Zeer correcte en efficiente service

Prachtig mes

Goede service en raad

Over de producten in verband met scheercrèmes kreeg ik een goede uitleg. Ik vind echter wel dat er te weinig keuze is op de website i.v.m. scheren--cremes,aftershaves en dergelijke

Snel, efficiënt en perfect.

Yes

Goede service en producten

Kort op den ball en vriendelijk! Snelle levering

Beste Anthony, dankjewel voor je review! Veel plezier met je aankoop en tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Perfect!

snelle service!

Beste Philippe, bedankt voor je perfecte score! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

dik in orde

fijn zakmes besteld; snel en pijnloos afgehandeld. gewoon een fijne winkel. aanrader.

er ontbrak een deel van de bestelling

ik had een rezor besteld en 2 doosjes 100 mesjes erbij. helaas kreeg ik maar 1 doos van 100 mesjes, terwijl er bij de bestelling brief die erbij zat er ook 2 dozen van 100 mesjes te zien waren. ben dus gewoon opgelicht. wat ik denk is dat de werknemer die verpakking doet 1 doos mesjes in zijn zak gestoken heeft. het is iets wat ik nooit van messenwinkel verwacht heb. wanneer U besteld bij deze firma is het dus opletten geblazen. jammer!

Beste Fernand, Ingeborg heeft uw pakje ingepakt maar is per vergissing 1 doos mesjes vergeten. Na uw mail hebben we direct deze doos nagestuurd. We werken in de Messenwinkel met een fijn en betrouwbaar team, maar we blijven allemaal mensen en vergissingen kunnen gebeuren... Toch bedankt dat u bij ons heeft besteld! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkelteam

Alles was gewoon perfect.

Alles was gewoon perfect.

Beste Thomas, bedankt voor je perfecte score! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Netjes verpakt, keurig te volgen, mooi oprijd en netjes afgeleverd.

Beste, bedankt voor je fijne review! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Open scheermes

De open scheermes beginner pakket is het grootse aanrader om te gaan kopen want voor je gaat kiezen welke open scheermes je mooi vind en hoeveel je gewicht het fijn vind van het open scheermes krijg je niet alleen een kompleet spullen voor open scheermes te onderhouden er zit ook een handleiding hoe je eigen open scheermes moet scheren het is heel goed handleiding je leert heel goed stap voor stap hoe je moet scheren met je open scheermes het staat foto.s als tekening en ze leggen heel goed uit hoe ze je gaat vertellen wat je precies doet met je open scheermes en wat je niet moet met je open scheermes dat staat alles puur op het handleiding deze beginner pakket is echt een aanrader als mensen geen cursus kan volgen omdat te ver is of dat ze geen cursus willen of dat mensen heen tijd voor hebben dan is deze een beginner pakket een aanrader om an de slag te gaan.

Beste Roy, fijn te horen dat we je goed hebben kunnen helpen om te leren scheren met een open scheermes. Ons beginnerspakket is idd compleet uitgerust, goed dat onze bijgevoegde handleiding jou helemaal op weg heeft kunnen zetten. Veel succes met het scheren! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

geen opmerkingen alles goed verlopen

Beste Luc, fijn dat alles vlot verliep. Bedankt voor uw bestelling. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Beste Patricia, bedankt dat u even de tijd nam om ons te beoordelen. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Prachtig degelijk mes

Ik zocht een no nonsense solingen mes. Wusthof classic vleesmes

Beste Tom, bedankt voor uw bestelling en veel plezier met uw mes. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Gekregen wat besteld was.

Zeer ruime keuze uit uitstekende producten !

Beste Karel, fijn dat u fan bent van onze producten. Bedankt voor uw bestelling en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

ervaring bij verkoop

Gewoon een goede waarde in verkoop .

Beste Francois, bedankt voor ons een 10 te geven! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

TOP producten . Vlotte service .

Beste Dirk, goed te horen dat u fan bent van onze kwalitatieve producten! Bedankt voor uw aankoop. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Prima.

Alles prima verlopen en de artikelen waren perfect ingepakt. Ook opvolging levering dik in orde

Beste Wim, bedankt voor uw aankoop en uw mooie review! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Prima materiaal en de levering is vlot gegaan.

Prima materiaal en de levering is vlot gegaan.

Beste Johan, fijn dat alles vlot is verlopen. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Prima service zoals steeds!

Duidelijke website, beste prijs/kwaliteit en snelle verzending.

Beste Alain, bedankt voor jouw aankoop en review! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team.

Vriendelijk, behulpzaam, goeie service, snelle levering!

Demi chef mes gekocht en naam laten graveren. Onmiddellijk reactie gekregen op vraag over het graveren. Behulpzaam, snelle levering, goeie kwaliteit. Kortom: tevreden over de hele lijn.

Beste Bjorn, wat goed dat u zo tevreden bent! Veel plezier met het koksmes. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team.

Perfecte dienstverlening, goede kwaliteit

Dag Katrijn, bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team.

zeer vlotte en verzorgde levering

Zeer vlotte en verzorgde levering van de online bestelde zaken.

Beste Geert, fijn dat uw online bestelling vlot verliep, bedankt! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team.

Alles in orde.

Heel goede scheerkwast. Haarschaar ziet er goed uit. Heb ze nog niet gebruikt.

Beste Willy, bedankt dat u voor de Messenwinkel koos! Veel plezier met uw producten. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team.

Goede producten en verzorgde aflevering

Beste Gilbert, het doet ons deugd om te vernemen dat u zo tevreden bent over de Messenwinkel! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team.