Snelle goede service

Ik ben zeer tevreden over het product en de snelle levering. Dank u

Mindblowing!

Als ik uw poppers gebruik ga ik helemaal uit mijn dak. Mijn spieren ontspannen helemaal en ik beleef dan een intense sex-ervaring.

Snel en goed verpakte zending gehad .

Zending was goed verpakt. Kreeg snel bericht dat het verzonden was en daarna naar tevredenheid ontvangen, zal de volgende bestelling zeker bij jullie plaatsen. Top .... Groet Denny

Goed snelle service

Goede overzichtelijke site en alles snel en discreet Verzonden alles van goede kwaliteit

Top en snel

Snelle levering, leuk dat er een sample toegevoegd aan bestelling.

Betrouwbaar

Bestelling is correct en snel behandeld

Discreet, snel, makkelijk.

Grote keuze Bestellen is makkelijk. Discrete verzending.

Goed en overzichtelijk

Overzichtelijke website en snelle levering

Gewoon top.

Snelle levering goede producten!

Zeer snelle levering en goede poppers. En dan ook nog de laagste prijs die ik gezien heb. Dank jullie wel. Dat wordt weer genieten.

Supertevreden over mijn aankoop.

Vlot kunnen bestellen,zeer snelle levering (de dag nadien) Zeer goede kwaliteit van het product.

De producten die ik bestel zijn op werkdagen binnen een dag af te halen. Ook de verpakking is discreet en goed.

Beter dan wat ik had verwacht

Ik kreeg mijn blanco doos lekker discreet opgestuurd thuis. Mijn huisgenoten hadden niks door. De poppers waren goed verpakt met dempend materiaal. De kwaliteit van de poppers is ook goed. Ik heb al vaker besteld en blijf dat ook zeker doen. Groetjes een tevreden klant.

Easy to order, fast delivery and good products. Already 2x ordered and for sure will order more from poppers-store.nl

fantastisch

Wereld spul.

Uitstekende service, snelle levering en een scherpe prijs

Goed assortiment!.Heb nu meermalen bij poppers-store. Nl besteld en mijn spullen altijd op tijd en voor een scherpe prijs ontvangen. Raad het mijn vrienden zeker aan als zij iets nodig hebben

uitstekend

snelle en correcte levering, produkten van topkwaliteit en goede prijzen

TopPoppers

Snel en discreet afgehandeld. Zeer aan te bevelen.

Prima bedrijf

Snelle service, heb alleen nog niet de juiste poppers gevonden

Snel geleverd en goede prijs

binnen 1 dag had ik het al in huis

Prima spul voor prima prijs

Snel en discreet geleverd zoals het hoort

Bestelling niet volledig geleverd....

Bestelling niet volledig geleverd

Toppers !

Goede service en af een toe een leuke attentie....geweldige service