Pluspunten

Een PC samenstellen bij PC-Samenstellen.nl is super eenvoudig. Zeer blij en tevreden ben ik over PC-Samenstellen. Een zeer overzichtelijke website en het uitkiezen van de verschillende onderdelen voor de PC is heel makkelijk en er wordt voldoende uitleg gegeven. Ik was op zoek naar een snelle computer waarop Photoshop en Lightroom kunnen draaien zonder problemen en die heb ik nu. Dit had ik veel eerder moeten doen. PC-Samenstellen.nl, heel erg bedankt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Supersnel, vakkundig, vriendelijk en coulant. Een manco in de levering werd na melding dezelfde avond bezorgd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Overzichtelijke en makkelijk te doorlopen website, snelle levering. De pc werkt direct naar behoren. Komt binnenkort een 2de pc bij...

Ik kan nog niks bedenken qua verbeterpunten, maar ik heb ook nog maar een paar dagen mijn pc in bezit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Website is duidelijk. Prijzen zijn concurrerend. Levering is vlot en volgens afspraak. PC is snel en stil.

Windows was niet geactiveerd. Toen ik dit zelf wilde doen kreeg ik van Microsoft een adviesscherm om een legale Windows aan te schaffen. PC-Samenstellen kon via telefonische activatie de zaak alsnog rechtbreien, maar het was veel beter geweest om de activatie van Windows te regelen voor de PC aan mij geleverd werd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- levering supersnel; - sanenstellen configuraties heel gemakkelijk, ook voor een leek als ik;; - heldere spelregels mvt garantievoorwaarden etc.

- geen ; blijf gewoon je ding doen :))

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

als er problemen waren hielpen ze wel

meer openings uren. na checken of de oc volledig in orde is. In mijn pc waren de ramsticks nog niet bevestigd dit moest ik zelf doen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer goed product, snel klaar en behulpzaam personeel.

Beter op de hoogte houden over voortgang bestelling. Ik kreeg geen bericht over de verzending en verwachte bezorgtijd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

overzichtelijke site, snelle levering en met vragen snel en vriendelijk te woord gestaan. helemaal top

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke website, Snelle levering, Alles prima

• Zou u ons aanbevelen? Ja

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Heel veel mogelijkheden om precise die pc samen te stellen die men wil.

PC werkte niet bij aankomst, wat men een DOA noemt ( Dead On Arrival). Geen loshangendee kabels gezien, Processorkoeling hangt wel te wiebelen en kan een centimer naar achter geduwd wordeen ? PC wirdt teruggestuurd, wat betekent minstens weer een week wachten. Mischien even testen vooraleer te leveren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering Eenvoudige layout op de website met makkelijke selecties Goede onderliggende kennis om vragen te beantwoorden over de hardware

Opgeslagen configuraties kunnen niet gewijzigd worden (word een nieuwe configuratie). Email afhandeling is wat trager (bellen is sneller)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer geduldige sales afdeling die je heel goed van dienst zijn met het samenstellen en afstellen van een PC op maat. Levering buitengewoon correct en snel. Support voor het eerst moeten bellen voor nadere controle etc. Ook weer prima. Houd zo vol!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Heb vorige week 3/07/17 een Intel 4K videobewerkings PC besteld en is in België aangekomen op 6 juli . Dit kan misschien in de toekomst nog eens gevraagd worden of ik tevreden ben !!

Heb er een half uurtje op gewerkt en de processor is in veiligheid gegaan wegens te hoge temperatuur. Bij nader inzicht bleek de processor niet te kunnen koelen. De(niet de ventilator) koeleenheid sloot helemaal niet aan op de processor, kon die verticaal zeker 1cm bewegen . Losgekomen ??? Er werd geen enkel los onderdeel in de PC aangetroffen.Hij is inmiddels terug naar de firma verstuurd. Een slechtere start is ondenkbaar, deze PC kan onmogelijk nagezien en getest zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling.

Geen, keep up the good work !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel en goede voorlichting, prima

Iets verder gaan in de advisering over de onderlinge samenhang van componenten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De hulp bij een probleem met de extra ingebouwde harde schijf was goed. Reeds de volgende dag werd mij een nieuwe harde schijf toegestuurd en de nodige sata-kabeltjes.

Wellicht nog beter controleren of het te versturen product in alle opzichten goed functioneert.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

+ Product was precies zoals besteld en verwacht + In goede staat + Alles werkt uitstekend

- Ik had meerdere weken van te voren besteld, en aangegeven 20 Juni de computer te willen ontvangen. De 21e werd hij pas bezorgd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

In anderhalf jaar nu 3x een PC besteld (zakelijk gebruik) bij deze jongens. Iedere keer zeer goed geregeld: snel en zonder technische hobbels. En digitaal eveneens een goed gestroomlijnde organisatie, ook dat zie je nog te vaak anders.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service . Goede opvolging , en snelle levering .

Niets

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

klantvriendelijk, goede service, denkt mee over de correcte configuratie, snel en flexibel, doen wat ze zeggen

ga zo door

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en goede levering en alles werkt perfect.

Een harde schijf moest ik er nu bijnemen, terwijl ik dat niet echt nodig had. Dus die optioneel maken zou handig zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb een paar maanden geleden een PC samengesteld bij PC-Samenstellen.nl. Tot nu toe werkt alles naar behoren en kan hij alles aan in ultra. Fijn om weer een goed bakje te hebben. De bestelling was snel gedaan en geheel volgens de regels bezorgt. ik kon dezelfde dag nog aan gamen.

Ik vond het wel lastig om alle goede componenten bij elkaar te doen. ik heb niet zo heel veel verstand van computers en het was voor mij nog wel een puzzel. Ik zou graag willen weten wat die betere cooler voor mijn processor nu precies uitmaakt voor het totale speel plezier. graag meer informatie doorover.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en goede levering. Mooi is dat je je PC zelf kan samenstellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima helpdesk, snel geleverd. PC was redelijk betaalbaar.

Eternet aansluiting werkte niet, zelfs niet met meegeleverde drivers. Met wat technisch stuntelwerk en de helpdesk uiteindelijk aan de praat gekregen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top bedrijf, met een mooie overzichtelijke website en makkelijk samen stellen van je pc. Ik zou hier zeker weer terugkomen.

Over PC-Samenstellen.nl

Filter op Taal