Accuraat en netjes

Het artikel voldoet aan de verwachting

Goed discreet verpakt, snelle levering.

niet de juiste maten

duid een small aan en op het bestelformulier verschijnt XL , klopt dus niet hé , dus men kon geen small bestellen !!

Beste, Zou u kunnen aangeven over welk artikel u het heeft. U heeft namelijk 2 sets cockringen besteld en daarbij word geen small, med of xl maten aangegeven. Mvgr

Leuk en aangenaam speeltje

De heerlijke vibraties zorgen voor een heerlijk en intens gevoel.

super!

grand merci! super

snelle survice goeie kwaliteit!

ik had het zoals de afgesproke wachttijd ontvangen, het product was precies zoals verwacht!

Goeie ervaring

Het product bevalt goed .

Veel moeiten om te betalen

Moeite om tebetalen ik heb mijn bestelling niet af kunnen maken

Zeer degelijk en handig in gebruik

Snelle levering, goede kwaliteit

Perfecte kanten sexy mannen tanga

De ervaring is top!!

Bevredigend op elk vlak

Een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website die kwaliteitsvolle producten aan een aangenaam prijskaartje netjes verpakt en discreet leverd zoals aangegeven op de site. Zeker een aanrader

Uitstekend!

Het bestellen ging snel en gemakkelijk, en de bestelling lag de volgende dag al op de mat :-)

Artikel niet naar verwachting.

Artikel niet naar verwachting, veel minder flexibel dan dat op de foto's wordt getoond.

Super snelle levering, en zeer tevreden zowel met de bestelling als in de slaapkamer, bedankt en zeker de volgende keer weer!

Snel

Binnen een dag was alles binnen en de track and trace via redjepakketje werkt perfect! 't pakket kwam precies om de tijd die aangegeven was in de track & trace.

Genieten

Gebruiksvriendelijk.mooie lengte .mooi dikte . Vibraties goed te regelen .puur genieten

mooi zo

snelle levering, uitstekend product en prijs.

De bestelling was goed en snel hier.

Het bestelde artikel zoals verwacht

Mijn product wat ik had besteld werkte niet goed, geen probleem stuur maar retour. Als het in niet goed is sturen we een andere. Binnen een week nieuw product en werkt prima. Ben goed te spreken over service en fijn contact. Ook retour kosten terug gekregen.

Goedkoopste aanbieder met prima service.

Makkelijk bestellen voor lage prijs. Netjes en op tijd bezorgd.

Vlotte levering, degelijke artikelen.

Geen klachten. Goed verzorgd