Snel

Altijd snel geregeld

ben erg tevreden

snel besteld en snel binnen

Very good sliding

Droogt niet uit en zorgt ervoor dat alles goed ingesmeerd blijft. Geen last van irritaties, smaak en geurloos ;) Erg tevreden ik bestel al jaren dit merk en wil niet anders.

prima bedrijf en prima service!

Al jaren bestel ik bij dit bedrijf. In al die tijd nog nooit een probleem meegemaakt.

Snelle levering, prima producten

Gel wordt correct verpakt en snel geleverd.

Zeer snelle levering, product was ook van zeer goede kwaliteit en prijs ook erg goed

Toppie

Geweldige service , we bestellen er altijd Manille levering en zeer duidelijke website

Mooi product en een supersnelle levering

Bestelling geannuleerd

Mijn bestelling was geannuleerd zonder echte reden (geannuleerd met enn bericht dat het zou een paar dagen extra duren - geen contact genomen om te bespreken)

Snel geleverd en prima olie aanrader

Betrouwbare webwinkel

Goede kwaliteit producten voor een zeer redelijke prijs (speciaal het hoogwaardige silicone glijmiddel van het merk Xman). Makkelijk om je bestelling te plaatsen, en net zo makkelijk om je bestelling te betalen. De verzenkosten zijn niet echt laag maar de echte PostNL kosten. Lager zou natuurlijk fijn zijn maar dan zullen de artikelen weer duurder moeten worden. Dus beter zoals het nu is en gratis bezorgen doen ze al vanaf 70 euro. Levertijd is snel en komt overeen met hetgeen er beloofd wordt. Kortom een betrouwbare webwinkel. :)

Prima. Overzichtelijke website, snelle levering!

Prima. Overzichtelijke website, snelle levering.

Snelle levering.

Snelle levering. Juiste communicatie.

Goed product snelle levering

Aanrader. Goede service.

Zoals altijd top!

We zijn ik middels alweer jaren klant en elke keer een top ervaring. Bedankt!

Fijne massage plie

Altijd goed!

Bestel altijd meerdere flessen xtreme glijmiddel. Ben heel blij met jullie. Fijn spul, super goede prijs en snelle levering. Xman-store bedankt.

Prima snelle service.

Prima snelle service. Ruim assortiment. Top bedrijf

Snel en compleet

Goede site makelijk te bestellen leuke en spannende items

Geweldige gel.

Vandaag besteld de volgende dag netjes ontvangen...Prima

goede service en snel levering

Ik koop vaak bij jullie glijmiddel en goede prijs en snelle service . Ben een trouwe klant en top service. wens jullie een mooie jaar.

In 1 woord geweldig!

Al jaren klant en vooral de Xman grote fan. Heb er al heel wat van versleten. Voor ons geen andere

Vandaag besteld morgen in huis klopt als een bus.

Super snel, betaalbaar en goede producten

Eerste keer besteld en erg tevreden over het product. Snelle levering en goed betaalbaar.