Breed keuze, snel service

Ik ben tevreden

Makkelijk besteld, snelle en discrete zending. Goeie poppers. Vorige keer viel het tegen, ik ben daarom blij dat het deze keer weer raak was. Wel een ander potje besteld. Maar hoeveel maakt dat uit, geen idee.

Bon service et des bons achats

Bonjour depuis que j ai commencé à acheter chez votre magazin via internet j ai jamais eu de problemes d achat ou livraison tout est parfait .

Er bestaat absoluut niets beters

Heerlijk gevoel en zeer effectief

stipt, correct, snel

Wat je verwacht krijg je

Zoeken, bestellen, betalen en ontvangen! Wat wil je nog meer! Ik ben een tevreden klant en ze zijn zeker aan te bevelen

Snelle service.

Prijs ok Snel verzenden ok Soms mindere kwaliteit , lijkt wel oude voorraad Mvg : Marco Schaper

Beste, We kunnen op uw naam of email adres maar 1 bestelling vinden in onze historie. We kunnen dus niet zien welke merken u voorheen heeft gehad. Onze voorraad is zeker niet oud, wanneer u de reuk wel zo ervaart dan is betreffende samenstelling niet goed voor u. Zie : https://www.poppers-store.nl/de-sterkste-poppers/ Mvgr

Correcte snelle afhandeling

Correcte snelle afhandeling

Super bedrijf

Vlotte en discrete afhandeling

Helaas lekte een flesje.

Beste, Jammer dat u geen contact met ons heeft opgenomen. Mvgr

Snelle en correcte levering.

Geweldige service

Super snelle levering en grote keuze. Met een persoonlijke notitie geleverd

Snel, goed, goedkoop en uitgebreide voorraad

Verl keus op website met goede prijzen. Gelijk snel geleverd

was geweldig

perfect verpakt en verstuurd

SUPER LEKKER

heerlijke ervaring.

Super bedankt

Extreem diepgaande ervaring ;p

Na verschillende poppers geprobeerd te hebben mijn favoriet gevonden. De h*gh r*se!!! Deze ervaring was top een lange krachtige popper. kort omschreven “ extreem en diepgaand ;p

Makkelijk te bestellen en discreet ontvangen

Bestel al jaren bij deze firma en nog nooit problemen gehad ( al worden naar mijn mening de poppers wel minder sterk )

Prima goede service

Er word steeds gezegd op de site vandaag besteld morgen in huis. Helaas heb ik dat nog nooit mee gemaakt en ik bestel regelmatig

Tijdig, correct, discreet en goedkoop

Ik heb Poppers-store.nl gevonden omdat 2 seksspeeltjes die ik wou hebben bijna 50% goedkoper waren op deze website dan op anderen. Ik heb natuurlijk onmiddelijk een bestelling geplaats en ook wat extra glijmiddel gekocht (ook enorm goedkoop en 8 gratis condooms erbij!). De bestelling kon ik fijn ophalen bij het dichstbijzijnde postkantoor en deze was discreet verpakt. Zeker een aanrader en het zal niet m'n laaste bestelling zijn op Poppers-store.nl,

Uitstekende website met een enorm assortiment. Producten zijn van nature al heel scherp geprijsd. Veel goedkoper dan bij een eroticashop en daar bovenop heel vaak scherpe aanbiedingen, bovenop de standaard-discount van maar liefst 20%, als je meer dan 10 producten besteld èn ook nog eens gratis thuisbezorgd!

Een dag nadat ik mijn bestelling geplaatst had, had ik de bestelde poppers al in huis