De speelgoedwinkel voor ons allemaal.

What you see is what you get. Honderden artikelen keurig gerangschikt in de digitale catalogus. Bestellen gaat eenvoudig, afrekenen is geen probleem en de bezorging is zeer snel en discreet. Wat wil je nog meer. Ik heb al eerder artikelen bij de Quality-Sexshop besteld en het is misschien wel leuk om te vertellen dat de kwaliteit van de artikelen hoog is. Het speelgoed gaat heel lang mee. Soms willen we weer eens iets anders. Dan weten we Quality-Sexshop wel weer te vinden. Groeten van Ad.

Ondanks probleem door post nl snel opgelost

Snelle levering en juiste prijsstelling. Website zelf werkt vaak traag jammergenoeg. Ik zou persoonlijk overstappen naar andere host zodat jullie producten beter en sneller zoekbaar zijn. Zeker tov concurrentie. Veel succes !

Goede service en uitleg.Ik kom zeker weer eens terug.

Beste sexshop van het web.

Ik bestel hier al jaren omdat de prijzen goed zijn en de bezorging altijd voorspoedig verlopen. Netjes optijd en discreet verpakt.

Goede kwaliteit en service

Artikel goed en scherp geprijsd. Navraag omtrent werking werd vlot opgepakt.

Snelle levering goed verpakt

Ruime keuze snel geleverd en discreet verpakt

goede service

Miste een onderdeel...dit werd na snel mail contact gelijk opgestuurd

snel correct en behulpzaam

Al een paar keer besteld. En altijd in orde. Een keer was er een product glijmiddel niet op voorraad. In afwachting heb ik een gratis kleinere size gekregen van glijmiddel. En juiste fles glijmiddel werd achteraf netjes automatisch opgestuurd. Netjes ! Aanrader !

Goeie site.. Goeie spullen snelle levering stipt en optijd zoals beloofd word

De ervaring is goed.

Vriendelijke behandeling en snelle levering. Heel correcte verzending. Het bestelde voldoet aan de beschrijving. Kortom heel tevreden.

Accuraat en netjes

Het artikel voldoet aan de verwachting

Goed discreet verpakt, snelle levering.

niet de juiste maten

duid een small aan en op het bestelformulier verschijnt XL , klopt dus niet hé , dus men kon geen small bestellen !!

Beste, Zou u kunnen aangeven over welk artikel u het heeft. U heeft namelijk 2 sets cockringen besteld en daarbij word geen small, med of xl maten aangegeven. Mvgr

Leuk en aangenaam speeltje

De heerlijke vibraties zorgen voor een heerlijk en intens gevoel.

super!

grand merci! super

snelle survice goeie kwaliteit!

ik had het zoals de afgesproke wachttijd ontvangen, het product was precies zoals verwacht!

Goeie ervaring

Het product bevalt goed .

Veel moeiten om te betalen

Moeite om tebetalen ik heb mijn bestelling niet af kunnen maken

Zeer degelijk en handig in gebruik

Snelle levering, goede kwaliteit

Perfecte kanten sexy mannen tanga

De ervaring is top!!

Bevredigend op elk vlak

Een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website die kwaliteitsvolle producten aan een aangenaam prijskaartje netjes verpakt en discreet leverd zoals aangegeven op de site. Zeker een aanrader

Uitstekend!

Het bestellen ging snel en gemakkelijk, en de bestelling lag de volgende dag al op de mat :-)

Dorpssingel 6

6641BE Beuningen