zeer goed direct verzonden en geleverd!

een geweldige service zeer vlug verzonden en geleverd kwaliteit was 10/10

Op tijd en netjes volgens afspraak

goede kwaliteit en discrete levering. Post.nl ophaalpunt lekker makkelijk

Een zeer goede ervaring

Alle bestellingen zijn van goede kwaliteit en de prijzen zijn ook betaalbaar en goedkoop

Onduidelijk

De bestelling was verzorgd ingepakt, alleen was er onduidelijkheid over de bezorging. Ik had aangegeven de bestelling bij een afhaallocatie op te halen echter bleek de bezorger aan de deur te zijn geweest en was het erg onduidelijk waar ik de bestelling af kon halen. Via track&trace kon ik de bestelling volgen echter via email kreeg ik weer een andere afhaallocatie door. Kortom, berichten over de afhaallocatie waren verwarrend.

Zeer goede service en producten

Heel veel keus van kwaliteit producten en zeer goede levering.

Goede nette discrete snelle verzending

Goede duidelijke website overzichtelijk. En vooral de snelle discrete verzending en ook de mogelijkheid om af te halen bij een post nl afhaalpunt.

Topservice

Snelle service, betaalbare prijzen, goede kwaliteit

Heerlijk genieten

Heerlijke orgasmen van poppers van rush eu aanrader voor iedereen

geen problemen, bij vragen is er via whatsapp snel contact en oplossing

Goede kwaliteit

Altijd goed verzorgd en mooi ingepakt

Super goede poppers en sevice.

Altijd op tijd en goeie kwaliteit.

goede en snelle levering

nadat ik mijn bestelling geplaats had ,had ik hem vrij snel daarna in huis, met een extra cadeautje erbij...

zeer onbetrouwbaar

10 tal pakketje door post nl gedumpt bij adres 5km hiervandaan. Popperstore nl beweerde dat bezorger hier het pakketje wel afgeleverd had.na 2 weken wachten en onderzoek alsnog pakketje ontvangen. Maar wel beschuldigd door popperstore dat ik pakketje wel ontvangen zou hebben. Met zoveel woorden ik zou liegen, want de besteller zou gezegd hebben dat hij het had afgegeven en het busje zou hier gestopt zijn op mijn adres (Wonen buitenaf op boerderij).

Beste, Mogelijk verward u onze shop met een andere. Dit daar u vanaf 1 jan 2022 tot heden maar 1 bestelling bij ons heeft geplaatst en deze was op 15 dec 2022. Daarbij heeft u gekozen om deze af te halen bij een PostNL Pakket- Briefautomaat. Wij hebben uw bestelling dezelfde dag verzonden en u heeft het een dag later, 16 december om 15.33 uur afgehaald. De zending had code 3SFCDA9979858, door deze tezamen met uw postcode in te voeren op https://tracking.postnl.nl/track-and-trace/ ziet u deze gegevens ook Mvgr

Snelle levering, goede kwaliteit

Ik had nog wat vragen voordat ik bestelde, en heb daar vrijwel meteen een duidelijk antwoord op gehad. De levering was snel, discreet en er zat nog een presentje bij ook. Dikke aanrader!

Poppers en dildo's!

Poppers en dildo's horen bij elkaar! Ik hou ervan om grote dildo's anaal te berijden. Hierbij zijn poppers onmisbaar aangezien ze mijn kringspier laten ontspannen voor een gewillige penetratie. Bovendien brengen ze me in een ongeëvenaarde roes die me zeer wellustig maakt. Dan berijd ik de grootste dildo's als een beest!!

Snelle bezorging, goeie kwaliteit

Niets op aan te merken! Ruim assortiment.

Altijd naar verwachting

Makkelijk bestellen snelle terugkoppeling , fijn verpakt en prima service

Ruime keuze met goede uitleg.

Overzichtelijk

Snelle levering,

Was heel goed ingepakt, veilig aangekomen en heel snel

Duidelijk en prijs super

Makkelijk te bestellen discreet snel geleverd voor een uitstekende prijs

Snel, verrassend en betaalbaar voor al je poppers.

De poppers worden dezelfde dag verstuurd, bij meerdere verpakkingen is het zo, hoe meer hoe goedkoper. Ik kreeg er ook een extra flesje poppers bij en een poppers snuiver, erg leuk

Perfecte site duss zeer prettig ervaren

Goede en overzichtelijke site om te bestellen En ook een snelle levering aan huis dus al met al geen slecht woord over te vertellen Top dus !

prima gewoon goede service

geen min punten wat mij betreft

Geweldig service

Snel en vertrouwd! Fijne service