Uitermate tevreden

Super een maat te groot besteld contact gehad met de klantenservice en in overleg jas retour en een maatje kleiner een paar dagen later ontvangen en deze past perfect en prachtige jas!

Afwikkeling bij retourneren is super goed verlopen, GEWELDIG...

Nadat ik mijn aankoop had geretourneerd, was alles binnen een week afgewerkt en betaald. Dank hiervoor...

Prima webshop

Eerste keer dat ik bij deze webshop bestelde. Het bestelproces verliep vlot en wr was duidelijke communicatie wanneer het pakker verzonden was. De verzending naar België verliep snel. Het hemd dat ik besteld had was naar wens en keurig ingepakt.

Fijne webshop en fijne winkel

Ik bestelde iets in de webshop maar haalde het af in de winkel omdat ik toch in de buurt moest zijn. Dat was prima en eenmaal in de winkel aangekomen kwam ik op de 2e hands wintersport markt terecht. Dat was erg leuk! En in de winkel is veel personeel, behulpzaam, vriendelijk en met kennis. Wat betreft de webshop nog wel wat verbetering. Zo kon ik niet zien of de skipully die ik bestelde in de winkel op voorraad was. En ik heb geen bericht gekregen of hij klaar lag in de winkel. Daar heb ik zelf voor gebeld. Handig als je daar een bericht over krijgt.

Onduidelijke communicatie

Als je een vraag mailt krijg je amper reactie en verzendkosten zijn voor eigen rekening ook niet bepaald klantvriendelijk

uitstekend

vriendelijk personeel,ruime keus

Snel, goed, efficient en juiste prijs

Kledingassortiment zou ik graag iets ruimer zien. Dan bestel ik daar ook meer.

Supertevreden! Snelle levering van kwaliteitsproduct, prima ingepakt

Veel beter wordt het niet. Alles ging prima, de dag na m'n bestelling had ik 'm al in huis. Was prima ingepakt. Niets op aan te merken!

Werd meteen gebeld dat het artikel niet op voorraad was, keurig!

Bestelling gedaan om een artikel dezelfde dag op te halen. Werd meteen keurig teruggebeld dat het artikel niet op voorraad was. Hoefde dus niet voor niks de auto in. Erg netjes om te bellen! Dat is een goede service.

Goede prijs, niets misgegaan

Prima, helaas bracht DHL het pakketje 2 maal volgens hun eigen site aan mijn deur (geen papiertje erin) en kon ik het vervolgens 35 minuten verder ophalen (terwijl er we DHL punt is in mijn straat en ik in een grote stad woon). Uiteindelijk maar Opgehaald. De winkel had helaas geen optie om hem rechtstreeks bij de bestelling af te leveren bij het DHL punt. Ze zocht wel een oplossing en waren vriendelijk.

Top campingtafel goedkoopste in NL en snel geleverd

Op zoek naar specifieke campingtafel van Bo-Camp kwam ik Van Duinkerken tegen. Prijs laagste van NL. Netjes verpakt, keurig en snel geleverd. Ga vast weer iets bestellen. Vreemd vond ik dat ik geen bevestiging via de mail heb ontvangen. Wel stond het netjes onder mijn account.

Werkplaats service onvoldoende

Service en behandeling vind ik onvoldoende. Te veel problemen na een reparatie.

Pakketje, hoe klein ook....2 bekers, kwam keurig op de afgesproken dag en netjes verpakt. Blij mee ☺

Snelle levering!

Prima service, en snelle levering.

snel en compleet geleverd

Via de prima webshop wat zaken besteld en die werden snel en correct geleverd. Niet op aan te merken. Top!

Goede service.

Ben snel en vriendelijk geholpen toen bleek dat er bij de betaling iets mis ging.

Ruime keuze, vriendelijk en vakkundig personeel

We hebben een tent gekocht bij van Duinkerken. In de winkel werden we prettig geholpen. De tent hebben ze voor ons gereserveerd en een paar dagen later hebben we de bestelling afgerond.

Pluspunten

Goed geholpen, komen afspraken na , vriendelijk personeel!

Nvt

Pluspunten

Pluspunten

Snel bezorging. Er miste wat bij mijn bestelling maar nadat ik een mailtje heb gestuurd werd dat gelijk opgestuurd en nabezorgd

Pluspunten

Goede communicatie, prima product