Geweldige webshop

Ik bestel al een aantal jaar mijn poppers bij deze webshop. Pakketjes heb ik snel in huis nadat ik het besteld heb. Ook worden de pakketjes netjes ingepakt en als er iets niet goed is dan wordt dat snel opgelost. Overigens fijn dat de verkoper via whatsapp te bereiken is en over het algemeen snel reageert op verzoeken. Geen grap; bestel ook eens bij deze webshop om nog lekkerder te genieten tijdens je leuke avonduurtjes!

keurig op tijd goed verpakt

perfect

kan niet beter !

prijs / kwaliteit en onmiddellijke verzending gewoon eerlijk.

Prima service snelle levering en mooi discreet verpakt.

Snel en correcte levering

Goede prijs setting Na bestelling volgt snelle en correcte levering in stevie beschermen de verpakking.

Goed en snel

Slechte producten

2 van de 3 flesjes was k*t, 1 flesje was al gebruikt (dat kon ik aan de etiket zien en hij was niet sterk of vers), en 1 fles was lek. De derde fles was wel goed, dus slechte ervaring!

Beste, Spijtig om te horen :-( Indien u na ontvangst gelijk had gemeld dat u een lekkend flesje had ontvangen dan hadden we dat netjes opgelost. Voor verzending worden de flesjes gecontroleerd op het feit of de dop goed sluit en of de sealing niet is beschadigd. Flesjes die niet goed zijn worden vernietigd. Alle 3 de bestelde flesjes hebben een andere samenstelling, het wilt niet zeggen dat deze hetzelfde effect op u hebben. Dit is geheel persoonlijk. De een merkt niets van het verschil terwijl de ander de ene samenstelling als goed / sterk ervaart en een andere samenstelling ervaart als minder tot geen effect. Het kan zelfs zo zijn dat men bepaalde samenstellingen vindt stinken ! Vandaar men op de site kan filteren op de diverse samenstellingen. Zie ook : https://www.poppers-store.nl/de-sterkste-poppers/

Fijn assortiment

Altijd plezierig om iets leuks uit te zoeken. Goede prijzen.

Dit bedrijf weet service naar klanten toe op een nieuw niveau te brengen. Altijd op tijd verzonden. bij een manco zonder morren en/of gezeur een nieuw item.

alles naar tevredenheid

snel geregeld en goede poppers

Kwaliteit en gaat lang mee

Ik kan zonder te morsen wel een maand met een potje doen en ook nog eens de zelfde werking hebben als hij net geopend is

Discretie en goede levering

Zeer tevreden met de levering én discretie qua betaling.

altijd een fijne bestelling en bezorging

snel veel keuze mogelijkheden en overzichtelijk alles

handig

vlot kunnen bestellen en goede kwaliteit wat niet altijd vanzelfsprekend is en keurig thuis geleverd

heel tevreden

Ik heb deze site al een hele tijd en een goede ervaring mee wordt goed verzorgd en verzonden.

Geweldig en uitstekend

Snelle levering en goed verpakt, prijs en product verhouding top!@

Goede kwaliteit prijs verhouding. Volgende levering ook weer bij store.nl

Fantastische service

Ruime assortiment, altijd keurig omschreven producten en netjes en op tijd geleverd. Kortom, mijn favoriete poppers store. Complimenten aan het poppers team.

Snelle en uitstekende service op elk vlak.

Heel veel keuze in aanbod, aangenaam opgestelde website, ruim aanbod betalingsmogelijkheden en vooral ook een HEEL SNELLE levering.

Niet ok

De bestelde artikelen waren niet goed verzegeld dus niet goed luchtdicht verpakt

Tof

Ik heb het pakket heel snel gekregen en de kwaliteit zeer goed

Van start van mijn plaatsing tot aan de levering is alles perfect verlopen.

Snel geleverd, alleen 2 flesjes al half leeg gelekt

Snel levering, alleen waren er 2 flesjes al half leeg gelekt omdat het dopje niet goed vast gedraaid waren

Snel geleverd!

Fantastisch genot

Men vriend gebruik deze , en is er zéér tevreden van !