Snelle en discrete levering.

Bestelling makkelijk te plaatsen waarna een snelle en discrete levering plaatsvindt.

Snelle verzending

Snelle levering en keurig verpakt en een ruim assortiment

Ze hebben alles wat ik zoek

zeer snelle levering. En goed verpakt. Soms denk ik maak een doos die door een standaard brievenbus past. een groot flesje =32mm dik

Niet zo betrouwbaar

Heb al vaker besteld bij jullie, maar helaas al meerdere keren een incomplete bestelling gekregen. Hoewel dit altijd netjes door jullie wordt opgelost, moet het in de 1e plaats eigenlijk niet fout gaan. Omdat het meerdere keren is gebeurd zie ik toch wel een patroon. Met als gevolg dat ik iets veel later binnen heb dan gepland.

Beste Tom, Wanneer ik in ons nieuwe systeem (vanaf nov 2019, oude systeem is niet meer te raadplegen) naar uw bestel historie kijk, zie ik dat er van de 4 bestellingen er 1 een nalevering had. Verder heeft u altijd gebruik gemaakt van afhalen bij PostNL. Daarbij is het op werkdagen voor 16.00 uur besteld, de volgende dag afhalen (https://www.poppers-store.nl/dag_levering/). En al deze zendingen heeft u de volgende dag kunnen afhalen. Hier is geen vertraging in geweest. Mvgr

Helemaal top

Snel geleverd, zelfs in tijdens van Corona! Ruim assortiment en heel goed ingepakt en verzonden! Hier bestel ik vaker!

correct en snel

zoals het hoort

Levering incompleet

Levering was incompleet, 3 flesjes besteld en 2 geleverd. Heb geprobeerd een mail te sturen maar orders@unlimited.nu werkte niet. Geen ander mail adres kunnen vinden. Verder ook geen tijd meer aan willen besteden.

Beste, Dat is heel vervelend :-( Via ons contact formulier op de site https://www.poppers-store.nl/contact/ kunt u eenvoudig en snel met ons contact opnemen. Mvgr

super snel geleverd!

Easy to use fast delivery

Very easy to use website . Fast deliver but the delivery drivers are not always polite and friendly . This time he was great really nice guy , the time before was shocking and rude turned up after 22:30 and said did I want the parcel or not .

Ruime keuze goede prijzen

Goed en vertrouwd

Site ziet er weliswaar wat rommelig uit maar voldoende assortiment.

snelle service, correcte verzending.

goed overzicht keus, prijs bepalend,

Makkelijke site snelle levering

Prima ervaring goede site snelle levering

Niet mijn middel

Ik kreeg er behoorlijke hoofdpijn van maar het orgasme was super lekker. Degene met wie ik het gebruikt heb, heeft blijvende schade aan zijn gezichtsveld. Hij blijft een vlekje voor zijn ogen zien en hij ziet af en toe niet helemaal scherp, dit vind ik voor hem erg vervelend

zeer goed

snel en goede service

Service!

De beste prijs en de beste service!

Snel en correct

Goed product

Kom weer terug bij jullie ik wat nodig hrb

Goed ingepakt en helaas door Corona later bezorgd maar dat is niet jullie schuld Ga zo door

Goed, duidelijk vlot.

Makkelijke site voor te bestellen. Alles zeer duidelijk.

Excellente service

Snelle, correcte service, goede administratie!

Ze kennen me opeens niet meer!

Al zo vaak poppers besteld, maar nu kon ik niet meer inloggen op de site. Hij herkende mijn e-mail niet! Dat vind ik wel een minpuntje... en de prijs is enorm gestegen. Euro per potje

Beste Suzanne, Uw laatste bestellen (voor deze) was van 1 augustus 2019. In november zijn wij overgestapt naar een nieuw software pakket en website en hebben daarbij de geregistreerde gebruikers niet naar overgezet, dit daar we op deze manier met een schoon bestand kunnen werken die geen "oude" gebruikers meer bevat. Verder hebben wij sinds de financiële crisis (2008) geen prijs verhogingen meer doorgevoerd ondanks dat de inkoop prijzen wel jaarlijks zijn gestegen. Afgelopen november (na 12 jaar) hebben we onze prijzen ligt aangepast, de door u bestelde flesjes zijn 70ct per stuk duurder geworden (geen euro) maar zijn nog steeds goedkoper als bij andere aanbieders. Mvgr

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met die bedrijf. Als er iets niet compleet geleverd wordt krijg je keurig een briefje erbij voor de nalevering. Contact via Whatsapp is snel. Men reageer netjes. Prijs is zeker goed bij hun voor wat ik er bestel. Uiteraard zullen ze met andere dingen iets duurder zijn, maar bij elkaar ben je vaak veel goedkoper uit in totaal. Aanbevelen? Ja dat doe ik al bij iedereen.

snel, goed, discreet

Prima, geen uitschieters in kwaliteit, maar dat kan ook niet altijd. Prima voor wat ik wilde; 'quick and easy'!

Rap geleverd