Supertevreden! Snelle levering van kwaliteitsproduct, prima ingepakt

Veel beter wordt het niet. Alles ging prima, de dag na m'n bestelling had ik 'm al in huis. Was prima ingepakt. Niets op aan te merken!

Werd meteen gebeld dat het artikel niet op voorraad was, keurig!

Bestelling gedaan om een artikel dezelfde dag op te halen. Werd meteen keurig teruggebeld dat het artikel niet op voorraad was. Hoefde dus niet voor niks de auto in. Erg netjes om te bellen! Dat is een goede service.

Goede prijs, niets misgegaan

Prima, helaas bracht DHL het pakketje 2 maal volgens hun eigen site aan mijn deur (geen papiertje erin) en kon ik het vervolgens 35 minuten verder ophalen (terwijl er we DHL punt is in mijn straat en ik in een grote stad woon). Uiteindelijk maar Opgehaald. De winkel had helaas geen optie om hem rechtstreeks bij de bestelling af te leveren bij het DHL punt. Ze zocht wel een oplossing en waren vriendelijk.

Top campingtafel goedkoopste in NL en snel geleverd

Op zoek naar specifieke campingtafel van Bo-Camp kwam ik Van Duinkerken tegen. Prijs laagste van NL. Netjes verpakt, keurig en snel geleverd. Ga vast weer iets bestellen. Vreemd vond ik dat ik geen bevestiging via de mail heb ontvangen. Wel stond het netjes onder mijn account.

Werkplaats service onvoldoende

Service en behandeling vind ik onvoldoende. Te veel problemen na een reparatie.

Pakketje, hoe klein ook....2 bekers, kwam keurig op de afgesproken dag en netjes verpakt. Blij mee ☺

Snelle levering!

Prima service, en snelle levering.

snel en compleet geleverd

Via de prima webshop wat zaken besteld en die werden snel en correct geleverd. Niet op aan te merken. Top!

Goede service.

Ben snel en vriendelijk geholpen toen bleek dat er bij de betaling iets mis ging.

Ruime keuze, vriendelijk en vakkundig personeel

We hebben een tent gekocht bij van Duinkerken. In de winkel werden we prettig geholpen. De tent hebben ze voor ons gereserveerd en een paar dagen later hebben we de bestelling afgerond.

Pluspunten

Goed geholpen, komen afspraken na , vriendelijk personeel!

Nvt

Geen

Pluspunten

Snel bezorging. Er miste wat bij mijn bestelling maar nadat ik een mailtje heb gestuurd werd dat gelijk opgestuurd en nabezorgd

Pluspunten

Goede communicatie, prima product

Pluspunten

Wordt corekt geholpen

Pluspunten

Correct en snel gehandeld. Prima

Pluspunten

Prima bedrijf vandaag besteld morgen in huis

Pluspunten

snelle afhandeling order

track en trace werkte niet helemaal goed

Pluspunten

Snelle levering Gunstige prijzen

Geen

Geen dhl gebruiken voor verzending. Raakt vaak zoek. Pakket was bij een verkeerde straat afgeleverd.

Arkerpoort 1

3861PS Nijkerk