Top bedrijf. Spullen zijn van goede kwaliteit en word snel geleverd. Netjes ingepakt en fijn dat je je pakket kan ophalen bij een ophaalpunt. Kortom helemaal top

Altijd goed !!!

Al meerdere bestellingen hier geplaatst en nog nooit een melding of reclematie hoven doen, gewoon GOED. Prijzen zijn goed, wij blijven zeker hier regelmatig een spannende bestelling plaatsen.

einde van corona vurissen

massage olie goed

Snelle en correcte behandeling van order

Eenvoudige manier van bestellen. Je wordt direct per email op de hoogte gehouden van het proces. Ook handig om zelf het bezorgmoment te kunnen kiezen. Betrouwbaar bedrijf.

Goede verzending en direct antwoord op je vragen per WhatsApp

Prettig, miste alleen iets bij het product

Goede service en optijd geleverd

Had origineel wat twijfels bij de website, maar alles was de volgende dag afgeleverd en in perfecte staat. Makelijk overzicht en goedkope prijzen.

Veel keuze in assortiment en snelle levering

Na zoektocht deze site ontdekt. Breed assortiment en snelle levering

Snelle en goede levering

Eén van de artikelen was niet voorradig en daarvoor zat een kaartje bij de levering. Ik kreeg de keuze uit wachten en het bedrag terug. Netjes en correct.

Snel en discreet verpakt

Betrouwbaar / goede service / beste prijs

Makkelijk besteld en nette discrete bezorging

Ik heb al vaker via deze site spullen besteld, het is overzichtelijk en wordt altijd discreet en op tijd geleverd. Ik zou het iedereen aan kunnen raden. M.

Bestelling correct en snel geleverd.

Snelle levering, discreet verpakt.

snelle levering, goed verzorgd

product makkelijk te bestellen en snel geleverd

Ruim aanbod tegen een goede prijs

Ruim en overzichtelijk aanbod tegen een goede prijs. De levering gebeurt overigens ook nog eens snel en discreet.

Snelle levering.

Duidelijk en snel. Prima.

Geleverd wat ik heb verwacht

Op tijd geleverd met de qualiteit dit ik heb verwacht

Gewoon super geil

Was benieuwd na de speeltjes met me vriendin en ja hoor bestellen elke keer wat elke keer weer een ervaring rijker super lekker geil speeltjes maken haar en mij hellemaal gek wil meer en meer

De speelgoedwinkel voor ons allemaal.

What you see is what you get. Honderden artikelen keurig gerangschikt in de digitale catalogus. Bestellen gaat eenvoudig, afrekenen is geen probleem en de bezorging is zeer snel en discreet. Wat wil je nog meer. Ik heb al eerder artikelen bij de Quality-Sexshop besteld en het is misschien wel leuk om te vertellen dat de kwaliteit van de artikelen hoog is. Het speelgoed gaat heel lang mee. Soms willen we weer eens iets anders. Dan weten we Quality-Sexshop wel weer te vinden. Groeten van Ad.

Ondanks probleem door post nl snel opgelost

Snelle levering en juiste prijsstelling. Website zelf werkt vaak traag jammergenoeg. Ik zou persoonlijk overstappen naar andere host zodat jullie producten beter en sneller zoekbaar zijn. Zeker tov concurrentie. Veel succes !

Goede service en uitleg.Ik kom zeker weer eens terug.

Beste sexshop van het web.

Ik bestel hier al jaren omdat de prijzen goed zijn en de bezorging altijd voorspoedig verlopen. Netjes optijd en discreet verpakt.

Goede kwaliteit en service

Artikel goed en scherp geprijsd. Navraag omtrent werking werd vlot opgepakt.

Snelle levering goed verpakt

Ruime keuze snel geleverd en discreet verpakt

goede service

Miste een onderdeel...dit werd na snel mail contact gelijk opgestuurd

snel correct en behulpzaam

Al een paar keer besteld. En altijd in orde. Een keer was er een product glijmiddel niet op voorraad. In afwachting heb ik een gratis kleinere size gekregen van glijmiddel. En juiste fles glijmiddel werd achteraf netjes automatisch opgestuurd. Netjes ! Aanrader !