Artikel niet naar verwachting.

Artikel niet naar verwachting, veel minder flexibel dan dat op de foto's wordt getoond.

Super snelle levering, en zeer tevreden zowel met de bestelling als in de slaapkamer, bedankt en zeker de volgende keer weer!

Snel

Binnen een dag was alles binnen en de track and trace via redjepakketje werkt perfect! 't pakket kwam precies om de tijd die aangegeven was in de track & trace.

Genieten

Gebruiksvriendelijk.mooie lengte .mooi dikte . Vibraties goed te regelen .puur genieten

mooi zo

snelle levering, uitstekend product en prijs.

De bestelling was goed en snel hier.

Het bestelde artikel zoals verwacht

Mijn product wat ik had besteld werkte niet goed, geen probleem stuur maar retour. Als het in niet goed is sturen we een andere. Binnen een week nieuw product en werkt prima. Ben goed te spreken over service en fijn contact. Ook retour kosten terug gekregen.

Goedkoopste aanbieder met prima service.

Makkelijk bestellen voor lage prijs. Netjes en op tijd bezorgd.

Vlotte levering, degelijke artikelen.

Geen klachten. Goed verzorgd

Snelle levering, goede service

Mijn vragen werden juist en snel beantwoord. Prijs kwaliteit verhouding voldoet in ruime mate. Het bestelde werd snel geleverd.

fijne en snelle webshop

Makkelijk shoppen en fijne website. Altijd snel bezorgt en met/in discrete afzender/verpakking.

Prima geregeld!

Alles was goed geregeld en vlot geleverd!

Het voordeligste adres voor dat extra beetje plezier in het leven.

Het is een goed idee om samen met een open blik te genieten van alles wat het leven te bieden heeft, zeker in deze bizarre tijden. En dan kan je gewoon niet om deze webshop heen. Dit is altijd de eerste plek op het web waar we naar toe gaan als we op zoek zijn naar nieuwe speeltjes voor onze playroom of voor een fotoshoot. Ruim aanbod en de prijzen liggen vaak een stuk lager dan bij concullega's. Snelle levering en als ze iets niet op voorraad hebben dan sturen ze het later op.

Goed product, zeer goede prijs en snelle levering

Ik zocht een harness die goed op zijn plaats blijft tijdens de actie. Met een heel fijn harness, met 4 verschillende ringen voor verschillende dildo's, ben ik erg blij. En mijn minnaar ook !

Goede kwaliteit prijs verhouding!

Goede prijs kwaliteit verhouding.. en wat afgebeeld en omschreven staat, krijg je ook thuis! Goede keurige snelle levering!

Niet echt tevreden

Als ik iets bestel ga ik er vanuit dat de maten van het product klopt. Dat kwam niet overeen wat jullie adverteren helaas .

Beste, Waarom wacht u 2 maanden met het melden hiervan ? We hebben u een email gezonden. Mvgr

Prima geregeld

Wat je ziet is wat je krijgt! Of het vervolgens een genot in bed is is een tweede.... :-( maar ik snap natuurlijk wel dat er bepaalde producten niet terug gestuurd mogen worden.

Snel en goed geleverd en mooie kwaliteit van het materiaal

Kwaliteit voor scherpe prijs!

Prettige site met veel keuze en zeer goede aanbiedingen! Site blijft wel vaak hangen als je een ophaalpunt wil kiezen, dus keurig thuis laten bezorgen.

Snel en netjes geleverd

Vlotte afhandeling en bezorging

snelle discrete levering

Fijne overzichtelijke site, artikelen snel en in discrete verpakking geleverd. Top!

Niets op aan te merken

Niets op aan te merken