Pluspunten

goede tel. service en snelheid levering

Pluspunten

na informatieaanvraag snel antwoord, ook in weekend, smnel geleverd en levering klopt. in één keer goed. That's what counts.

informatie over artikel (antennekabel met connectors) was aanleiding tot een vraag:aan klatenservice is het 2 x 5 meter of 2 x 10 m, als er staat: "set van 2 kabels, van 10 m" Erg tevreden met de meegeleverde koppelstukken, dat zijn chassisdelen, die kan ik goed gebruiken :-)

Pluspunten

Perfecte opvolging, snelle levering

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Geleverd wat is afgesproken en alles netjes afgehandeld.

Vrijdag besteld, woensdag in huis. Wat mij betreft mag dat sneller. Kan natuurlijk aan artikel liggen, exacte leverdatum vermelden op de site zou prettig zijn.

Pluspunten

Goede communicatie en top service

Pluspunten

persoonlijk was mijn huis nummer vergeten in het opgeven van mijn adres. per email gemeld en snel reactie op gehad.

Pluspunten

Goede kwaliteit prijs verhouding

Pluspunten

Ongelooflijk wat een service en kwaliteit. Response-tijd op mail bovengemiddeld, productlevering de dag erna. After-sales gebeurd vriendelijk met oog voor de klant. Aanrader

Nvt

Pluspunten

Goed contact Snel geholpen en bezorgt

Heb ik al doorgegeven dat de afmeting van het product bij productinformatie moet staan

Pluspunten

Top product tot nu toe de meest degelijke 33• flightcase die ik heb kunnen vinden!

Ja als dit de kwaliteit is dan wil ik van dit merk ook graag 2x een 45 koffer voor 200 stuks per koffer

Pluspunten

We had a last minute urgent request (liquid for a foam machine) with very little time margin - we called ST Shop and arranged over the phone, they organized an express delivery and saved us. They were very helpful and delivered exactly what promised. Thanks!

Pluspunten

Zeer precieze omschrijving van het product. Snelle levering.

Pluspunten

Ik had een cactus besteld en betaald. Ik kreeg onmiddellijk een bevestigingsmail, waarin ook de vraag of ik me ervan bewust was dat de cactus een kunstplant is..... dus niet. Op mijn antwoord dat dit niet mijn bedoeling was en of mijn geld teruggestort kon worden, werd meteen positief gereageerd. De volgende dag stond het geld alweer op mijn rekening. Dank voor de nette service!!! Sowieso heel prettige snelle persoonlijke reactie op mail.

Zeer tevreden, dus niet van toepassing.

Pluspunten

Er was wat schade aan enkele artikelen bij het transport. Alles goed afgehandeld qua terugsturen en retourneren geld.

Pluspunten

Goede communicatie, vriendelijke medewerker

Pluspunten

super behulpzaam, zelfs na kantoor uren werd ik geholpen met een supersnelle levering die vanuit duitsland binnen 24 uur na bestelling al bij me geleverd is. Klantenservice is meedenkend en staat ieder moment voor je klaar!

geen

Pluspunten

Prettige en snelle service

Geen

Pluspunten

Netjes en snel geholpen. Bestelling snel verzonden. Helaas wel een pakket met transportschade ontvangen. Het probleem is echter adequaat en keurig opgepakt! Binnen de kortste keren een herlevering ontvangen.

Pluspunten

super service, volgende dag de spullen binnen! Erg flexibel!

Pluspunten

Heldere site, goede prijzen maar vooral het persoonlijk contact en de nazorg.

Pluspunten

Zeer snel en adequaat gereageerd n.a.v. een verkeerde bestelling die ik had geplaatst. Hartelijk dank daarvoor!

Pluspunten

Snelle levering binnen 3 werkdagen zoals beloofd op de website Prima

bezorgkosten € 6.75 bij een groot pakket van meer dan 40 kilo is een beetje vreemd wordt een mens achterdochtig van

Pluspunten

Duidelijk advies, Reageren snel op email.

geen

Torbeckelaan 683