Topservice

Snelle service, betaalbare prijzen, goede kwaliteit

Heerlijk genieten

Heerlijke orgasmen van poppers van rush eu aanrader voor iedereen

geen problemen, bij vragen is er via whatsapp snel contact en oplossing

Goede kwaliteit

Altijd goed verzorgd en mooi ingepakt

Super goede poppers en sevice.

Altijd op tijd en goeie kwaliteit.

goede en snelle levering

nadat ik mijn bestelling geplaats had ,had ik hem vrij snel daarna in huis, met een extra cadeautje erbij...

zeer onbetrouwbaar

10 tal pakketje door post nl gedumpt bij adres 5km hiervandaan. Popperstore nl beweerde dat bezorger hier het pakketje wel afgeleverd had.na 2 weken wachten en onderzoek alsnog pakketje ontvangen. Maar wel beschuldigd door popperstore dat ik pakketje wel ontvangen zou hebben. Met zoveel woorden ik zou liegen, want de besteller zou gezegd hebben dat hij het had afgegeven en het busje zou hier gestopt zijn op mijn adres (Wonen buitenaf op boerderij).

Beste, Mogelijk verward u onze shop met een andere. Dit daar u vanaf 1 jan 2022 tot heden maar 1 bestelling bij ons heeft geplaatst en deze was op 15 dec 2022. Daarbij heeft u gekozen om deze af te halen bij een PostNL Pakket- Briefautomaat. Wij hebben uw bestelling dezelfde dag verzonden en u heeft het een dag later, 16 december om 15.33 uur afgehaald. De zending had code 3SFCDA9979858, door deze tezamen met uw postcode in te voeren op https://tracking.postnl.nl/track-and-trace/ ziet u deze gegevens ook Mvgr

Snelle levering, goede kwaliteit

Ik had nog wat vragen voordat ik bestelde, en heb daar vrijwel meteen een duidelijk antwoord op gehad. De levering was snel, discreet en er zat nog een presentje bij ook. Dikke aanrader!

Poppers en dildo's!

Poppers en dildo's horen bij elkaar! Ik hou ervan om grote dildo's anaal te berijden. Hierbij zijn poppers onmisbaar aangezien ze mijn kringspier laten ontspannen voor een gewillige penetratie. Bovendien brengen ze me in een ongeƫvenaarde roes die me zeer wellustig maakt. Dan berijd ik de grootste dildo's als een beest!!

Snelle bezorging, goeie kwaliteit

Niets op aan te merken! Ruim assortiment.

Altijd naar verwachting

Makkelijk bestellen snelle terugkoppeling , fijn verpakt en prima service

Ruime keuze met goede uitleg.

Overzichtelijk

Snelle levering,

Was heel goed ingepakt, veilig aangekomen en heel snel

Duidelijk en prijs super

Makkelijk te bestellen discreet snel geleverd voor een uitstekende prijs

Snel, verrassend en betaalbaar voor al je poppers.

De poppers worden dezelfde dag verstuurd, bij meerdere verpakkingen is het zo, hoe meer hoe goedkoper. Ik kreeg er ook een extra flesje poppers bij en een poppers snuiver, erg leuk

Perfecte site duss zeer prettig ervaren

Goede en overzichtelijke site om te bestellen En ook een snelle levering aan huis dus al met al geen slecht woord over te vertellen Top dus !

prima gewoon goede service

geen min punten wat mij betreft

Geweldig service

Snel en vertrouwd! Fijne service

Snel, goede kwaliteit en discreet

Snel geleverd, de volgende dag al. Goede kwaliteit producten. Discrete verpakking. Realistische prijs.

Alles klopt altijd

Als ik bestel gaat het altijd goed,op tijd binnen,ander kan niet weten van wie het komt super gewoon!!! Gaat zo door dan blijf ik zeker als klant bij jullie. Alleen een verzoek heb een ander mail adres dus in het vervolg daar heen zenden vast bedankt [email protected] gr.Gerrit

snel verzonden en goedkoop

Nooit teleurgesteld, altijd optijd en snelle leveringen!

Op en top tevreden.

Eens besteld bij jullie, en nooit meer ergens anders groot assortiment. Goede prijzen. Fijne website. Snelle levering. En vertrouwd bovenal. Echt een aanrader. Groeten, R

Snel gehandeld

Goed service,goed qualitate snel geleverd

Prima webshop

Bij deze webshop erg veel keuze en de prijzen zijn zeer netjes te noemen. De poppers zijn origineel, dus geen namaak zoals je her en der nog wel tegenkomt. Bestelling was de volgende dag al in huis in uiteraard een anonieme verpakking. Alles prima dus

Dorpssingel 6

6641 BE Beuningen