Uitstekende ervaring, topwinkel!

Vlotte bestelling, topmateriaal en op tijd geleverd. Ik kan deze winkel enkel maar aanraden!

Beste Kris, dankjewel voor je mooie review en het aanraden van onze winkel! Dat doet ons veel plezier. Dankjewel voor je aankopen en we zien je graag snel weer. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Super mooie messen

Gewoon als top netjes verstuurd

Beste Stefan, bedankt dat je even tijd nam om deze fijne review te schrijven. Veel snij- en kookplezier en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Correct behandeld.

3 producten te weinig ( van de 4) diezelfde nog terug verstuurd

Beste, het is erg jammer dat uw pakket (afgeleverd door DPD) beschadigd is aangekomen en er hierdoor producten ontbraken. Wij hebben de ontbrekende producten dan ook onmiddellijk terug opgestuurd. Wij nemen dit verder op met de vervoerder DPD. Onze excuses voor het ongemak en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Prima kam!

Prettige kam van hoorn. Is fijner dan plastic.

Beste, bedankt om bij de Messenwinkel te kopen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Mes met gravure op lemmet

Perfect uitgevoerd, snel geleverd, top!

Beste Bjorn, fijn dat je zo tevreden bent over je gegraveerd mes. We wensen je veel snij- en kookplezier! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Het juiste product kunnen vinden dat snel werd geleverd

Beste Dirk, bedankt voor je review en veel plezier met je aankoop. We hopen je snel terug te zien, online of in onze winkel in Antwerpen! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Klantvriendelijk, betrokken en betrouwbaar.

Ik ken deze winkel al jaren als fysieke winkel in Antwerpen. Ook online zijn mijn ervaringen super. Correct en keurig personeel met verstand van zaken en passie voor de spullen die ze verkopen! Ook bij retourneren. Een aanrader!

Beste Juergen, fijn dat we ook fans hebben uit Nederland :). We zien je graag snel terug in onze winkel in Antwerpen! Veel plezier met je aankopen. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Prima service!

Ruim assortiment en snelle en correcte service!

Beste Tom, fijn dat je even de tijd nam om deze review te schrijven. Bedankt om bij de Messenwinkel te kopen, graag tot snel. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Veel keuze, goede prijzen en mooie website!

Top service en communicatie! Ik werd gebeld over mijn bestelling m.b.t het graveren dat dit iets langer zou duren i.v.m. vakantie binnen het bedrijf. 1 weekje langer moeten wachten, maar dat was geen probleem.

Beste Pepijn, hartelijk dank voor je fijne review en de complimenten! We wensen je veel plezier met je aankopen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

uitstekend

goede kwaliteit producten en snelle afhandeling ! aanrader

Beste Filip, bedankt voor je mooie review en wat fijn dat je onze winkel een aanrader vindt! Veel plezier met je aankopen. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Efficiënte en snelle service

Beste Frank, goed te horen dat je tevreden bent over onze service. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Gehele afhandeling prima verlopen.

Nvt

Beste Sietse, bedankt voor jouw perfecte score, graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Prima verzorgd!

Prima verzorgd!

Beste Ed, dankjewel voor ons de maximum score te geven. Bedankt om bij de Messenwinkel te kopen en we zien je graag snel weer. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Scheren

Zeer tevreden over de dienstverlening

Beste Koen, bedankt voor je review en veel plezier met je aankopen. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Professioneel!

Zeer volledig gamma. Super vriendelijke bediening met veel kennis van zaken. Thuis bezorgd, afhalen, winkelbezoek.... alles kan! Top zaak!

Beste Ferre, fijn dat je tijd nam om deze mooie review te plaatsen! Veel plezier met je aankopen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

prima service

vlot geholpen

Beste Ed, dankjewel om vanuit Nederland voor onze winkel te kiezen. Veel plezier met je aankopen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Zeer fijne ervaring met de online service van deze winkel. Goed produkt!

Beste Saskia, bedankt voor je leuke review en je score 10! Veel plezier met jee aankopen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

mooie website, webshop. Goede en snelle afhandeling. Lokale winkel

Heb voor Messenwinkel gekozen daar deze lokaal was en ik na bestelling met de fiets kon gaan afhalen (wat weer transporten en file uitspaart). Verder was er de mogelijkheid om te laten inpakken als cadeau wat dus reeds gebeurd was bij het afhalen. Een vlotte en correcte afhandeling van de bestelling.

Beste Danny, heel fijn dat je lokaal bij de Messenwinkel koopt en ook denkt over je groene voetafdruk! Dat kunnen we alleen maar aanmoedigen... Veel plezier met het geven van je cadeau en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Topwinkel

Vriendelijke en perfecte service!

Beste Guido, bedankt voor je mooie woorden. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Groot aanbod & super service

Prima website, groot assortiment, bestelling snel geplaatst en pakketje kwam super snel. Bestelling kwam zonder schade. Een aanrader!

Beste Claudius, fijn dat je tijd nam om deze mooie review te plaatsen! Veel plezier met je aankopen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

hoe zou ik het geschikte zakmes voor mijn kleinzoon met zijn naam erin gegraveerd vinden? Via de messenwinkel was dat probleem onmiddellijk opgelost! Efficiënte, goede, vriendelijke service. Zo moesten er meer zijn! Maria

Beste Maria, fijn dat je in de Messenwinkel de ideale cadeau voor je kleinzoon vond. Hopelijk is hij erg blij met zijn gepersonaliseerd zakmes! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Duidelijk een zaak met kennis en passie voor de producten die ze verkopen

Beste Tholen, dat zijn we inderdaad! Bedankt voor je mooie review! We zien je graag snel weer in onze winkel in Antwerpen. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Snelle levering en proper verpakt

Beste Karine, bedankt voor je fijne beoordeling en veel plezier met je aankoop. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Correcte service, goed gamma van producten, prima website

Altijd leuk om hier te bestellen

Beste Dominique, bedankt voor jouw bestelling en leuke review! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Kwaliteit en service!

Ik belde naar de messen winkel voor advies ivm de aankoop van een mes als cadeau. De vrouw aan de lijn gaf me, echt heel vriendelijk, interessante en nuttige tips EN ze hield rekening met het budget dat ik voor ogen had. Ik ben heel blij met mijn aankoop!

Beste Alice, wat fijn dat ons advies heel passend was voor jou. Bedankt om voor de Messenwinkel te kiezen! Met vriendelijke groeten, het Messenwinkel-team

Mechelseplein 7 2000 Antwerpen