Heel correcte en snelle levering

Helemaal Goed

Helemaal goed

Altijd prima geholpen

Altijd prima geholpen. Zelfs contact via Whatsapp en dat ging altijd snel en vriendelijk

Prima levering

Besteld en de volgende dag in huis!

De product is goed verpak en de levering is snel.

Jammer dat Jlube zo tering duur is geworden alleen

Altijd goeie service en super snel in huis!

De titel zegt al meer dan voldoende

Goed, maar mag wel iets meer keuze zijn

Goed, maar mag wel iets meer keuze zijn

Prima gedaan

Alles volgens afspraak verlopen. Dus prima

goed product en vlotte service

Goed!

Goed spul de Rush Classic

Werkt zoals het moet de Rush Classic, andere versies bijvoorbeeld de Bleu etc geven je hoofdpijn naar onze mening. Dank u

Goed naar omstandigheden heb ik bij jullie Woensdag een bestelling gedaan in gisteren pas gekregen maar goed was daar eerst best boos over maar later dacht ik ja het is voor de feestdagen aan dus duurder het wat langer dan verwacht verder ben ik zeker over de spullen die ik heb gekregen zekers heel blij mee in jullie verpakking was zeker een grote pluspunt waard mvg

Komen afgesproken levering niet na

Donderdag avond besteld, voor €6,95 extra zou het vrijdag avond bezorgt worden, maar vervolgens krijg je mail dat bezorgtijd uit kan lopen vanwege drukte. Uiteindelijk voor niets gewacht om vandaag mail te ontvangen dat het maandag pas bezorgt wordt. Hier bestel ik dus niet meer!

Beste, Heel vervelend :-( U geeft aan dat u € 6,95 extra heeft betaald voor de avond bezorging, dat is niet juist, deze optie is 1 euro duurder als normale dag levering. Jammer dat u ons er op aan kijkt terwijl wij niet de vervoerder zijn. We hebben op de site bij de diverse bezorgopties vermeld dat de levering in een enkel geval vertraagd kan zijn ( *We doen er alles aan om uw bestelling op tijd te laten bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden bij de vervoerder / bezorger de bezorging vertraagd is. ) : https://www.poppers-store.nl/dag_levering/ https://www.poppers-store.nl/avond-levering/ We betreuren het dat de bezorging is vertraagd Mvgr

Redelijk(ke) goed/snel/prijs

Flying horny and high

Bezorging is snel, kwaliteit niet altijd goed

Ik kocht altijd poppers via ander website, maar daar hadden ze de poppers aangepast en er kwam steeds poppers binnen met vernieuwde recept. En dat vind ik dan weer geen fijn spul. Penitryl geloof ik stond er wel bij, maar in praktijk was dat toch een ander stof. De poppers krijg je zoals ze zijn van deze website en dat vind ik fijn. Alleen soms vallen de poppers zwak uit en weet niet waar het aan ligt. In het verleden toen ik de poppers ontdekt had had je altijd wel een unieke aroma per poppers. Grotendeels nu is de aroma bijna niet meer te ruiken. Weet niet of ze dat bewust hebben gedaan, maar deze webwinkel komt wel het dichtst bij de oude poppers. Grote fles poppers raad ik aan met Penitryl. Die zijn lekker mild en sterk. Als je voor ander stofje gaat die irriteert je neus en ogen nog meer en het is afstotend. Ben blij met deze webwinkel omdat ze nog oude formule hebben. Alleen zou ik fijn vinden dat de aroma wel aanwezig blijft. Als je gaat ruiken en er zit geen sterke aroma dan is het lastig te bepalen hoeveel snuiven je genomen hebt. Sommige poppers zijn gewoon sterk, maar laatste tijd vind ik bij de meeste poppers de oude aroma niet meer. Ik ruik en tis niet meer zo sterk als ooit. Je wil ook in stemming komen met geuren. Maar nogmaals deze website geeft toch het meest (bijna) originele poppers. Zeker een aanrader om hier te shoppen, maar uit voorzorg zou ik minsens 2 van zelfde merk bestellen. Want ene keer is het formule goed en is de aroma er en is het goed gemixt. En soms heb je helaas wat minder goede poppers. je snuift en hebt wel beetje effect, maar daar blijft het bij. En vind het jammer dat bij poppers als Pig Sweat de popper geluid volledig weg is. Echt zelden nog komt het voor dat het echt popt als je het opent. Dat was in verleden mijn favoriet omdat het sterk en fijn was. Nu mag je hopen dat het beetje popt. Daarom ben ik overgestapt naar grotere flessen met 30ml. Daar heb je meer kans op dat poppers gaat poppen

Netjes

Geen opmerkingen, ga zo door

Ben altijd super blij

dat jullie zo goed alles leveren Geweldig Gerrit

Snel bestellen en leveren

Fijne store om dingen te bestellen

Een keer een probleem met slechte poppers. Geen probleem super opgelost .

Goede ervaring.

Snelle levering; goede kwaliteit

Bij poppers-store bestel ik al geruime tijd. bestelproces is eenvoudig. De flesjes worden goed verpakt, snel geleverd. Inhoud is vers. men werkt met stapelkorting. Prima!!

Netjes

Niets op aan te merken