Direct antwoord, snelle zending, uitstekende service.

super ervaring

Hele snelle levering kerstslangverlichting en dat ik vlak voor de feestdagen had bestelt. Echt super snelle levering helemaal top.

Altijd direct het juiste advies

Professioneel bedrijf die altijd meedenkt naar de juiste oplossing. Goede bereikbaar en snelle levering. Als jaarlang een betrouwbare leverancier voor al onze audio voor onze horeca bedrijven.

Altijd goed

Nooit problemen gehad, meerdere keren besteld en de ene keer dat er iets niet in orde was werd het keurig opgelost kortom, altijd goed!

Goede prijs

Prettig geholpen, volgens afspraak geleverd

Prettig geholpen, volgens afspraak geleverd. Aardige medewerker aan de telefoon. Prima!

Goed!!!

Alles normaal verlopen, en gelijk ik he t besteld had

alles netjes en correct

Geen ervaring

Kan op dit moment geen beoordeling geven omdat ik het bestelde artikel nog niet heb ontvangen, grt. E.Kasteel

Beste Meneer Kasteel, Ik heb uw review gelezen en heel eerlijk vind ik deze onvriendelijk en onterecht. Wij hebben uw bestelling op tijd verzonden en u heeft een T&T ontvangen. In de T&T kunt u zien dat ze uw pakje woensdag zouden afleveren maar om onbekende reden is dat niet gelukt. Deze is een dag later bij u afgeleverd. U heeft uw zending nog binnen de levertermijn ontvangen. Wij versturen de vraag om een review enkele dagen na verzending. U zou kunnen wachten tot u het product ontvangen heeft om dan en review te geven. U zegt dan in uw review dat u niet kunt oordelen omdat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen maar oordeelt vervolgens wel vernietigend met een 2 en een negatieve aanbeveling. Door de corona perikelen is het wat drukker bij de pakketdienst en heeft het daarom een dag langer geduurd. Dat is de verzending en daar heeft iedereen last van en dat heeft niets met onze service of producten te maken. Fijne feestdagen

goede dienstverlening

snel te woord gestaan

zeer snelle en professionele communicatie

Ik kreeg vrijwel onmiddellijk antwoord op diverse vragen.

Pluspunten

Goed contact gehad telefonisch, en snelle bestelling.

Pluspunten

Voor weinig geld goeie kwaliteit.

De levering is vanuit Duitsland, dit zou u kunnen vermelden.

Pluspunten

In goed overleg een aantal zaken kunnen regelen voor een bestelling op maat.

Pluspunten

Hele goede service. Correcte behandeling zeer vriendelijke medewerkers.

Pluspunten

Eenvoudig besteld, scherp geprijsd, pakket prima verzorgd

Levertijd is wat onzeker, maar op zich is dat voor de scherpe prijs niet iets waarover je je serieus kunt beklagen

Pluspunten

Snelle en probleemloze levering van prima materiaal

Pluspunten

goede service en correcte en snelle verzending.

Pluspunten

Goede service. Afspraken worden nagestreefd. Producten uitstekend.

Pluspunten

Alles netjes afgehandeld.

Misschien indien van belang betere afbeeldingen voor & achterkant van de koopwaar. Ik heb netjes ontvangen wat ik besteld had. Maar nu blijken het verkeerde (lees andere) aansluitingen te zijn want het was niet duidelijk op foto. De achterkant was niet te zien.