Het beste glijmiddel op de markt.

Na diverse glijmiddellen geprobeerd te hebben, zowel op water als silliconen basis, staat X-men op eenzame hoogte. Zo smooth en een genot voor de huid. Wij gebruiken niet anders meer.

Mijn nummer 1 van de wereld!

Geweldige kwaliteit, hogere segment, geen huidirritaties, droogt niet uit, plakt niet en is geurloos. Prijs-kwaliteit verhouding is goed. Voor mij de gegarandeerde nummer 1!!

Heerlijk om te gebruiken

Hoeft maar een beetje te gebruiken en kunt er lekker lang mee masseren en het glijd heerlijk

Duidelijk, snel en accuraat.

Goede producten voor een eerlijke prijs

Ben al jaren afnemer van xman en kan het iedereen aanbevelen. Veel goedkoper dan andere merken waar je veel meer betaald onder een andere naam voor ook nog eens een klein flesje. Glijmiddel op silecone basis is ook zeer geschikt voor aantrekken en laten glansen van latex kleding

Top glijmiddel

Deze voelt niet plakkerig en blijft lekker Lang glijdend In een woord een top product

Snelle en goede levering.

Het bestelde werd snel en conform afspraak geleverd in een neutrale verpakking. Prima dienstverlening.

Perfect en snelle levering

Ik ben zeer blij met de snelle levering. De ene dag besteld, de volgende dag in huis.

Altijd goed verpakt en op tijd geleverd

Bestel al jaren lang en altijd te vreden

Snelle en discrete levering

Gewoon goed

Super !!!

super spul , gebruiken het heel graag, genieten er eeg van

Super goede service

Super goed

Bestelde artikelen voldoen aan de verwachtingen!

Prima en snelle service! Aanrader dus

Overzichtelijke website Goede afhandeling en communicatie over status van de bestelling Snelle levering Zoals verwacht en zoals het hoort Een voorbeeld voor hoe een webshop kan functioneren Aanrader dus!

Heerlijk spul, blijft glijden

Lekker snel en goed verpakt. Een woord geweldig

Snelle service en heel goed product , gebruiken wij al jaren x man oil , Goede service !

Top Service

Xman-store provid fast delivery service there online shop works in top condition

Nooit problemen met een bestelling , snel en goed geleverd , discrete verpakking en goede kwaliteit , kan het iedereen aanraden.

Goede snelle service

Alles is toppie geregeld

Prima producten, snelle levering.

Prima producten, snelle levering.

Snel

Altijd snel geregeld

ben erg tevreden

snel besteld en snel binnen

Very good sliding

Droogt niet uit en zorgt ervoor dat alles goed ingesmeerd blijft. Geen last van irritaties, smaak en geurloos ;) Erg tevreden ik bestel al jaren dit merk en wil niet anders.

prima bedrijf en prima service!

Al jaren bestel ik bij dit bedrijf. In al die tijd nog nooit een probleem meegemaakt.