Veel keus, Snel geleverd

Geleverd op PostNL afgifte punt. Goede poppers, veel keus ! Volgende keer bestel ik weer bij poppers-store.nl!

gewoon doen wat er van je verwacht mag worden

helemaal prima...niets op aan te merken

Snelle levering.

Poppers-store heeft een groot aanbod. Is niet duur en levert snel. Ik koop er graag. Een aanrader als je poppers gebruikt. En hoe meer flesjes je koopt, hoe goedkoper het wordt.

Smooth transaction

Makkelijk bestellen en snelle levering tegen een prima prijs.

Fijne webshop met veel keuze. Het pakketje werd snel en discreet geleverd. Alle producten waren zoals omschreven. Hier bestel ik de volgende keer opnieuw.

Zeer goede ervaring

Alles is goed verlopen baan bestelling naar werking van poppers.

Goedkoop en snel geleverd

Ruime keuze

Discretie en snelle levering top.

Overzichtelijk aanbod in de verschillende categorieën. Prijs kwaliteit zeer goed. Gemakkelijk om bestelling door te geven. Snelle levering en discretie.

Snelle verzending, product zoals omschreven!

Na twee dagen had ik alles in huis. Duidelijke mails met daarin verzend status. Producten zoals beloofd!

Snelle service, degelijk verpakt

Naast poppers ook andere zaken makkelijk te bestellen en snel. Voor diegene die er wat om geven, ook discreet met bankafschrijvingen en pakketjes.

Producten zijn prima, diverse keren al besteld altijd snelle levering.

Makkelijk bestellen ensnel ontvangen.

Poppersstore heeft mooie aanbiedingen en een ruim assortiment. Overzichtelijk en makkelijk te bestellen. De levering is ook snel. Prima webwinkel voor poppers.

Perfecte levering Op tijd en goede producten

Alles netjes en bijtijds op de afgesproken tijd binnengekomen.

prima webshop

snelle afwikkeling van het bestelde,en de poppers zijn van prima kwaliteit,allemaal origineel spul,het aanraden waard

geweldig

Ik bestel regelmatig poppers. De service en de snelheid waarbij ze worden afgeleverd zijn geweldig. Goed verpakt en discreet. Een aanrader.

Snel efficiënt en safe.

Binnen een mum van tijd in de brievenbus

Supersnel

De volgende dag in huis. Had dit niet verwacht maar netjes in een neutraal doosje de vlgnde dag. Top !!!

Keurig compleet en op tijd geleverd

Topkwaliteit en snel geleverd.

Snel geleverd en prima verpakt.

Top en super snelle levering

Top en super snelle levering

Geen opmerkingen gewoon top

snelle en nette levering

mooie site en snelle levering

Top Notch

Heb verschillende types poppers besteld, maar Rush ongeacht welke variant blijft in mijn optiek toch d3 beste. Levertijd was uitermate snel !

Keurig bedrijf dat snel en correct levert

Keurig bedrijf dat snel en correct levert. Goede service ook als je per mail een vraag hebt, krijg je gewoon duidelijk antwoord.