Makkelijk bestellen, snelle levering.

Top niks meer aan doen

Niks meer aan doen

Geweldige store

Ze verkopen super produkt de olie

Mooie producten niet alles gelijk leverbaar.

Wij hadden enkele producten aangekocht in de webstore. Uiteindelijk werd niet alles geleverd omdat niet alles op voorraad was. Hier had ik een mailtje gestuurd waar mijn andere producten waren. Gelijk ontving ik een mailtje terug met excuses en de datums waaneer de andere producten geleverd worden en met de keuze of ik ze nog wel wilde. Ik heb aangegeven dat ik er wel op wilden wachten zie het als een leuke verrassing als je er niet meer op rekent.

Betrouwbaar en snel

Betrouwbaar en snel

goeie ervaring met product

Super snelle bezorging.

Keurig op tijd geleverd

Veel plexier gehad met onze bestelling

Goede service en nog geen problemen ervaren tot op heden

Goed Vlot Probleemloos tot op heden Doe zo voort? :-)

Het beste glijmiddel op de markt.

Na diverse glijmiddellen geprobeerd te hebben, zowel op water als silliconen basis, staat X-men op eenzame hoogte. Zo smooth en een genot voor de huid. Wij gebruiken niet anders meer.

Mijn nummer 1 van de wereld!

Geweldige kwaliteit, hogere segment, geen huidirritaties, droogt niet uit, plakt niet en is geurloos. Prijs-kwaliteit verhouding is goed. Voor mij de gegarandeerde nummer 1!!

Heerlijk om te gebruiken

Hoeft maar een beetje te gebruiken en kunt er lekker lang mee masseren en het glijd heerlijk

Duidelijk, snel en accuraat.

Goede producten voor een eerlijke prijs

Ben al jaren afnemer van xman en kan het iedereen aanbevelen. Veel goedkoper dan andere merken waar je veel meer betaald onder een andere naam voor ook nog eens een klein flesje. Glijmiddel op silecone basis is ook zeer geschikt voor aantrekken en laten glansen van latex kleding

Top glijmiddel

Deze voelt niet plakkerig en blijft lekker Lang glijdend In een woord een top product

Snelle en goede levering.

Het bestelde werd snel en conform afspraak geleverd in een neutrale verpakking. Prima dienstverlening.

Perfect en snelle levering

Ik ben zeer blij met de snelle levering. De ene dag besteld, de volgende dag in huis.

Altijd goed verpakt en op tijd geleverd

Bestel al jaren lang en altijd te vreden

Snelle en discrete levering

Gewoon goed

Super !!!

super spul , gebruiken het heel graag, genieten er eeg van

Super goede service

Super goed

Bestelde artikelen voldoen aan de verwachtingen!

Prima en snelle service! Aanrader dus

Overzichtelijke website Goede afhandeling en communicatie over status van de bestelling Snelle levering Zoals verwacht en zoals het hoort Een voorbeeld voor hoe een webshop kan functioneren Aanrader dus!

Heerlijk spul, blijft glijden

Lekker snel en goed verpakt. Een woord geweldig

Snelle service en heel goed product , gebruiken wij al jaren x man oil , Goede service !