Goede service en bestelling

Gewoon goed!

Prima producten en snelle levering, ook heel belangrijk, de producten waren zeer goed verpakt en anoniem.

Bestel regelmatig bij deze webshop, de bestelling is elke keer snel en discreet geleverd. Zeker een aanrader!

where is my order??

in your page it says Afgerond! i dod not receive. i was not here and received a paper with handwritten information which i cannot understand.... UPS paper, i dont know if this is for me or someone else i share the house with, no name on it. I click on the QR code and i need to fill in a huge form for UPS! Is this real?? I do not want to give them all this information about me. No UPS for me!! Can someone please get in touch? thanks, Rafael Saraiva 06.252.351.48

Hello, Please look in your spam for our email and the email with the track & trace info. for questions you can reply the email of via our contact page https://www.poppers-store.nl/contact/ or by email orders(at)unlimited.nu but not through here With Kind Regards

top+++++++++++++ 200 %

ongelofelijk mega snel, discreet en personal+++++ de beste wegstore for poppers 100% authentieke producten NO FAKES !!!!!

De verwerking van mijn order was snel en goed.

Verwerking van mijn order was snel en goed.

correct,product voldoet aan verwachtingen,snel,goede service.

correct,product voldoet aan verwachtingen,snel,goede service.

Keurig gehandeld ook hij retourneren

Goede website wel beetje traag. Goede en snelle afhandeling van bestellingen. Aanbevolen voor speciale doelgroep.

Leuk product, geeft er een extra touch aan

Gewoon goed!

Ik tweifel nog wel eens als ik via "dit soort" websites bestel. Ik kreeg een tip van een vriend om hier poppers te bestellen. Mijn tweifel is ongegrond bij deze shop. Bestelling snel in huis gekregen. Ik heb in ieder geval een betrouwbaar adresje gevonden waar ik vaker zal bestellen. Ga zo door!

Goede en snelle service

Makkelijk om te bestellen snel en goed geleverd. Bij vragen snel een antwoord.

Prima ervaring met goede producten

Zie boven

Snelle levering en discreet prima.

Gewoon goed.

uitmuntend

een ervaring rijker in mijn sexleven.

duidelijk en eerlijk

wat ik bestel word netjes gestuurd

betrouwbaar

Je bestelt, je mailt en de volgende dag krijg je je bestelling. En dan begint de pret pas echt.

Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd

Het bestelproces op de website is gemakkelijk en de bestelling werd de volgende dag geleverd. Prima service.

Zeer goed!

Zeer goede ervaring, vlotte levering. Goede producten!

Niets op aan te merken. Een echte aanrader.

Super snel en goede levering

makkelijk zoeken, bestellen en voordeel als je meer flesjes afneemt. Goed en discreet verpakt en de vlgde dag keurig geleverd.

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

Betrouwbaar bedrijf, snelle levering en scherpe prijzen!

Snelle levering, goed verpakt, goeie prijs.

Snel

Ben zeer tevreden met de geleverde producten

Geweldig levering

Zeer tevreden en bestel regelmatig

Aanbod en bestelproces was top!

Vooral het aanbod is ruimer dan andere shops. Altijd snel geleverd en nooit geen problemen.