Ok

Levering kan sneller en met track&trace

Beste, Uw bestelling was van 10 okt 14:03 uur en u had gekozen voor Avond Levering. Zoals op de site vermeld worden bestellingen met Avond Leveringen die voor 23:59 uur worden geplaatst de volgende avond bezorgd ( https://www.poppers-store.nl/avond-levering/ ) . De track & trace geeft aan dat deze de 11e om 19:29 uur is bezorgd. Verder staat uw email adres juist vermeldt bij RedJePakketje dus u dient van hen op de 11e een track & trace email te hebben ontvangen (mogelijk in uw spam beland).

Zeer snelle levering

Bestelling wordt binnen 2 dagen geleverd, discreet verpakt. Ik ben alleen maar enthousiast over Poppers store.

Goeie snelle service en levering.

Goeie prijs/ kwaliteit.

Super handig, snel leverende, discrete webshop!!

Zeer gunstig geprijsde poppers, zeer goede kwaliteit en snel geleverd. Direct na levering uitgetest 👍👌

Alles goed geleverd

Kan beter

De communicatie kan echt 10 keer beter zal een voorbeeld geven wij hadden 5 flesjes besteld we kregen er 2 geleverd we hebben contact opgenomen en daar werd ons verteld dat er niet meer op voorraad was en dat er een briefje bij zat dat de rest werd na geleverd. a. er zat geen briefje bij in waar dat op stond b. men kon ons ook niet vertellen wanneer het werd geleverd

Verkeerde levering

Kreeg pakket binnen met verkeerde poppers erin. Tijdens tel contact werd er gezegd dat het niet zo veel uitmaakt en aroma overeenkomt maar als ik erop Stond kon een nieuw pakket worden opgestuurd. Dit komt te laat maar daar werd niets aan gedaan verder.

We hebben reeds met u email contact gehad en u gaf aan dat u zich vergist heeft en dat de betreffende bestelling niet bij ons was geplaatst. Op het verzoek om ons te herbeoordelen omdat wij wel netjes uw bestelling hebben verzonden en u daar geen klachten over had heeft u helaas nog niet gereageerd !! Mvgr

snelle correcte levering

Prima kwaliteit tegen redelijke prijzen

Zoals in kopje reeds beschreven

levering

ik heb altijd een goede ervaring, levering is meestal optijd maar als je een levering kiest van " ophalen op een pakket punt of een pakket automaat" dan is het altijd een dag vertraagd. dat is alleen een minpuntje.

Super goed

Altijd goed geholpen.

Ook via de whatsapp altijd snel antwoord

Prima webshop!

Levering is uitstekend en snel. Prima prijsverhouding!

tevreden

snelle levering, netjes verpakt

Geen verzendkosten

Snelle levering en goed product.

De bestelling was snel geregeld, de site is makkelijk in gebruik en het product werd ook snel geleverd. Verder was de bestelling goed ingepakt en compleet.

Snelle levering en goed verpakt!

Zie commentaar hierboven.

fantastisch

fantastisch

Discreet en goed assortiment

Snelle levering en goede service. Me vriendin had poppers besteld maar lekte er een paar. Toen werden er meteen nieuwe verzonden.

Snelle, goede levering!

Goed en snelle levering

Goede evaringen

Prima service en snelle levering

Vragen worden netjes en snel beantwoord. Producten worden goed verpakt afgeleverd.

Goed en snel

Anoniem, snel en klaar

12 jaar

ik vind het leuk

Prima zaak hoor

Had iets verkeerds gedaan en de volgende dag werd ik netjes gewhat app en kon de bestelling toch door gaan die ik graag wilde hebben prima zaak Een aanrader