik die test op zaterdag. het pakketje was er uiteindelijk dinsdag!!! dat kan echt niet. Dus, als je iets nodig hebt waar je geen 5 dagen op kan wachten, moet je niet bij 24gezondheid.nl bestellen!

Wij hebben mevrouw Moraal laten weten hoezeer wij dit betreuren. Wij versturen in het algemeen brievenbuspost met POST NL. Dit gaat zeer vaak goed. Een enkele keer helaas niet. Jammer genoeg wordt brievenbuspost niet op maandag bezorgd. Als zaterdag wordt overgeslagen dan wordt het helaas pas dinsdag. Dit is incidenteel maar in het geval van een belangrijke test natuurlijk uiterst vervelend. Voor het team van 24G is een negatieve beoordeling uiterst teleurstellend. Daar doen we het niet voor. In het onderhavige echter wel te begrijpen. Wij allen (inclusief onze bezorgdienst) blijven ons voortdurend inspannen om onze service naar onze klanten te optimaliseren. Maar het blijft allemaal mensenwerk.

goede service

product ontvangen was niet geschikt voor mij bleek uit bijsluiter niet retour hoeven zenden, geld terug gehad

Snelle levering, makkelijk bestellen

Overzichtelijke website, heldere informatie en snelle anonieme levering. Heel prettig

order snel geleverd en goed verpakt

maakt een betrouwbare indruk en de beschrijving bij het artikel hoe te gebruiken is heel duidelijk, wel fijn bij een zelftest. De after service is ook uitstekend. kortom aanrader indien je wat bij 24gezondheid wil bestellen.

Snel opgestuur en makkelijke test

Werd snel opgestuurd. Als extra controle snel en gemakkelijk. Geen week wachten via de huisarts. Als je de instructie goed leest en netjes uitvoert is de test volgens de literatuur ongeveer 80 - 90% betrouwbaar. Een goede sample is belangrijk! Het geeft een indicatie dus. Als je het 100% zeker wilt weten, dan moet je een labtest via het internet, GGD of huisarts aanvragen.

Pluspunten

Alles prima

Over 24gezondheid.nl

Onze missie bij 24gezondheid is om preventie te implementeren als een essentieel onderdeel van een beter en gezonder leven. Wij bieden gecertificeerde tests die eenvoudig en betaalbaar zijn en die je kunt uitvoeren waar en wanneer je maar wilt. De resultaten van de tests zijn gemakkelijk af te lezen in slechts 10 minuten (sneltests). Al onze tests hebben gunstige prijzen en gratis verzending, dit om gezondheidstests voor iedereen toegankelijk te maken. Bovendien bieden wij via onze site 24gezondheid gezondheidskennis aan (zie onze blogs). Ons geloof is dat (het aanreiken van) die kennis het nastreven van een goede gezondheid en welzijn mogelijk maakt. Ofwel het verstrekken van verantwoorde, transparante en eerlijke informatie die gericht is op het in stand houden of bevorderen van een goede gezondheid. Contact 24gezondheid.nl [email protected] ​Samuel Esmeijerstraat 20 ​1318 CB Almere 036-8418090 KvK 62843117