Ruime keuze, snelle foutloze levering

Ruime keuze, snelle foutloze levering

Werkt perfect maar rustig aan er mee.

Werkt wel wordt groter maar toch nadenken bij het gebruik ervan.

Heb hier nu meerdere malen besteld en tot nu zeer tevreden. Een duidelijke site, snelle verzending, anoniem verpakt en goede prijzen. Aanrader!.

Voldoet aan verwachtingen

420 gram stretcher is wat aan de zware kant. Ook maar een wat lichtere aangeschaft.

Snelle levering, discreet verpakt en kwalitatief product.

Goede service met supersnelle bezorging.perfect

Mijn ervaring was zeer fijn, ik had de pech dat de postbode in pakket terugstuurt naar de afzender, maar na een whattsapp gesprek met afzender was alles zeer snel in orde en kreeg ik heel vlot daarna alsnog mijn bestelling binnen. Ik ben zeer tevreden over het product, de klantenservice, de snelheid van de verzending, en de vriendelijkheid van de afzender. Ik zou hier zo weer bestellen.

goede kwalitatieve producten.

Mijn bestelling kwam wel een dag later dan de reclame aan gaf mar er zat een weekend tussen. De producten zijn van goede kwaliteit.

Vlot

Vlotte levering Goede service

Top bedrijf. Spullen zijn van goede kwaliteit en word snel geleverd. Netjes ingepakt en fijn dat je je pakket kan ophalen bij een ophaalpunt. Kortom helemaal top

Altijd goed !!!

Al meerdere bestellingen hier geplaatst en nog nooit een melding of reclematie hoven doen, gewoon GOED. Prijzen zijn goed, wij blijven zeker hier regelmatig een spannende bestelling plaatsen.

einde van corona vurissen

massage olie goed

Snelle en correcte behandeling van order

Eenvoudige manier van bestellen. Je wordt direct per email op de hoogte gehouden van het proces. Ook handig om zelf het bezorgmoment te kunnen kiezen. Betrouwbaar bedrijf.

Goede verzending en direct antwoord op je vragen per WhatsApp

Prettig, miste alleen iets bij het product

Goede service en optijd geleverd

Had origineel wat twijfels bij de website, maar alles was de volgende dag afgeleverd en in perfecte staat. Makelijk overzicht en goedkope prijzen.

Veel keuze in assortiment en snelle levering

Na zoektocht deze site ontdekt. Breed assortiment en snelle levering

Snelle en goede levering

Eén van de artikelen was niet voorradig en daarvoor zat een kaartje bij de levering. Ik kreeg de keuze uit wachten en het bedrag terug. Netjes en correct.

Snel en discreet verpakt

Betrouwbaar / goede service / beste prijs

Makkelijk besteld en nette discrete bezorging

Ik heb al vaker via deze site spullen besteld, het is overzichtelijk en wordt altijd discreet en op tijd geleverd. Ik zou het iedereen aan kunnen raden. M.

Bestelling correct en snel geleverd.

Snelle levering, discreet verpakt.

snelle levering, goed verzorgd

product makkelijk te bestellen en snel geleverd

Ruim aanbod tegen een goede prijs

Ruim en overzichtelijk aanbod tegen een goede prijs. De levering gebeurt overigens ook nog eens snel en discreet.

Snelle levering.

Duidelijk en snel. Prima.

Geleverd wat ik heb verwacht

Op tijd geleverd met de qualiteit dit ik heb verwacht

Gewoon super geil

Was benieuwd na de speeltjes met me vriendin en ja hoor bestellen elke keer wat elke keer weer een ervaring rijker super lekker geil speeltjes maken haar en mij hellemaal gek wil meer en meer