Product netjes op tijd opvangen. Ook de klantenservice reageert snel. Goed geregeld

Snel geleverd en goedkoop

Mooie airfryer besteld en was echt een goede aanbieding. Alles werd keurig de volgende werkdag geleverd. Ik ben tevreden.

Super snelle levering

De volgende dag al in huis en voor een scherpe prijs. Helaas hadden we van sommige dingen de verkeerde maat besteld, maar dat konden we retour sturen.

Goede service en duidelijke berichtgeving

Het bestellen was makkelijk, duidelijke en correcte mails over status en levering!

Makkelijk bestellen en onze nieuwe tent was vlot geleverd. Helaas ging bij het uitpakken en proef opzetten een van de elastieken van de boogstokken kapot. Gelijk nieuw elastiek opgestuurd en ook weer snel ontvangen. Super!

gekregen wat ik besteld heb

Geen op- en/of aanmerkingen. Alles ging zoals ik verwacht had.

Besteld volgende dag in huis klasse

Gewoon klasse

Keurig

Alles prima geregeld was goed verpakt en via DHL op tijd bezorgd

Goede inzichtelijke website, snelle levering, goede producten

Snel opgezocht, besteld en gekregen.

Geweldig goede service

Vier stoelen besteld, maar wou ook de bijbehorende voetensteunen. deze stonden niet op de site gebeld een paar uur later stonden ze erop keurig over gebeld gelijk twee besteld en tot mijn verbazing de volgende dag alles al binnen ondanks deze tijd top service complimenten. gelijk een dag later nog een bestelling geplaatst en ook deze nog voor het weekend binnen,

Ondanks corona; maandag besteld, dinsdag geleverd! Goede kwaliteit.

Snelle levering.

Je wordt in deze winkel niet aan je lot over gelaten, maar vakkundig geholpen!

Ze kwamen er bij de kassa achter dat ze vergeten waren de goede prijs op een artikel te zetten. Daarom kreeg ik het € 5 goedkoper!

Rapide et conforme

Vous aviez exactement le produit que nous cherchions à un prix tout à fait correct. La commande a été passée très facilement et le colis est arrivé très bien emballé et très rapidement. Merci

Snelle orderafhandeling en levering

Ook in deze logistieke uitdagende periode is de bestelling netjes op tijd afgeleverd.

Prima prima prima

Volledige service voor de 100 procent

Top aanbieding en snelle levering

Snelle en informerende afhandeling van bestelling tot levering. Zorgvuldig verpakt en scherpere prijzen dan menig online groothandel.

Zeer goede klantenservice

Een echte ervaring met een webshop krijg je pas als er iets misgaat. Buiten de schuld van Van Duinkerken ging mijn pakket retour voordat het goed en wel was afgeleverd. Na een mail waarin ik werd ik gebeld, werd het meteen opgelost en werd ik ook daar van op de hoogte gehouden. Ik vind die proactieve houding zeer goed!

Uitermate tevreden

Super een maat te groot besteld contact gehad met de klantenservice en in overleg jas retour en een maatje kleiner een paar dagen later ontvangen en deze past perfect en prachtige jas!

Afwikkeling bij retourneren is super goed verlopen, GEWELDIG...

Nadat ik mijn aankoop had geretourneerd, was alles binnen een week afgewerkt en betaald. Dank hiervoor...

Prima webshop

Eerste keer dat ik bij deze webshop bestelde. Het bestelproces verliep vlot en wr was duidelijke communicatie wanneer het pakker verzonden was. De verzending naar België verliep snel. Het hemd dat ik besteld had was naar wens en keurig ingepakt.

Fijne webshop en fijne winkel

Ik bestelde iets in de webshop maar haalde het af in de winkel omdat ik toch in de buurt moest zijn. Dat was prima en eenmaal in de winkel aangekomen kwam ik op de 2e hands wintersport markt terecht. Dat was erg leuk! En in de winkel is veel personeel, behulpzaam, vriendelijk en met kennis. Wat betreft de webshop nog wel wat verbetering. Zo kon ik niet zien of de skipully die ik bestelde in de winkel op voorraad was. En ik heb geen bericht gekregen of hij klaar lag in de winkel. Daar heb ik zelf voor gebeld. Handig als je daar een bericht over krijgt.

Onduidelijke communicatie

Als je een vraag mailt krijg je amper reactie en verzendkosten zijn voor eigen rekening ook niet bepaald klantvriendelijk

uitstekend

vriendelijk personeel,ruime keus

Snel, goed, efficient en juiste prijs

Kledingassortiment zou ik graag iets ruimer zien. Dan bestel ik daar ook meer.

Arkerpoort 1 3861PS Nijkerk