Super!!

Heel goed verpakt en een zeer snelle verzending!

Zeer goed.

Snelle levering en een prima klantenservice!

Prima!!

Het was keurig in orde!

Snel duidelijk en volgens afspraak

Zie 1 zin. Wel vind ik t snel vervliegen

Goed en snel!

Ruim aanbod van goede kwaliteit producten, alleen jammer van de hoge verzendkosten en dat deze pas gratis zijn als je een hele grote bestelling doet.

goedkope poppers en snel geleverd

De winkel heeft een groot assortiment poppers, die ook nog eens goedkoop zijn. Snelle discrete levering. Naast poppers ook diverse ander dingen om een spannend avontuur te hebben.

Snel bestellen en prima levering!

Heel makkelijk en prettig als je vragen hebt kun je gewoon appen en krijg je keurig antwoord!

Geweldige service!

Ik vind de service van deze webshop geweldig. Geweldige ervaring. Ik doe regelmatig een bestelling en tot nu toe 1x problemen gehad met een product. Dat probleem werd rechtgezet bij mijn volgende bestelling. Ze reageren snel. Wel vind ik de manier van betalen wat vervelend. Ook de mogelijkheid om je pakketje ergens af te leveren vind ik soms onduidelijk. Sommige postopties, die wel via anderen beschikbaar zijn, zijn niet beschikbaar bij deze bezorger. Voor de rest: keep up the good work!!

Goed en snel.

Goede prijs en snelle levering

Goed en betrouwbaar bedrijf maar slechte betalings en bezorgdienst

Bedrijf super, minimaal 4,5 ster. Betaling moet vis een vage en lastige manier buiten iDeal om en geeft wantrouwen. Laatste maal waren vele afhaalpunten in de buurt niet meer te selecteren en moest ik uitwijken naar een gsmwinkel in een winkelcentrum met betaald parkeren. Alle betalende klanten in winkel gingen voor

Beste, Wanneer onze nieuwe site klaar is, is er weer de "normale" iDeal Dat u niet de afhaalpunt waar u het graag zou willen afhalen kon selecteren was een "error" bij PostNL. Helaas kunnen wij bij dit soort "errors" hier zelf niets aan wijzigen waardoor het wel zou kunnen. We zijn hierin dus afhankelijk van PostNL. Mocht dit wanneer u in de toekomst online besteld (bij welke webshop dan ook) weer gebeuren dan kunt u altijd bij de opmerkingen vermelden dat u het liever bij een andere afhaalpunt wilt afhalen. Mvgr

Snelle levering en goeie poppers

Kan beter

Al paar jaar trouwe klant, bestel telkens vr om en bij de 100 euro. Deze keer echter slordig bij aflevering (verkeerd huisnr opgegeven bij POST NL, waardoor pakje uiteraard niet toekwam) - bij email communicatie laconiek het antwoord gekregen dat ik het maar zelf moest oplossen met POST NL, wat heel wat tijd en moeite gekost heeft...

Snel en goedkoop

Goede service, snelle levering en erg belangrijk goede prijzen

Snelle afhandeling

dit is de 1 van de 4 keer dat ik niet tevreden ben over de bestelling

dit keer was de party van 10 flejes amyl zwakke kwaliteit zeer jammer.

Beste, Waarom meldt u dat niet gelijk aan ons ? Mvgr

Goede online sjop

Snelle levering en keurige klantenservice

Snelle discrete levering

Snel bestellen, goede service

Hoge kwaliteit mits het heel aankomt

Goede kwaliteit spullen, maar heb helaas al 1x een medium flesje dragonpower, een medium flesje jungle juice plus en een klein flesje rush gehaald die alle 3 lekte. bij een van deze flesjes was het etiket beschadigd en het flesje zelfs voor 3/4de deel leeg. Ze deden het overigens nog wel maar niet zo lang meer uiteraard

Beste, Heel vervelend :-( Maar als u niets meldt kunnen wie niets oplossen ! We kunnen in de administratie van dit jaar geen bestelling met Jungle Juice Medium en Dragon Power Medium flesjes vinden, wel grote vierkant flesjes. En ook geen bestelling met een of meerde kleine flesjes Rush ???? Mvgr

Snelle levering, niet duur

Ik heb mijn poppers altijd snel in huis en het is vergeleken met andere verkopers een beetje goedkoper.

Goede actie s en ruime keuze

Goede site, en ruime keuze. Snelle en goede levering en goed verpakt.

Snel geleverd top kwaliteit

Goede snelle service

In overleg was ophalen ook mogelijk. Was perfect. Helaas is dit niet meer mogelijk. Correcte snelle afhandeling. Prettig/plezierig contact

Goede producten, snelle levering

Veel keuze in poppers, nog bijna lastig kiezen. Leuke kwantunkorting en snelle levering buiten kantoortijden (want dan ben ik toch niet thuis).

Snel en keurige levering.

Snel en keurige levering.

Over Poppers-store.nl