What you see is what you get.

Ik heb een paar keer een bestelling geplaatst bij Quality-Sexshop. Je kunt in alle rust op de website kijken, uitzoeken en bestellen wat je wilt hebben. Honderden artikelen zijn voorradig. Prima discrete aflevering van je bestelling! Vandaag besteld, morgen in huis. (Ik kreeg zelfs, ongevraagd, een klein cadeautje van Quality-Sexshop.) Wil je contact met ze hebben dan kan dat ook probleemloos. Quality-Shop? Een aanrader voor een vrolijker leven.

Tot nu toe goed

Ik heb maar pas 2x iets besteld van het zelfde en het is een goed product. Ben wel van plan om meerdere producten te gaan proberen. Moet zeggen dat ik het fijn vind dat het zo snel bezorgd wordt.

op en top alles op tijd zoals besteld

alles netjes op tijd en correct geleverd top

Goed en snel

Gratis sampelen gekregen leuk

meer dan goed

Kwaliteit van het product is zeer goed. De eerste bestelling werden snel (conform de site) tijdig en snel afgeleverd.

Beste, We hebben zojuist al uw bestellingen en de track & trace gegevens van dit jaar na gekeken (in totaal 3) Daarvan zijn er 2 binnen 24 uur geleverd. En is er 1 binnen 48 uur geleverd en dat is ook juist, dit daar uw bestelling was van maandag om 21.51 uur en u heeft gekozen voor daglevering. Zoals op onze site aangegeven wordt het dan op woensdag bezorgd, dus 48 uur (zie onderaan de site bij Dag Levering) Er is dus geen bestelling waarvan de levering 5 dagen duurde. Mvgr Mvgr

Prima ervaring, snelle levering

Snelle levering en goed verpakt Geen aanmerkingen

prima en snel

snel en netjes

Subliem

Waanzinnig genot

bestelling 10 dagen pas na 10 dagen bezorgd

de bestelling na 1 week nog niet geleverd, kontakt opgenomen met het bedrijf, bleek dat de order was blijven liggen! Binnen 2 dagen de bestelling bezorgd. Geen goedmakertje o.i.d.

Beste, Waarschijnlijk verward u ons met een ander shop. Dit daar uw bestelling bij ons van 10 mei is en u deze op 13 mei heeft afgehaald bij de PostNL afhaal locatie. De track & trace zullen we u zo in een prive email sturen. Mvgr

alles naar wens

vlot geleverd, alles naar wens

Snelle levering! Prima.

Snelle en discrete levering

goede producten

Defecte producten

Twee keer een Doc Johnson product besteld, twee keer een defect product. Eerste keer pas na eerste gebruik achter gekomen. Reactie van de winkel was, dit hoort zo. Na aandringen zou er contact opgenomen worden met de producent. Heb geen reactie meer gekregen, ook niet na verder aandringen. Nu, de tweede bestelling, zodra ik het zegel verbroken heb merk ik dat het rubber op de tip verbrokkelt wanneer ik er op wrijf. .. Ik ben benieuwd hoe de service nu gaat zijn.

Beste, Heel vervelend :-( We hebben u een email gezonden. Mvgr

Overzichtelijke webshop, snelle levering.

Overzichtelijke webshop, snelle levering.

Grote voorraad en geweldige service!

Ruime keuze, goeie informatie en snelle levering. Na een eerste bestelling kon ik de order bovendien moeiteloos aanvullen: service! Hier ga ik graag vaker shoppen

Netjes

Op mijn bestelling en de levering was niets aan te merken

levering volgens afspraak

toegezonden product voldeed niet aan de verwachting in het gebruik ervan. Terug sturen kon niet meer in verband met het verbreken van de zegel, dit kan ik vanuit hygiëne wel begrijpen gezien de aard van de verkoop items.....toch jammer dat er geen manier is om te reclameren!

Goed en snel geleverd met een mooie aanbieding

Mooie aanbieding werd snel geleverd

Snelle en discrete afhandeling. Alles prima in orde.

pffffffff

moet dat???

Bestelling in order ontvangen. Beste veel keuze.

zeer tevreden over deze shop.

Producten worden op tijd geleverd en zijn van goede kwaliteit voor een scherpe prijs. Omschrijvingen zijn duidelijk en correct.

goede prijs-kwaliteit verhouding

bestellen gaat gemakkelijk

hele goede winkel

na het vinden van een productiefout is het artikel omgeruild.

Goede prijs-kwaliteitverhouding en breed assortiment