uitstekend

uitstekend

Heel goede service

We bestelden online een zakmes +graveren van de naam. Een medewerker vertelde ons om bij 'opmerkingen' de naam te noteren. 2 dagen later was de bestelling al geleverd

perfect

Beste Frank, Bedankt voor ons de topscore te geven. Fijn dat u bij de Messenwinkel kocht, veel plezier met uw aankopen en graag tot een volgende keer! Op zaterdag 4 mei is het zakmesdag in de winkel. Volg ons ook zeker op instagram, facebook & youtube voor al onze events en acties ter ere van onze 160ste verjaardag dit jaar! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Liever Bpost als koerier dan DPD

Beste Bernard, bedankt voor uw feedback en aankoop. We wensen u veel scheerplezier! Op zaterdag 4 mei is het zakmesdag in de winkel. Volg ons ook zeker op instagram, facebook & youtube voor al onze events en acties ter ere van onze 160ste verjaardag dit jaar! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Correct product, correcte levering

Eerste bestelling, geen lange ervaring.

Beste Luc, Bedankt om uw eerste bestelling bij de Messenwinkel te plaatsen. We wensen u veel plezier met uw aankoop en zien u graag een volgende keer terug. Op zaterdag 4 mei is het zakmesdag in de winkel. Volg ons ook zeker op instagram, facebook & youtube voor al onze events en acties ter ere van onze 160ste verjaardag dit jaar! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Prachtige messen, in het gebruik gemakkelijk en zeer goed in de hand liggend en scherp uiteraard

Ik ben fan van de Messenwinkel door de het sortiment, vlekkeloze bestelling via de webshop en snelle levering. Een persoonlijk kaartje van de inpakker maakt het bij ontvangst af.

Beste Anneke, hartelijke bedankt voor je mooie review! We proberen idd met ons assortiment, kwaliteit en persoonlijke touch het verschil te maken! Fijn dat dit geapprecieerd wordt! Veel kook- & snijplezier met je nieuwe messen en graag tot een volgende keer. Op zaterdag 4 mei is het zakmesdag in de winkel. Volg ons ook zeker op instagram, facebook & youtube voor al onze events en acties ter ere van onze 160ste verjaardag dit jaar! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Mooi assortiment. Vlotte afhandeling & levering.

Beste Jari, bedankt dat je onze service als top omschrijft, heel fijn! Graag tot een volgende keer. Volg ons ook zeker op instagram, facebook & youtube voor al onze events en acties ter ere van onze 160ste verjaardag dit jaar! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Ruime keuze kwaliteitsproducten, gebruiksvriendelijke site en snelle verzending.

Aanrader

Beste Dennis, fijn dat u ons aanraadt! Bedankt voor uw bestelling en we zien u graag snel terug! Volg ons ook zeker op instagram, facebook & youtube voor al onze events en acties ter ere van onze 160ste verjaardag dit jaar! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Snelle en goede service

Ik bestelde via een zakelijke account een keramische wetsteen, deze werd correct en snel geleverd, ook de vraag achter een factuur ging zeer snel. Ik raad de messenwinkel zeker aan.

Beste Gert-Jan, heel fijn dat uw bestelling vlot verliep, veel succes met het slijpen van uw messen. Volg ons ook zeker op instagram, facebook & youtube voor al onze events en acties ter ere van onze 160ste verjaardag dit jaar! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Mooie producten

Snelle levering en producten zijn heel mooi.

Beste Tin, bedankt voor uw review en uw bestelling! Volg ons ook zeker op instagram, facebook & youtube voor al onze events en acties ter ere van onze 160ste verjaardag dit jaar! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Simpel besteld en opgehaald

Ik had een nagelknipper besteld. De bestelling ging zeer vlot via de duidelijke website. Ook het betalen ging gemakkelijk; De dag erna opgehaald en dat ging ook vlot.

Beste Koen, fijn dat uw bestelling zo vlot verliep, graag tot een volgende keer! Volg ons ook zeker op instagram, facebook & youtube voor al onze events en acties ter ere van onze 160ste verjaardag dit jaar! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Goede producten en snel geleverd.

Alles ging vlot.

Beste Natan, bedankt dat uw even tijd nam op deze review te schrijven. Fijn dat u bij de Messenwinkel kocht, graag tot een volgende keer! Volg ons ook zeker op instagram, facebook & youtube voor al onze events en acties ter ere van onze 160ste verjaardag dit jaar! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

fantastisch!

Heel snel iemand aan de lijn, direkt de nodige uitleg en de dag nadien de bestelling thuis ontvangen!

Beste Alfred, fijn te horen dat we u goed hebben kunnen verderhelpen en dat u tevreden bent over uw aankoop, veel plezier ermee. Volg ons ook zeker op instagram, facebook & youtube voor al onze events en acties ter ere van onze 160ste verjaardag dit jaar! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Un site de vente sérieux et rapide.

J'ai commandé un couteau Perceval "Le Français" le 8, récupéré le 12 au point-relais prévu. Article de qualité, prix très correct, bien emballé... Que demander de plus?

Bonjour Pierre, merci pour votre avis et pour votre achat chez De Messenwinkel, profitez de votre couteau! Assurez-vous de nous suivre sur Instagram, Facebook et YouTube pour tous nos événements et promotions en l'honneur de notre 160e anniversaire cette année ! Cordialement, de Messenwinkel

Mooi assortiment en snelle en goede levering.

Beste Charles, bedankt voor uw mooie review, fijn dat u bij de Messenwinkel hebt besteld! Volg ons ook zeker op instagram, facebook & youtube voor al onze events en acties ter ere van onze 160ste verjaardag dit jaar! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Altijd perfect

Beste Robert, fijn dat u steeds zo tevreden bent. Bedankt voor uw bestelling en review! Volg ons ook zeker op instagram, facebook & youtube voor al onze events en acties ter ere van onze 160ste verjaardag dit jaar! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

De bestelling voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Snelle en correcte levering van het product. Heb geen ervaring met de winkel maar ziet er goed uit ...

Beste Eric, dankjewel voor uw review en uw bestelling. U bent ook van harte in één van de oudste winkels van Antwerpen, zeker de moeite ons eens een bezoekje te brengen... Volg ons ook zeker op instagram, facebook & youtube voor al onze events en acties ter ere van onze 160ste verjaardag dit jaar! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

dik in orde

dik in orde

Beste Herman, bedankt voor ons een dikke 10 te geven, we zien je graag snel terug bij de Messenwinkel! Volg ons ook zeker op instagram, facebook & youtube voor al onze events en acties ter ere van onze 160ste verjaardag dit jaar! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Heel tevreden met mijn aankoop

Snelle reactie en supersnel geleverd , een aanrader!

Beste Anneke, bedankt voor je fijne review en veel plezier met je aankoop! Graag tot een volgende keer. Volg ons ook zeker op instagram, facebook & youtube voor al onze events en acties ter ere van onze 160ste verjaardag dit jaar! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

efficiënt, correct

Perfecte levring: volgens tijdschema, opvolging van de levering, correct en efficiënt.

Beste Paul, bedankt voor uw aankopen en uw mooie review. Graag tot een volgende keer. Volg ons ook zeker op instagram, facebook & youtube voor al onze events en acties ter ere van onze 160ste verjaardag dit jaar! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

de sandelwood schreecreme is fantastisch!! zoveeel schuim!!!

de sandelwood schreecreme is fantastisch!! zoveeel schuim!!! de andere moet ik nog proberenmaar zullen wel veelbelovend zijn...

Beste Marc, goed te horen dat u zo tevreden bent van de Taylor of Old Bond Street aanbieding met oa de sandalwood scheercrème. We zijn er zeker van dat de andere ook zullen bevallen. Bedankt voor uw review en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Vriendelijke efficiëntie

Vriendelijke efficiëntie

Beste Paul, bedankt voor uw review, veel plezier met uw aankopen en een mooi 2024! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Makkelijke toegand tot website

Beste Nathalia, fijn dat u makkelijk alles kon vinden op onze website., Geniet van uw aankopen en een mooi 2024! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Zoals het hoort.

ok

Beste Peter, bedankt om bij de Messenwinkel te kopen. Veel plezier met uw aankopen en een mooi 2024! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Super vriendelijke service en goede uitleg gekregen.

Wegens ziekte telefonisch zeer goed en vriendelijk verder geholpen.

Beste Kathleen, bedankt voor je review! Fijn dat we je telefonisch goed hebben kunnen verderhelpen. Alvast een mooi 2024! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team