Een goede ervaring

Zeer goede ervaring. Levertijden kloppen en pakketje was discreet.

snel en correct

gewoon goed

Goed maar de de bestelling binnen 24 is niet correct

Beste, Uw bestelling was van 19 mrt 23.42 uur. Indien u had gekozen voor avond levering dan was het de 20e savonds (due de volgende dag) bezorgd. Echter had u gekozen voor dag levering en gezien het tijdstip van bestellen is het de 21e bezorgd. Zie https://www.poppers-store.nl/avond-levering/ en https://www.poppers-store.nl/dag_levering/ Mvgr

Kwalitatief gaat het achteruit

- Website staat groot assortiment maar veel is uitverkocht. - Veel uitverkochte producent maanden lang niet beschikbaar. - Div producten alleen in kleine dure flesjes beschikbaar, niet in med-groot - kwaliteit wordt minder. Vroeger volledige inhoud bruikbaar, nu soms bij ½ leeg al niet sterk genoeg meer. - ten minste 2x gehad dat er iets anders in flesje zat dan op etiket stond. + bij vragen snelle whatsapp contact + betaling beter dan ½ jaar geleden. Toen tijdelijk buiten iDeal. + levering qua tijd betrouwbaar PostNL servicepunt zijn ver weg en onbetrouwbaar Ik heb nog geen beter alternatieve leverancier gevonden, dus aanbeveling “ja”. Bij ander alternatief mogelijk “nee”

Beste, Van de flesjes is 99% op voorraad. Van de andere artikelen kan het idd zijn dat er niet op voorraad zijn, en als ze niet bij ons op voorraad zijn dan zijn ze ook niet bij onze leverancier op voorraad, anders hadden wij de wel op voorraad ;-) Indien er op een flesje als inhoud bv Amyl Nitrite staat dan zit dat er ook echt in. Dat u het ervaart als dat dat er niet in zou zitten dan heeft dat te maken met de hoeveelheid van de Amyl Nitrite. Dat PostNL servicepunten onbetrouwbaar zijn daar hebben wij helaas geen invloed op. De track & trace van uw bestelling van dit jaar geeft aan dat hier niets mee aan de hand was en een dag na verzenden al afgehaald kon worden. Mvgr

Prima producten; zeer goede prijs - kwaliteit. Snelle levering. PROFICIAT

Sinds kort vaste klant voor poppers en accessoires. Uitstekende en verse producten. Zeer ruim aanbod. Aanbevelenswaardig!

Vlotte bezorging

Product was ruim op tijd en goedkoop

Good price and service

Best price, very quick delivery and service Beste prijs, zeer snelle levering en dienst Meilleurs prix, livraison et service rapide

Lekker snel

Smorgens besteld en svonds in huis Wowwwwww

Snel en discreet

Super snelle levering. Discreet! Echt top

Doet wat je vraagt

Ook deze keer voldoen ze wederom aan de verwachtingen. Ga zo door. mvg

Heel goede service

Ik heb een goede ervaring met poppers-store

Overzichtelijke website, snelle levering

Ik ben al een tijd zeer tevreden over de website. Veel keuze in poppers. Snelle levering en discreet verpakt.

Slecht

Ik heb 3 flesjes poppers original besteld. Wilde t voor het eerst gebruiken samen met me vriendin.. we verwachtte er veel van maar we kregen totaal geen enkel gevoel. Tevens waren van alle 3 de flesjes de geur heel minimaal

Beste, Dat is heel vervelend :-( Jammer dat u ons daar niet gelijk van op de hoogte heeft gebracht zodat we een oplossing voor u konden bedenken. We hebben u inmiddels een email gestuurd. Mvgr

Ja goed snel

Ja tevreden

Bestellen, en volgende dag in huis!

Prima, ging snel!

Had graag meer in 1 keer willen bestellen. Bijv doos met 12, maar dat kon niet. Website beetje zoeken naar wat ik wilde bestellen.

Zeer tevreden over de levering !!

Zeer toegankelijke website , snelle levering, keurig verpakt (discreet) gratis condooms erbij geleverd , en een persoonlijke aflevering door n hunk die je een prettige avond wenst . (wist hij wel wat er in t doosje zat ? ) Helemaal top

Hjj

Super snel bezorgd.. en goed spul

Gierig bedrijf

Terwijl ik a jaren bestel, gemiddeld 200 euro per jaar. Nog nooit iets kleins ontvangen. Te zakelijk en geen aandacht aan klanten. Mijn bevinding

Beste, Jammer dat u dat zo ziet ! We hanteren zeer scherpe prijzen op poppers / toys / glijmiddel / etc dus iedere bestelling weer heeft u al minder als bij andere shops betaald. En "gratis" artikelen bij anderen zijn reeds in de duurdere prijs verwerkt. Mvgr

Snelle levering en goede prijzen

Meestal zeer tevreden, maar een keer was het product niet zoals gewenst,

echt wel

Netjes

Ga zo door

Heel correcte en snelle levering

Helemaal Goed

Helemaal goed

Altijd prima geholpen

Altijd prima geholpen. Zelfs contact via Whatsapp en dat ging altijd snel en vriendelijk