Snelle levering, hevig slechte poppers

Het flesje werd super snel geleverd, en ik was erg enthousiast hier over. De poppers zelf daar in tegen geven me alleen maar een hevige hoofdpijn. Dit is niet hoe ik mij jungle juice platinum herriner.. Groot vermoeden dat het een neppe namaak is, hij rook ook heel anders. Al bij al, jammer genoeg heel zonde van mijn geld.

Wat ik alleen erg jammer vindt is dat als je voor ruil 90€ gekocht heb ! Geen kleinigheidje erbij zit ? Of een soort van puntenspaarsystheem voor gratis artikelen

Geef een 10. Zegt genoeg.

Geef een 10. Zegt genoeg.

Altijd op tijd en een goed werkende klanten service

Snelle levering, goede kwaliteit

Heb er een paar keer besteld, altijd snel geleverd.

correcte snelle service

Ontvangst binnen 24 uur na bestelling. Als het later is ligt het aan Post.NL; die durven nogal eens het pakje rechtstreeks bij een afhaal punt afgeven in de plaats van bij je aan te bellen.

Op afgesproken tijd ook geleverd

Vlotte levering

Snel geleverd discreet verpakt

Wij bestellen al jaren nooit een klacht gehad

Net als ik gewend was, ook dit keer weer een prima service. Eenvoudig bestellen en heel snel is het pakketje er.

Top geregeld

Makkelijke site, Goede en vlotte levering

Te gek spul. We zijn er weg van , voorlopig niet weg te denken , dank u wel .

Hebben juliie ook een blauwe soort . Iets met Boy?

Okay

Bestelling goed ontvangen

Zeer vlot en goeie kwaliteit

super snel geleverd echt top

bestelling gaat super vlot , na betaling twee dagen in huis , goede stock voorraad en correcte prijzen , ja is mijn vaste leverancier geworden , ik beveel zeker aan , gewoon top .

geweldig

zeer tevreden en snelle levering

Komt afspraak na !!

Goed overzicht corect en snelle levering

super service

super service

Goede afwikkeling met kwaliteit

Gewoon geweldig goed

Altijd leuk om te sexsen

slecht helaas

vaker besteld bij hun ging altijd goed , laatste bestelling verkeerd adres geleverd , jammer dan poppers weg , bij overburen afgeleverd zonder controle op naam fijn terwijl ik aan gegeven had niet bij de buren af te geven - buren zeggen niks gekregen te hebben .

Beste, Heel vervelend dat de vervoerder het ergens anders heeft geleverd dan mocht en ook duidelijk in hun systeem is vermeldt. Jammer dat u ons daarop beoordeelt en geen contact met ons heeft opgenomen zodat wij het voor u uit konden zoeken EN het zoals het hoort voor u kunnen oplossen ! Er is inmiddels een email naar u onderweg. Mvgr

Alles werd snel geleverd, discrete verpakking. Zeker een aanrader!