6

levering volgens afspraak

toegezonden product voldeed niet aan de verwachting in het gebruik ervan. Terug sturen kon niet meer in verband met het verbreken van de zegel, dit kan ik vanuit hygiëne wel begrijpen gezien de aard van de verkoop items.....toch jammer dat er geen manier is om te reclameren!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel geleverd met een mooie aanbieding

Mooie aanbieding werd snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Snelle en discrete afhandeling. Alles prima in orde.

  • Aanbevelen? Ja
6

pffffffff

moet dat???

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Bestelling in order ontvangen. Beste veel keuze.

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer tevreden over deze shop.

Producten worden op tijd geleverd en zijn van goede kwaliteit voor een scherpe prijs. Omschrijvingen zijn duidelijk en correct.

  • Aanbevelen? Ja
8

goede prijs-kwaliteit verhouding

bestellen gaat gemakkelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

hele goede winkel

na het vinden van een productiefout is het artikel omgeruild.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goede prijs-kwaliteitverhouding en breed assortiment

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

ervaring met deze site in 1 woord top

bestelling word altijd netjes verpakt en afgeleverd naar mijn wens top site voor aniniem te bestellen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede webshop, snelle levering.

Goede webshop, snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
8

Levering na klacht goed opgelost

Een levering was niet goed gegaan. Na een klacht is dit netjes en snel opgelost. Goede afhandeling, oa via whatsapp.

  • Aanbevelen? Ja
9

heel goed

Zeer positief

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle, discrete levering.

Uitgebreid assortiment.

  • Aanbevelen? Ja
10

Puur genot

Anaaltoys en glijmiddel is top.

  • Aanbevelen? Ja
7

materiaal werkt goed

na bestelling snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
2

er werd niet volgens belofte geleverd

volgende dag in huis als je voor een bepaalde tijd besteld mooi niet dus dus heb ik de boel geannuleerd

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Heel vervelend :-( Echter gaat er ook wel eens iets fout bij bezorgdiensten en daar hebben wij geen invloed op. Mvgr

8

Goede prijs,

De prijs is goed. Goedkoper dan bij concurrent. Bezorgservice goed geregeld. (Eerder abusievelijk 2 bedrijven verwisseld)

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste, U had gekozen voor de levering : Afhalen bij PostNL PakjeGemak en u heeft uw bestelling afgehaald bij de Jumbo Koperwiek. Dus waarschijnlijk verward u ons met een andere shop ?? Mvgr

9

Super rapide et service top

Merci emballage impeccable et produits ps cher pour la top qualité

  • Aanbevelen? Ja
10

perfecte levering maandag besteld de volgende avond in huis

Wat fijn dat het ook zo kan! Topservice!

  • Aanbevelen? Ja
10

mooie speeltjes

nette klandizie...snel en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle en correcte service

Heel goede website met uitgebreide informatie

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Breed assortiment.

  • Aanbevelen? Ja
3

Slechte levering

Ze zeggen de volgende dag in huis maar het is nu 17:50 en heb nog geen trackentrace code. Waarom wist ik dit al vat te voren

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Dat is vervelend :-( Echter wordt er op de site vermeld dat DAG ZENDINGEN die voor 16:00 uur geplaatst zijn dezelfde dag verzonden, uw bestelling was van 17.37 uur dus die is heden verzonden. Mogelijk heeft u zich vergist met de AVOND LEVERING want daarbij is het : voor 23:59 uur besteld, de volgende werkdag savonds in huis! https://www.quality-sexshop.com/klantenservice/verzendduur/c-391 Mvgr

Kiyoh Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina