Betrouwbare webshop die snel en accuraat levert.

Tweemaal al wat besteld en beide keren een vlekkeloze levering.

Waanzinnig

Waanzinnig snel op gestuurd veilig verpakt en top producten

Bestellingen en leveringen makkelijk en snel.

Ik heb geen opmerkingen. De website is duidelijk, de bestellingen zijn snel gemaakt en de levertijd is snel. Bedankt

Snel, discreet en gemakkelijk te bestellen

Artikelen zijn makkelijk te bestellen. Optie voor een afhaalpunt heel handig. Verpakkimg was discreet. Levering ging snel. Geen gezeur met dit invullen dat invullen. Top service en klantvriendelijk

Goede services

Goede services, mocht een soort er niet zijn, dan wordt deze nagestuurd en 1 gratis

Uitstekende levering

Snel en goed geleverd dus uitstekend.

Best service

zeer snel geleverd

zeer snel geleverd ,goede serves popper s ook uitstekend

Twee van de poppers waren wat minder maar ga het zeker een tweede keer proberen. Ook bedankt voor alle info. Uitstekende service! Gewoon doen.

Gemakkelijker bestellen kan niet!

Super overzichtelijke website, goede producten, uitgebreide stock, simpele afhandeling en snelle levering volgens de voorwaarden. Ik hoef er niet meer voor de deur uit.

Snel en betrouwbaar

Ze leveren snel en betrouwbaar. Je kan zelf het tijdslot bepalen zodat een pakketje niet zomaar bij de buren beland.

Lekker snel

Smorgens besteld en savonds al in huis

Kwaliteit poppers ronduit slecht.

De poppers die ik normaalgesproken van ditzelfde merk als ik bij jullie bestelde koop bij een sexshop zijn veel beter. Jullie poppers leken wel over datum. Amper nog werking.

Beste, Flesjes over de datum hebben wij zeker niet, we krijgen iedere maand nieuwe aanvoer rechtstreeks van de fabriek. Wat we vermoeden is dat u voorheen wel hetzelfde merk had maar van een andere samenstelling, het is namelijk zo dat diverse fabrikanten dezelfde merk namen0 gebruiken maar dat de samenstelling anders is. We hebben hier info over op onze site staan : https://www.poppers-store.nl/de-sterkste-poppers/ Wanneer men minder of geen effect ervaart of wanneer men de “reuk” ander vindt zegt men gelijk, het is oud, slechte kwaliteit of fake, echter is dat dus onjuist. Het heeft in dat geval dus voor die persoon de verkeerde samenstelling. Mvgr

Snel geleverd en goe geïnformeerd

Bestelling snel grlevering, duidelijk Kleine flesjes werken goed.

Super netjes en snelle levering

N hele goede snelle service nie te duur gewoon goed

Mijn ervaring is altijd goed tot nu toe met poppers-store.nl

Grote aanbod, goedkoop of concurrerend prijzen en is altijd snel en discreet verzonden

Ik krijg wat ik besteld en altijd op zoals op de opgegeven datum van levering, wat altijd volgende dag is, behalve weekends Dus snel en betrouwbaar.

De kwaliteit van hun producten staat buiten kijf, maar heb nu toch al twee keer vanuit België bij hen besteld en ik ben even tevreden over hun service. Ze zijn goed bereikbaar, hun producten worden discreet én veilig verpakt, en komen heel snel aan op hun plaats van bestemming. Zeker een aanrader!

correct en snel

correct en snel

Afgeleverd zoals vermeld

Deze keer tevreden over het proces van aankoop tot aflevering. De vorige x met bestellen helaas minder tevreden. Al met al dus gemixte gevoelens. Maar omdat je niet op 1 moment moet oordelen geef ik het nog een poging.

Ze leveren gewoon correct wat afgesproken is.

Alles gekregen wat ik bestelde en uiteraard discreet geleverd. alleen bij de glazen flesjes bleek er eentje niet helemaal dicht te zijn waardoor er lekkage was en bij levering zeiden ze al dat het pakje een rare geur verspreide. Bij de volgende levering daar iets meer naar kijken is wel een optie. Zal de volgende bestelling weer zo bij jullie doen.

Gewoon super

Zeer nette en snelle levering . Erg tevreden bestel zeker weer . Nu even een voorraad. Maar kom er zeker terug. Ik zeg zo doorgaan. Groeten Ben

Zeeeer goed

Netjes snel zeer goed

Snelle correcte levering

Zoals omschreven snelle correcte levering en snelle communicatie zelfs nadat ik zelf een verkeerd e-mailadres had opgegeven.

Zeer duidelijke site.

Het is zeer gemakkelijke en duidelijke site. De betaling gaat zeer vlot en zeer juist