Kastje voor in de tent gekocht: prima overleg en service!

Een kastje voor in de tent besteld. Volgende dag werd ik gebeld dat er alleen nog een keurig showroommodel geleverd kon worden met een extra korting op de prijs. Bestelling werd vervolgens keurig geleverd en was compleet. Top service dus!

Heb een tent gekocht ben goed geholpen en een snelle service.

Heb gebeld en ben goed te woord gestaan door vriendelijke medewerkers.

Prima service, mooie aanbieding

Mooie aanbieding van een tent-kast. Helaas zat er een productie fout in de kast, maar deze is snel en correct vervangen. Van een meebestelde tafel was van het verkeerde type geleverd. Deze is ook snel vervangen door het correcte type.

Prima Crespo stoelen voor een goede prijs en snelle levering

Via internet campingstoelen besteld van het merk Crespo. Stoelen worden pas in september getest op de camping maar tot nu toe goede prijs en zeer snelle levering.

isabella kastje gekocht

Kastje gekocht, besteld op vrijdag en binnen paar uur bericht dat het was gegeven aan DHL. Vervolgens had ik het op dinsdagochtend nog niet. Ik heb gebeld en werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Ze vonden het ook vreemd. Ze boden hun excusses aan ze hadden de laatste tijd meer problemen met DHL. Ze konden nakijken wanneer het werd geleverd door DHL en dat was die middag nog. Tip veel webwinkels werken met een vervoerder die met track en trace code werkt. DHL schijnbaar ook, want medewerker kon nagaan waar het was. Het voorkomt jullie telefoontjes en klanten weten waar ze aan toe zijn qua wanneer het binnen kan komen.

Prachtige camping keuken besteld, snel geleverd!

Wij zijn erg tevreden over de snelle levering van onze camping keuken.

NOOIT MEER !!!

Een halve ster omdat 0 sterren niet werkt ! Wij hadden 2 standenstoelen van het merk Crespo bij deze zaak besteld en betaald! Op de website stond toen dat deze nog beschikbaar waren. Korte tijd nadien kreeg ik een telefoon met de mededeling dat deze stoelen niet meer beschikbaar zouden zijn omdat ze gereserveerd waren. Dit vind ik al een zware tekortkoming in hun systeem. Als ze op de website beschikbaar zijn gaat de klant er van uit dat hij ze ook kan kopen. Verkeerde informatie op de website is immers geen goede reclame. Ik zal dan in de toekomst ook zeker 2 keer nadenken vooraleer bij deze zaak nog iets te bestellen. Aangezien de informatie op de webite niet klopt is dit dan ook geen betrouwbare informatie. En als de informatie van de website niet betrouwbaar is, hoe zit het dan met de betrouwbaarheid van de zaak?

snel, keurig geïnformeerd en topkwaliteit

Via de webshop iets besteld voor mijn bbq, werd vrijwel direct gebeld wanneer het binnen zou komen. Super! Kom hier al jaren voor alles voor mijn bbq en het kamperen. Fijne zaak, veel op voorraad, veel keus en veel te zien voor de kinderen en de vrouw wordt altijd blij van de kleding afdeling. Win-win situatie!

Klasse

Vriendelijk personeel en goede vakmensen.

Goede service, snelle levering. Top

Zie boven

Besteld, betaald, maar product kon niet geleverd worden

Op de Website kon besteld en betaald worden terwijl achteraf bleek dat het product op dat moment al niet meer aanwezig was

Snelle levering en duidelijke communicatie

Fijne ervaring met van duinkerken. Er wordt duidelijk verteld waar je product is en wanneer het binnenkomt. Goede prijs/kwaliteit.

goed verpakt,snelle levering

Sochtends gebeld met info over de voorraad, meteen besteld, volgende dag in huis. Goed verpakt en volgens verwachting.

keurig

prima op de hoogte gehouden van het bezorgen, keurig afgeleverd

Voortreffelijke klant gerichte service

Webshop ook na plaatsen van de order actieve betrokkenheid van klantenservice bij geplaatste order.

Snelle levering en duidelijke communicatie

Sportbril besteld, de 3e van hetzelfde merk/type afgelopen jaren, omdat hij zo goed bevalt. Nagenoeg niet meer te vinden op internet, overal uitverkocht/niet meer te leveren. Bij Van Duinkerken alsnog gevonden, met de gedachte dat de bril ook hier niet meer te leveren zou zijn, omdat dat de website niet up-to-date zou zijn. Bleek niet te kloppen, bril was er nog wel degelijk. Binnen 2 dagen in huis!

Makkelijk te bestellen, snel geleverd!

Naar op meerdere sites te hebben gekeken, was de Cadac safarichef bij jullie het voordeligst. Duidelijke omschrijving en foto's. Eenvoudig te bestellen. In 1e instantie had ik gekozen voor achteraf betalen maar toen kreeg ik nadat ik alle stappen had doorlopen, een mail dat de bestelling was geannuleerd, zonder verdere reden. Ik heb toen gelijk opnieuw besteld en via IDEAL betaald. Dat ging allemaal goed, op maandag besteld en woensdag in huis!!

Prima ervaring met deze aankoop

Heldere website. Eenvoudige betaling en snelle levering. Ben zeer tevreden.

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling

Heb wat artikelen online besteld en kon ze de volgende dag al ophalen bij de balie....dus je hoeft ook niet de hele winkel door wat in deze tijd wel prettig is.

Zonnebed goed verpakt en snel afgeleverd.

Alleen maar lof, artikel degelijk verpakt en bestelling snel in huis.

Blij met mijn aankoop

Snelle levering goede service

Prima winkel, aanrader

Prima winkel, aanrader

Goede duidelijke webshop en veel keus

Vlotte levering

uitstekend

Product is van prima kwaliteit, de prijs ok, levering snel. Weinig aan te verbeteren

Zeer snelle levering en top kwaliteit! Heel erg blij met mijn nieuwe aankoop :)