Betrouwbare webwinkel

Goede kwaliteit producten voor een zeer redelijke prijs (speciaal het hoogwaardige silicone glijmiddel van het merk Xman). Makkelijk om je bestelling te plaatsen, en net zo makkelijk om je bestelling te betalen. De verzenkosten zijn niet echt laag maar de echte PostNL kosten. Lager zou natuurlijk fijn zijn maar dan zullen de artikelen weer duurder moeten worden. Dus beter zoals het nu is en gratis bezorgen doen ze al vanaf 70 euro. Levertijd is snel en komt overeen met hetgeen er beloofd wordt. Kortom een betrouwbare webwinkel. :)

Prima. Overzichtelijke website, snelle levering!

Prima. Overzichtelijke website, snelle levering.

Snelle levering.

Snelle levering. Juiste communicatie.

Goed product snelle levering

Aanrader. Goede service.

Zoals altijd top!

We zijn ik middels alweer jaren klant en elke keer een top ervaring. Bedankt!

Fijne massage plie

Altijd goed!

Bestel altijd meerdere flessen xtreme glijmiddel. Ben heel blij met jullie. Fijn spul, super goede prijs en snelle levering. Xman-store bedankt.

Prima snelle service.

Prima snelle service. Ruim assortiment. Top bedrijf

Snel en compleet

Goede site makelijk te bestellen leuke en spannende items

Geweldige gel.

Vandaag besteld de volgende dag netjes ontvangen...Prima

goede service en snel levering

Ik koop vaak bij jullie glijmiddel en goede prijs en snelle service . Ben een trouwe klant en top service. wens jullie een mooie jaar.

In 1 woord geweldig!

Al jaren klant en vooral de Xman grote fan. Heb er al heel wat van versleten. Voor ons geen andere

Vandaag besteld morgen in huis klopt als een bus.

Super snel, betaalbaar en goede producten

Eerste keer besteld en erg tevreden over het product. Snelle levering en goed betaalbaar.

goedkoop , snel , leuke acties , veel keuze!!!

Gisteren besteld nu al in huis !!! zeer ruime keuze ! Zeer discreet verpakt!! Ik hoef niet meer naar een ranzige sexshop!!

Zalig. Altijd zeer snelle leverinh

Ik ben en blijf klant

Goed spul

Heerlijk glibberen met goede producten Snelle levering

al jaren een tevreden klant

scherpe prijs en snelle levering

Zacht en aangenaam glijmiddel

Gebruiken het al jaren dit merk en zijn er super content van,ondertussen al aan veel mensen aangeraden. Super zacht en aangenaam gevoel

Ben erg tevreden over jullie producten

Ben erg tevreden over jullie producten En snel in huis

Snelle afhandeling en versturen van de bestelde producten discreet gedaan en correct verpakt.

Zeer tevreden over de discrete verzending van de producten aan mij.

Snel

Zeer efficiënt goederen waren volgende daag bij mij thuis!

Het beste glijmiddel/massage olie die bestaat!

Mijn partner en ik vind het heerlijk spul. Je kan het als glijmiddel en massage olie gebruiken. Het gaat niet plakken en het heeft geen vieze smaak.

Verrijking

Is voor ons seksleven een super verrijking gebruiken het altijd