prima snel en discreet verzonden

Werkt goed

Werkt goed en gaat lang mee

Super snelle en verzorgde verzending, plus de support via e-mail is top! Scherpe prijzen en ruime keuze.

Bestelling was dag later al binnen. Top

Zeer goede service. Na betaling direct verstuurd en dag later al binnen. Top!!!

Goede spullen. Perfecte anonieme levering.

Netjes en goed georganiseerde site. Geen oude rotzooi en snel geleverd.

Helemaal top

Wist wat ik hebben wilde. Makkelijk kunnen bestellen en was snel bezorgd. Als ik weer wil hebben bestwl ik het weer via jullie.

snelle levering, prima kwaliteit van produkten.

Ruime keuze, overzichtelijke producten, goede prijs en snelle levering!

De webshop is overzichtelijk en het is fijn om een ruime keuze te hebben, zodat er van alles kan worden uitgeprobeerd. Fijne prijzen waar je het nog eens voor kunt doen en een snel leverproces. Al met al een professioneel bedrijf dat overkomt als een goed geoliede machine!

alles correct geleverd

Groot assortiment, goede prijs en snel in huis!

Top website met uitgebreid assortiment! Scherpe prijzen en snelle verzending dus snel in huis!

Service en levering altijd perfect

Veel keuze in poppers vaak al volgende dag in huis Kortom prima

Super snel en makkelijk

Gaat zo snel makkelijk en keus genoeg

Goede omschrijving van product + goede prijs

Ik heb twee flesjes besteld en die werden binnen een dag thuis geleverd. Voldoet volledig aan de verwachting en omschrijving. Echt een aanrader om hier te bestellen

Letterlijk de best wat je kan vinden!

Uitstekend klantenservice, snel beantwoord en goederen komen netjes en discreet verpakt. Ook met zulke kortingen hoef je niet naar echte shops of zelfs de normale online shops, gewoon veel beter geprijsd en beter service!

Levering zoals verwacht

Netjes verzonden en prima verpakt, zoals geadverteerd dus. Niets op aan te merken.

Prima service en goede poppers

Heb al vaak bij poppers.nl besteld en alles is prima in orde

uitstekend

Ik heb nog nooit zo,n lekkere geile avond gehad met deze poppers

Snelle levering en kwaliteit was goed

Erg goed !

Goede kwaliteit en verzendingen verlopen prima !

Altijd snel en betrouwbaar

Ik koop hier altijd mijn poppers en van alleen tientallen bestellingen is het maar 1 keer mis gegaan ( verkeerde versie van hetzelfde merk opgestuurd) en bij de nalevering heb ik toen extra gekregen. Ik ben erg te spreken over deze online winkel

Snelle levering van oud product

De ervaring m.b.t. website is goed. Product is goed te vinden met zoekmachine die werkt. Helaas is mijn ervaring qua productkwaliteit niet goed. Het product is duidelijk over de houdbaarheidsdatum heen. Toen ik het doosje aannam kwam de geur van verouderde poppers mij al tegemoet. De flesjes (had er 3 besteld) waren alle verzwakt, de kracht was er vanaf, ze roken oud en ik kan de flesjes niet id kast of koelkast plaatsen vanwege de geur. De levering was wel weer positief, snel en goed geleverd.

Beste, We krijgen wekelijks nieuwe aanvoer dus het was zeker niet oud. We kunnen geen andere bestelling van u vinden dus kunnen niet zien welke u voorheen had. Dit daar er een grote verscheidenheid is in de samenstelling Pentyl Nitrite, Isopropyl Nitrite, Amyl Nitrite, enz.. Hoe men deze verschillen ervaart is geheel persoonlijk, de een merkt geen verschil en de ander juist wel en dan omschrijft men het vaak als slechte kwaliteit, oud, fake, etc., echter heeft het daar niet mee te maken maar is het de samenstelling die niet geschikt is. Vandaar men op onze site kan filteren op de diverse samenstellingen. Jammer dat u destijds geen contact met ons heeft opgenomen. Mvgr

Goede en snelle service al was de verpakking van een van de producten heel anders dan verwacht.

Goede producten en snel geleverd voor een goede prijs

Ruime keuze en snelle afhandeling en bezorging. Prima aanbod.

Betrouwbare side met volop verschillende poppers

Heb er meerdere malen poppers besteld zijn altijd correct en discreet verpakt verzonden en altijd de volgende dag al ontvangen Ik heb ook wel eens andere sides gebrobeerd maar bij poppers store.nl is het toch beter