Snelle levering, goede prijzen en mooi aanbod

Prima gekregen wat ik besteld heb prima kwaliteit en optijd.

Goede kwaliteit en service en op de juiste datum geleverd. Ga zo door zou ik zeggen. Toppie. Een dikke negen is verdient. Groetjes George.

Correct communicatie en snelle levering

Een artikel was onverwachts niet langer voorradig. Maar het team deed een correct voorstel met gepaste oplossing. Verder mag je een snelle en discrete verzending.verwachten. En het aanbod, prijs en kwaliteit ;-) top! Doe zo verder.

Viel tegen

Het werkt niet zoals ik verwacht had

Snelle levering. Goed produkt.

Volgende dag in huis. Prima kwaliteit.

Snelle levering !!!

Geen problemen en geleverd gekregen wat besteld

Al jaren een goede leverancier voor intieme zaken

Prijs/kwaliteitverhouding is erg goed en mocht er een keer iets misgaan, wordt het snel opgelost. Pluspunt: door middel van een sticker op de artikelen is duidelijk wat retour mag en wat niet. Vinden wij prettig.

Lust gevend top service

Product snel geleverd hierdoor kwam ik goed aan mijn trekken.

Winkel met een ruim aanbod

Ruime keuze met gedetailleerde beschrijving, snel en discreet verzonden

Discreet verpakte snelle levering

Bestellen op de website is super makkelijk, en daarbij is er voor ieder wat wils. Bestelde item is vlot geleverd in een discrete verpakking.

Perfecte service, snelle en correcte levering…

Alles verliep zoals het moest, perfect en betrouwbaar… Waten alle webshops maar zo ! Proficiat !

Gewoon goed

Bestellen bij jullie gaat altijd goed,op tijd geleverd, en de prijzen zijn ook goed. en toen er een probleem was werd dit snel en open gecommuniceerd.

Razendsnel en discreet

De volgende dag al in huis en discreet verpakt. Top!

goed, goedkoop en snel

Een goede selectie aan producten, een goede prijs en de levering was vlot. Bedankt!

Besteld artikel was voorradig en volgende dag al discreet afgeleverd bij post nl punt niemand weet wat het is anonieme doos . Top ook de rekening is discreet .

Een groot succes

Prijs Kwaliteit en Service *****

Snelle discrete levering

Bestelling kwam snel en discreet binnen. Helemaal top.

Supet

Heel goede service en afhandeling ban de bestelling. Met uiterste aan te bevelen

Helemaal top

Snel geleverd goede prijs verhouding en van goede kwaliteit dik te vreden

Zeer tevreden en super snelle levering.

Zeer tevreden en volgende dag al in huis en de voordeligste prijzen.

Makkelijk bestellen, fijn assortiment, snelle levering.

Gewoon goed

Item was als beschreven. Werd goed op de hoogte gehouden omtrent de levering. Keurig verpakt. Geen negatieve punten.

Voor nog geen tientje veel plezier.

Wij hebben een speelgoedje gekocht wat nog geen tientje kostte. (Zoals Precies 9.77 euro. Het is nu uitverkocht. Jammer.) we gewend zijn van Quality-Sexshop ging het bestellen, afrekenen en de bezorging probleemloos. Alles geregeld binnen de 24 uur. Prima service en betrouwbaar.

Gaat vlot en prijs kwaliteit uitstekend

Vlotte dienst en uitstekende prijs kwaliteit

Ruime keuze eerlijke prijs en top service!

Bij aankomst bleek iets niet te werken en direct een mail gestuurd. Kwam direct een reactie en probleem werd zo goed en zo kwaad opgelost!