Pluspunten

erg leuke artikelen en goed te maken met de beschrijving of digitaal.

Pluspunten

Goede en snelle levering! Bij vragen en of opmerkingen of problemen wordt je goed geholpen en bieden ze je verschillende oplossing. Zeer prettig telefonische contact gehad.

Pluspunten

Goede en snelle service. Omdat ik een wat duurde aankoop had gedaan werd deze zelfs persoonlijk thuis gebracht.

Pluspunten

Super snelle reactie, adequate afhandeling en erg leuk materiaal!

Pluspunten

Helder, duidelijk en het belangrijkste: volgens afspraak!

Pluspunten

Snelle levering, goed verpakt.

Iets uitgebreidere beschrijvingen toevoegen.

Pluspunten

Snelle en correcte service en mooie kwaliteit.

Pluspunten

groot assortiment en duidelijke website.

Pluspunten

Mooie producten

Pluspunten

Snelle levering, mooi product.

Ik wilde na levering betalen maar kreeg een betalingsverzoek nog voordat het product geleverd was.

Hallo, Bedankt voor je beoordeling. Volgens onze administratie heb je de bestelling op 27 maart ontvangen en is de factuur op 27 maart per e-mail verzonden. Je hebt altijd 14 dagen de tijd om te betalen. Mocht je hier nog vragen over hebben dan kun je altijd contact met ons opnemen. Groetjes, John van 100% HOUT

Pluspunten

Duidelijke webshop, snelle levering.

Pluspunten

Veel keuze; zeer gevarieerde artikelen; goede prijs/kwaliteit-verhouding. Voor iedereen is er wel iets te vinden.

Een bijgevoegde Nederlandse bouwinstructie.

Hallo Wim, Bedankt voor je mooie beoordeling. We hebben een algemene Nederlandstalige handleiding voor onze houten bouwsets, deze kun je downloaden op onze website: https://www.100phout.nl/bouwinstructies/ Mocht je hulp nodig hebben bij het bouwen dan kun je ook altijd contact met ons opnemen. We helpen je graag op weg.  Groeten, John van 100% HOUT

Pluspunten

Ruime keuze, snelle levering en goede prijs

Pluspunten

Vlotte afhandeling, snelle levering en ons dochter is helemaal verkocht aan dit product. Uren plezier verzekerd voor weinig geld

Pluspunten

Leuke producten

Levering was niet helemaal goedgegaan

Hallo Anne, Bedankt voor je mooie beoordeling. Ik zie inderdaad dat er in eerste instantie een verkeerd product naar je onderweg was. Gelukkig is dit snel opgelost door het juiste product er direct achteraan te sturen. Groetjes, Pieter van 100% HOUT

Pluspunten

Snelle levering. Goede uitleg om de delen in elkaar te zetten. Ben zeer tevreden!

Pluspunten

Snelle Levering, mooie site

De afmetingen van de modellen erbij vermelden.

Hallo Willeke, Bedankt voor je mooie beoordeling. De afmetingen van de modellen staan altijd in de producttekst vermeld, zie ook: https://www.100phout.nl/p/houten-bouwpakket-poppenhuis-meubels/. Groetjes, Pieter van 100% HOUT

Pluspunten

Snelle levering, leuke producten. Nemen zelf initiatief indien er een opmerking is over je bestelling. Ik had artikel besteld dat niet meer direct geleverd kon worden. 100% hout nam direct contact met me op en leverde goede alternatieven. Super service !

Pluspunten

Snelle levering. Prijs kwaliteit verhouding is prima! Het was een erg geslaagd cadeau voor een creatieve jongen.

Pluspunten

Een echte aanrader, mooie collectie, vlugge levering

Pluspunten

Bezorging door brievenbus

Bezorgmanier had duidelijker gekund: nu wist ik niet of ik thuis moest zijn om het pakketje te ontvangen of niet.

Hallo, Bedankt voor je mooie beoordeling. Wij hebben jouw bestelling als brievenbus pakketje verzonden. Bij de track & trace informatie van PostNL wordt dit ook altijd aangegeven zodat je niet onnodig thuis hoeft af te wachten. We gaan bekijken hoe we dit duidelijker op de website kunnen communiceren. Groeten, John van 100% HOUT

Pluspunten

Duidelijke informatie op de website; ook over de bestelling en bezorging word je continue op de hoogte gebracht.

Ik kan (gelukkig) geen verbeterpunten opgeven

Pluspunten

Snelle levering. Betaalbaar. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van wat je pakket op dat moment bevindt. Ruime keuzes.

Nee

Pluspunten

Snelle verzending Mooi geleverd Makkelijke instructions