alles naar wens

vlot geleverd, alles naar wens

Snelle levering! Prima.

Snelle en discrete levering

goede producten

Defecte producten

Twee keer een Doc Johnson product besteld, twee keer een defect product. Eerste keer pas na eerste gebruik achter gekomen. Reactie van de winkel was, dit hoort zo. Na aandringen zou er contact opgenomen worden met de producent. Heb geen reactie meer gekregen, ook niet na verder aandringen. Nu, de tweede bestelling, zodra ik het zegel verbroken heb merk ik dat het rubber op de tip verbrokkelt wanneer ik er op wrijf. .. Ik ben benieuwd hoe de service nu gaat zijn.

Beste, Heel vervelend :-( We hebben u een email gezonden. Mvgr

Overzichtelijke webshop, snelle levering.

Overzichtelijke webshop, snelle levering.

Grote voorraad en geweldige service!

Ruime keuze, goeie informatie en snelle levering. Na een eerste bestelling kon ik de order bovendien moeiteloos aanvullen: service! Hier ga ik graag vaker shoppen

Netjes

Op mijn bestelling en de levering was niets aan te merken

levering volgens afspraak

toegezonden product voldeed niet aan de verwachting in het gebruik ervan. Terug sturen kon niet meer in verband met het verbreken van de zegel, dit kan ik vanuit hygiƫne wel begrijpen gezien de aard van de verkoop items.....toch jammer dat er geen manier is om te reclameren!

Goed en snel geleverd met een mooie aanbieding

Mooie aanbieding werd snel geleverd

Snelle en discrete afhandeling. Alles prima in orde.

pffffffff

moet dat???

Bestelling in order ontvangen. Beste veel keuze.

zeer tevreden over deze shop.

Producten worden op tijd geleverd en zijn van goede kwaliteit voor een scherpe prijs. Omschrijvingen zijn duidelijk en correct.

goede prijs-kwaliteit verhouding

bestellen gaat gemakkelijk

hele goede winkel

na het vinden van een productiefout is het artikel omgeruild.

Goede prijs-kwaliteitverhouding en breed assortiment

ervaring met deze site in 1 woord top

bestelling word altijd netjes verpakt en afgeleverd naar mijn wens top site voor aniniem te bestellen

Goede webshop, snelle levering.

Goede webshop, snelle levering.

Levering na klacht goed opgelost

Een levering was niet goed gegaan. Na een klacht is dit netjes en snel opgelost. Goede afhandeling, oa via whatsapp.

heel goed

Zeer positief

Snelle, discrete levering.

Uitgebreid assortiment.

Puur genot

Anaaltoys en glijmiddel is top.

materiaal werkt goed

na bestelling snel geleverd

er werd niet volgens belofte geleverd

volgende dag in huis als je voor een bepaalde tijd besteld mooi niet dus dus heb ik de boel geannuleerd

Beste, Heel vervelend :-( Echter gaat er ook wel eens iets fout bij bezorgdiensten en daar hebben wij geen invloed op. Mvgr

Dorpssingel 6 6641BE Beuningen