Top-service!

Mijn bestelling werd erg snel verzonden vanuit België naar Nederland. Ik had voor de gratis cadeauverpakking gekozen, en die ziet er erg fraai uit!

Beste Dominique, bedankt om vanuit Nederland bij de Messenwinkel te bestellen. U bent ook van harte welkom in onze winkel in Antwerpen! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

vlotte levering en mooi verpakt

bestelling vlot geleverd en mooi verpakt artikel is helemaal naar wens

Beste Ria, bedankt dat je even tijd nam om deze leuke review te schrijven. Veel plezier met je cadeau en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Fijne webshop!

Fijne webshop met een mooi assortiment. Goed verpakt en snel in huis. Aanrader :).

Beste Elin, bedankt voor je leuke review! Fijn dat we ook klanten uit Nederland gelukkig kunnen maken. Graag tot een volgende keer, alvast fijne feestdagen! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Heel snelle levering, dinsdag tegen de middag besteld en de woensdagnamiddag reeds geleverd..

Een betere ervaring kan er niet zijn

Beste Paul, fijn te horen dat jouw bestelling zo snel is geleverd. Bedankt om bij de Messenwinkel te kopen en alvast fijne feestdagen! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Aangenaam en goede webshop

Beste Jan, dankjewel voor je complimenten over onze website/webshop. Veel plezier met je bestelling en alvast fijne feestdagen! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Snel geleverd en goed ingepakt.

Lees boven

Beste Wouter, fijn dat jouw pakje mooi en snel geleverd werd. Bedankt om voor de Messenwinkel te kiezen. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Topservice

Top.

Beste Miguel, bedankt voor je mooie review, graag tot een volgende keer bij de Messenwinkel. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

helemaal goed

Omdat het pakket uit Belgie moest komen had ik niet verwacht dat het toch al zo snel geleverd kon worden. Mijn dank

Beste Terry, leuk dat jouw pakketje snel geleverd werd in Maastricht. Veel plezier met jouw bestelling en u bent altijd van harte welkom in onze winkel in Antwerpen! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Suppergoed

Altijd ben ik tevreden over de snelle service en de geleverde producten.

Beste Marc, dankjewel om trouwe klant te zijn bij de Messenwinkel. Fijn dat u steeds tevreden bent over onze service én producten. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel team

Goede verkopers

Alsook vrij klantvriendelijk maar een epileptisch leven kennen zij duidelijk niet.

Alles tiptop in orde

Zeer snel. Zoals altijd goeie producten.

Beste Bruno, dankjewel voor je mooie review en veel plezier met je producten. We hopen je snel weer te zien in onze winkel en/of webshop. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Vriendelijk te woord gestaan en snelle levering.

Goed geholpen aan de telefoon door vriendelijke medewerker en snelle levering.

Beste Ineke, fijn dat we je telefonisch goed hebben kunnen verderhelpen. Dankjewel voor je review en om bij de Messenwinkel te kopen. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

goeg en degelijk materiaal

handig in gebruik

Beste Cornelis, kwaliteit dragen we bij de Messenwinkel inderdaad hoog in het vaandel. Bedankt voor je review. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Correcte en juiste levering

Vlot, helder en snel

Beste Frank, bedankt dat je even tijd nam voor deze review. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Exclusieve producten en top service

Top !

Beste Patrick, bedankt voor je mooie woorden, we zien je graag snel terug in onze winkel in Antwerpen! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Correct, betrouwbaar, uitstekend advies

Zeer vriendelijke en deskundige service/advies

Beste Jan, dankjewel voor je mooie review! Veel plezier met je aankopen. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Aankoop volledig correct verlopen

De bestelling werd vlot geplaatst. De levering gebeurde zoals aangekondigd .

Beste Alex, dankjewel voor je aankopen bij de Messenwinkel en graag tot de volgende! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Perfecte levering van een product dat helemaal aan mijn verwachtingen voldoet!

Handige website die de nodige informatie geeft. De bestelling lukte zeer vlot en de levering verliep sneller dan ik verwachtte. Ik ben zeer tevreden over de messenhoes!

Beste Christa, fijn dat uw bestelling zo vlot verliep, veel plezier met je messenhoes. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Enorme keuze aan KWALITEIT

Piepklein winkeltje dat propvol zit met professionele kwaliteit van messen ,scheermateriaal, enz . Een supergemotiveerd team dat de tijd neemt om een uitleg te geven over gelijk welk product Vlak bij tramhalte en het centrum, ik als hobbykok kijk mijn ogen uit.

Beste Pol, wat fijn dat u onze winkel hebt ontdekt en bedankt voor je bezoek! Ons team is idd erg gemotiveerd en steeds bereid om de klanten zo goed mogelijk bij te staan bij elke aankoop of advies. We hopen je snel weer te mogen ontvangen in onze winkel. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Alles is vlot verlopen, prachtige kwaliteit, goede service

Alles is vlot verlopen, prachtige kwaliteit, goede service

Beste Kristel, dankjewel voor je mooie review en hopelijk mogen we je snel weer ontvangen in onze webshop/winkel. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Voldoet aan alle verwachtingen en méér

De procucten zijn van heel goede kwaliteit

Beste Robert, de kwaliteit primeert inderdaad bij de Messenwinkel! Bedankt voor je review en graag tot later. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Zeer snelle vriendelijke service !!

Beste Frans, wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service. Bedankt om bij de Messenwinkel te kopen. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Snelle levering en prachtig verpakt naar Nederland.

Beste Ron, bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je aankopen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Uitstekende ervaring, topwinkel!

Vlotte bestelling, topmateriaal en op tijd geleverd. Ik kan deze winkel enkel maar aanraden!

Beste Kris, dankjewel voor je mooie review en het aanraden van onze winkel! Dat doet ons veel plezier. Dankjewel voor je aankopen en we zien je graag snel weer. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Super mooie messen

Gewoon als top netjes verstuurd

Beste Stefan, bedankt dat je even tijd nam om deze fijne review te schrijven. Veel snij- en kookplezier en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team