Vibrator werkt niet

Vibrator werkt niet en kan niet teruggestuurd worden, want zegel is verbroken. Weggegooid geld

Snel en discreet

Lekker vlotte levering . Geil spul

Mooi spul. Goeie levering . Veel plezier ervan gehad al.

Je moet altijd maar afwachten het blijft toch een beladen onderwerp, Maar altijd goed respectvol en geen gedoe. Vandaar ook meerdere malen besteld en altijd verwachting beantwoord.

Goeie shop

Goed materiaal en snelle levering

Het was snel geleverd

Fast handling.

Received everything fast and properly packed. Thanks!

geweldige artikelen en levering

Snel en netjes geleverd na bestelling.

Altijd snel en correct geholpen

Al jaren klant bij Hostnet. Altijd snel en vakundig geholpen.

Zeer slecht

Product binnen eerste gebruik kapot. Geen reactie van klantenservice.

Goede service. Discrete levering. Uitstekende prijs-kwaliteit

gewoon goed

top

super en duidelijk aanbod

duidelijk overzichtbaar aanbod

perfect

perfect

Erg slecht

Heb in april van dit jaar een bestelling op Quality-sexshop.com geplaatst en betaald. Kreeg één maal een reactie dat het pakketje toegezonden zou worden zodra de leverancier het pakketje had geleverd. Na 5 maanden wachten gevraagd om het betaalde bedrag terug te storten. Tot op heden geen enkele reactie van Quality-sexshop.com. Wat een quality...Schandalig!!!!

Snelle levering goede prijs

Goede prijzen en snelle levering

What you see is what you get.

Ik heb een paar keer een bestelling geplaatst bij Quality-Sexshop. Je kunt in alle rust op de website kijken, uitzoeken en bestellen wat je wilt hebben. Honderden artikelen zijn voorradig. Prima discrete aflevering van je bestelling! Vandaag besteld, morgen in huis. (Ik kreeg zelfs, ongevraagd, een klein cadeautje van Quality-Sexshop.) Wil je contact met ze hebben dan kan dat ook probleemloos. Quality-Shop? Een aanrader voor een vrolijker leven.

Tot nu toe goed

Ik heb maar pas 2x iets besteld van het zelfde en het is een goed product. Ben wel van plan om meerdere producten te gaan proberen. Moet zeggen dat ik het fijn vind dat het zo snel bezorgd wordt.

op en top alles op tijd zoals besteld

alles netjes op tijd en correct geleverd top

Goed en snel

Gratis sampelen gekregen leuk

meer dan goed

Kwaliteit van het product is zeer goed. De eerste bestelling werden snel (conform de site) tijdig en snel afgeleverd.

Beste, We hebben zojuist al uw bestellingen en de track & trace gegevens van dit jaar na gekeken (in totaal 3) Daarvan zijn er 2 binnen 24 uur geleverd. En is er 1 binnen 48 uur geleverd en dat is ook juist, dit daar uw bestelling was van maandag om 21.51 uur en u heeft gekozen voor daglevering. Zoals op onze site aangegeven wordt het dan op woensdag bezorgd, dus 48 uur (zie onderaan de site bij Dag Levering) Er is dus geen bestelling waarvan de levering 5 dagen duurde. Mvgr Mvgr

Prima ervaring, snelle levering

Snelle levering en goed verpakt Geen aanmerkingen

prima en snel

snel en netjes

Subliem

Waanzinnig genot

bestelling 10 dagen pas na 10 dagen bezorgd

de bestelling na 1 week nog niet geleverd, kontakt opgenomen met het bedrijf, bleek dat de order was blijven liggen! Binnen 2 dagen de bestelling bezorgd. Geen goedmakertje o.i.d.

Beste, Waarschijnlijk verward u ons met een ander shop. Dit daar uw bestelling bij ons van 10 mei is en u deze op 13 mei heeft afgehaald bij de PostNL afhaal locatie. De track & trace zullen we u zo in een prive email sturen. Mvgr