Pluspunten

Snelle levering, goede klantenservice

Ik heb niks aan te merken

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

product was onvolledig. pipet was niet aanwezig, gebruiksaanwijzing niet en buisje om te mengen ontbrak. Al met al had ik geluk dat ik die spullen nog had anders had ik niets gehad aan het product. Zeer slecht!!!

Hieronder vindt u onze reactie naar aanleiding van de beoordeling van de klant. De klant nam helaas geen contact met ons op en gaf ons niet de gelegenheid om te reageren. Dat vinden wij erg jammer. Wij vragen aan al onze klanten bij problemen met de bezorging, het product of anderszins contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan op telefoonnummer 036-8418090 of mail ons op [email protected] Wij staan altijd open voor uw op-en/of aanmerkingen en zien uw feedback graag tegemoet. met vriendelijke groet, team 24Gezondheid.nl

Pluspunten

Snelle levering, en erg blij met het product! Ik ga hier vaker bestellen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede prijs. Levering binnen enkele dagen.

Combinatie van producten doet wat vreemd aan. Enveloppe waarin product zat rook bijzonder muffig.

Pluspunten

de levering was er snel

ik heb nog geen antwoord over mijn vraag gehad waarom ik meer moest betalen dan wat er op de website stond.ook was het niet duidelijk of ik nog iets moest doorsturen naar een labaratorisch onderzoek.voor een test is dit belangerijk

Pluspunten

5 minuten voor 5 besteld bestelling de volgende dag in de bus!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering en discrete verpakking!

Kon nergens vinden wat 1 streepje op test inhield..

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

vriendelijke benadering

snelheid en controle van levering

Wij waarderen het enorm dat u ons aanbeveelt. Jammer vinden wij het dat de vertraging in de aflevering van 1 dag ons zwaar aangerekend wordt. Indien u op werkdagen besteld voor 17.00 uur heeft u uw bestelling in principe altijd de volgende dag in huis. U bestelde op Zondag en de afleverdatum is dan Dinsdag. Helaas is door de bezorgdienst POSTNL op woensdag bezorgd. Dat kan héél soms gebeuren. Overigens staat POSTNL bekend als 'de meest betrouwbare verzendpartij'. Wij hebben bovenstaande informatie over het bestellen en verzenden ook op onze website staan. Wij doen er alles aan om een betrouwbare diagnostiek mogelijk te maken tegen de laagst mogelijke kosten. Zoals gezegd stellen wij het zeer op prijs dat u ons aanbeveelt. Team 24G

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

zeer snelle service

jammer dat de envelop open was zodat de postbode er in kan kijken niet goed dicht geplakt

Pluspunten

Snelle levering en discreet

Pluspunten

Supersnelle levering, lage prijs, geen porto

Pluspunten

Levering conform afspraak, duidelijke site.

Pluspunten

Snelle bezorging

Weinig

Pluspunten

Goedkoop

Handleiding beter copieren.

Pluspunten

snelle levering duidelijke site

Pluspunten

10!

Nou dames die hier bestellen of heren, ze behandelen je opmerkingen klachten echt super en superrr goed. Mocht er ooit iets gebeuren kleine klacht opmerking je word hier echt behandeld zoals het hoort en wel meteen! Toppers wat een aandacht die je krijgt. Raad het jullie zeer zeker aan wat betreft de zwangerschapstesten kan ik weinig zeggen omdat ik te vroeg testte. Kan er na de nieuwe testen wel way ober vermelden.

Pluspunten

Goed product Mooi verpakt Snel geleverd

Samuel Esmeijerstraat 20 1318CB Almere

Over 24gezondheid.nl

Onze missie bij 24gezondheid is om preventie te implementeren als een essentieel onderdeel van een beter en gezonder leven. Wij bieden gecertificeerde tests die eenvoudig en betaalbaar zijn en die je kunt uitvoeren waar en wanneer je maar wilt. De resultaten van de tests zijn gemakkelijk af te lezen in slechts 10 minuten (sneltests). Al onze tests hebben gunstige prijzen en gratis verzending, dit om gezondheidstests voor iedereen toegankelijk te maken. Bovendien bieden wij via onze site 24gezondheid gezondheidskennis aan (zie onze blogs). Ons geloof is dat (het aanreiken van) die kennis het nastreven van een goede gezondheid en welzijn mogelijk maakt. Ofwel het verstrekken van verantwoorde, transparante en eerlijke informatie die gericht is op het in stand houden of bevorderen van een goede gezondheid. Contact 24gezondheid.nl [email protected] ​Samuel Esmeijerstraat 20 ​1318 CB Almere 036-8418090 KvK 62843117