Ongeïnteresseerde mensen, niet service gericht!!

Online aankoop gedaan, kom het de volgende dag ophalen en word van kastje naar muur gestuurd. Na 4x vragen komt er iemand met het gekochte product op de proppen. En passant nog een extra zijwand gekocht voor de luifel. ( met moeite liep er iemand met ons mee) Thuis aangekomen bleek het niet te werken. Weer in de auto gestapt om het met niet deugelijke product om te ruilen. Volgens verkoper lag het aan ons. Was niet van plan nieuw product me te geven als service en garantie. Er werd wat gerommeld in een werkplaats. Het werkte ( voor zolang het duurt) en daar konden we het mee doen. Geen gehoor geen service geen nieuw product. Nooit meer dan ook nooit meer terug naar deze ongeïnteresseerde mensen.

Wat een service !

Wat een fijne medewerker, nam alle tijd voor ons met gespecialiseerd advies. Hele goede service zonder ons nog van alles aan te willen smeren. Erg klantgericht en super behulpzaam. Bedankt meneer van de “borrelnootjes” en graag tot de volgende keer!

prima advies in de zaak, duidelijke website en correcte levering aan huis.

Met een vraag is er altijd een persoon met de juiste kennis die je te woord staat. Ook voor alternatieven schroomt men niet eventueel af te wijken van hun eigen assortiment. De winkel is overzichtelijk en prettig.

Napapiri aantal gekocht

Super service fijne mensen

Snelle levering voor een super scherpe prijs

Voor mijn zoon zocht ik een waterdichte en winddichte jas. Ik vond de ideale jas bij deze webshop, maar kende de webwinkel niet. Zou het wel goed gaan? Ja dus! Op zondag besteld en dinsdag al in huis. Keurig verpakt en werkelijk precies dezelfde jas als bij duurdere webshops. Een aanrader dus.

Jas besteld voor een heel goede prijs, de goedkoopste die ik kon vinden op internet. Helaas geen gratis retournering voor het geval de jas niet zou passen maar gelukkig wist ik dat dat wel goed zat voordat ik de jas kocht. De communicatie per mail is wat karig. Maar al met al een prima ervaring met Van Duinkerken.

Bestelling snel en goed geleverd

Zeer correct, super service!

Omdat ik de winkel niet kende was ik benieuwd hoe het zou lopen. De jas die we bestelde was nergens anders in die maat te koop. Ik was bang dat het niet klopte maar het ging zo voorspoedig!! Echt heel goed geregeld allemaal bij van Duinkerken! Ik ga zeker vaker iets bestellen want dit is een winkel waar je op kan vertrouwen. De jas was ook nog eens vele malen goedkoper als bij andere aanbieders. Wat een ontdekking! Dank!

Perfect vandaag besteld is morgen in huis. Super!

Wilde bonnen bestellen maar wist niet zo snel waar ik dat kon vinden heb even gebeld met een medewerker die heeft het uitgelegd. waarna ik gelijk aan de slag kon en het ging super snel vandaag besteld is de volgende dag veilig aangetekend afgeleverd. Top.

snelle levering scherpe prijs

scherp geprijsde hardloopschoen tegen een snelle levering met de mogelijk tot betaling achteraf.

supersnel bestelling,goed bedrijf.

Bedankt voor de zeer snelle service en levering,hadden de tocht strook heel hard nodig vanwege het heel slechte weer wat er aankwam op Texel n.m storm met wind kracht 9,past super op mijn Fendt caravan en was een paar uur voor de storm bezorgd,mijn hartelijke dank hiervoor M.v.g John Guis.

Het betrof slechts een klein maar essentieel onderdeel voor mijn caravankoelkast. Was niet op voorraad. Razend snel besteld en geleverd. En telefonisch contact over gehouden. Prima service!

Snel en efficient

Via internet besteld en na t weekend stonden de stoelen klaar.

Goede service, communicatie kan beter

Goede prijs/kwaliteit

Goede service, snelle levering

De dag nadat ik mijn bestelling geplaatst had was het product al thuisbezorgd.

keurig op tijd en netjes bezorgd.

keurig op tijd en netjes bezorgd. duidelijke website.

prima en snel verlopen aankoop

snel afgehandeld, goede communicatie

Teleurstellend

Product werd verzonden terwijl is aangegeven dat we het wilden laten ophalen, niet betaald voor verzending. Vermoedelijk actie van een vakantiewerker ofzo... Vervolgens zet de leverancier de doos voor de deur neer omdat er niemand thuis is. Wij met vakantie dus attente buurvrouw haalt onze nwe aankopen binnen. Slechte zaak. Blijf ontevreden achter na deze gebeurtenissen.

Goede kwaliteit, scherpe prijs en snelle verzending.

Voor het eerst iets aangeschaft bij Van Duinkerken, het betrof een Isabella vouwkast, deze was scherp geprijsd en werd snel verzonden door Van Duinkerken. De kast zelf is praktisch en van goede kwaliteit, zoals gewend van Isabella.

Uiteindelijk tevreden naar huis

Koop een nieuwe tent die duidelijk niet nieuw is, blijkt niet verzegeld en zelfs een gaatje in het tentdoek. Blij dat we de tent even opzetten voor de vakantie. De boodschap is dat hij eigenlijk opgestuurd moet worden ter beoordeling leverancier. Uiteindelijk gaat de tent de showroom in, krijg ik uit coulance nieuwe tent. Met een naar gevoel naar huis.

Prima service, verzending wat minder

Prima service en snelle verzending. Helaas is het bestelde product in alleen de eigen doos verzonden, welke ook nog eens niet dicht geplakt zat. Iedereen kon dus zien wat er in zat en, wanneer men kwaad wil, had het er ook nog eens zo uit kunnen halen. Dit viel mij dan ook erg tegen. Mijn tip: verzend producten de volgende keer in een normale doos er omheen. Dan kan er niets zomaar makkelijk uit gestolen worden en de doos van het product zelf blijft netjes.

duidelijke webshop

alles is goed verlopen, enkel de track and trace code komt niet door. Er staat reeds enkele dagen dat het pakket verzonden is, maar ik kan nergens opvolgen waar het pakket zit. Het zou fijn zijn als er bij verzending een mail wordt verzonden met de track & trace.

Top ervaring

We zouden onze bestelling halen omdat er op de camping zaten. Helaas was niet alles aanwezig. Een paar dagen later zijn de resterende spullen door de dame van de receptie alsnog langs gebracht. Zeer nette service.

Snel geleverd, goede communicatie

Perfect, had zwembadfilters besteld. Er waren er niet zo veel meer in voorraad als ze dachten, netjes mailtje gekregen en geld meteen gecrediteerd. Bedankt.

Goede service, vriendelijke mensen

Heel goed geholpen