uit muntend

je kijkt op de web shop of via de mail heb je al bericht gekregen om weer eens te kijken voor wat nieuws . de rest is simpel zelfs voor mij met 62 jaar en niet zo goed met comp kijken aan klikken en bestellen betalen bestelling uit draaien voor thuis en wachten op de goed verpakte spulletjes altijd goed verzorgt . voor mij een dikke 10 klasse

Goede service goede prijs

Prijzen iets aan de hoge kant,maar service perfect

Alles verliep prima, helaas bij aankomst pakketje was er 1 fles wat een beetje lekte.

Sterk spul, vlot thuis.

Goede kwaliteit, verse poppers betaalbaar en vlot thuis.

Top en snelle levering

Mijn bestelling van snel klaar en kreeg gelijk mailtje dat levering klaar was en stond op verzenden dag daarna was mijn pakketje binnen

Prima eerste bestelling.

Voor de eerste keer een bestelling in deze webshop gedaan. Snel in huis, discreet en zorgvuldig verpakt. Ik zal hier zeker nog een keer wat bestellen.

Precies goed

Lekker om te gebruiken. Geen branderige plekjes na gebruik. Wel een beetje aan de lichte kant.

Goed wordt altijd net je bezorgt .

Top prijs , levering goed , super service .

Altijd netjes geleverd,goede prijs en netjes afgehandeld . Meerdere keren besteld nooit problemen .

Altijd correcte service

Fantastische shop! Snel, duidelijke communicatie, prima prijzen. Als er al eens iets is wat niet direct geleverd kan worden, wordt dat netjes gecommuniceerd en zo snel mogelijk nageleverd. Ik heb altijd een prima ervaring gehad bij deze online store.

Ruime keuze en snelle levering .

Snelle correcte levering tegen een scherpe prijs

Goeie winkel

Altijd perfect op tijd en afspraak

goed hoor

altijd goed

Bestel mijn poppers altijd hier. Goede prijs en snelle anonieme levering.

Snelle, betrouwbare service.

Helemaal fijn om bij te bestellen. De website is gebruikersvriendelijk en duidelijk, en de levering verloopt geheel soepel.

Snel geleverd.

Snelle levering; Zat één verkeerde bij… Maar na een melding super netjes opgelost en de juiste nagestuurd een dag later

Geweldig en direct

Snelle levering en bestelde spullen zo als verwacht.

Snelle correcte levering

Alles zoals het moet. Snel, veilig, goed verpakt. Meer verwacht ik niet van een online winkel.

Zeer vlotte service en correct. 1e bestelling vind ik het leuk een papiertje te vinden met veel plezier met je aankoop. 1 opmerking ik had een bon van 2.50 euro en kon de code niet gebruiken al had ik voldoende gekocht.

Goed, snel en discreet geleverd!!

Echt goed, tot slechter

Ik had eerst een goede ervaring met de popper store online winkel. Heb op z’n minst 15 bestellingen geplaatst, van een laag bedrag tot elke keer steeds een hoger bedrag om extra kosten met bezorg service te vermijden ( 3x boven 70euro betaald om die kosten te ontwijken) en in die drie keer een foutieve product binnen gekregen waar ik tot nu nog niet over heb geklaagd. Ik ga er verder niet op in maar hoop in de toekomst niet een ‘vergelijkbaar’ product te ontvangen dat minder kost, of een variant van een product te ontvangen dat minder kost of minder inhoud bevat, of een product dat kapot is gegaan tijdens verpakking of vervoer en geen compensatie krijgen voor de foutieve levering. Na 3 keer ontevredenheid vind in dat ik mag klagen…. Als ik nog een faulty product ontvang ga ik nogmaals klagen. Het beste voor poppers store x

Beste, Heel vervelend allemaal. Het is niet zo dat er bewust andere dan bestelde flesjes worden verzonden, wanneer u een ander flesje heeft ontvangen dan heeft men niet goed opgelet bij het inpakken. Maar wanneer u het niet aan ons door geeft dan kunnen wij het niet netjes voor u oplossen. Dus mocht het nog eens voor komen dan dit gaarne aan ons melden. Mvgr

het is mij niet gelukt om het aflever adres niet kan veranderen

Beste, Kunt u aangeven wat u hiermee bedoeld ? Mvgr