Levering keurig afgeleverd.

Cellotas en hars besteld. Snelle levering.

Slechte levering, onderdelen los in doos

Een stemmechaniek voor 12-snarige gitaar ontving ik in een doosje waarin de onderdelen los door elkaar lagen: mechaniek, 12 schroefjes en 12 bushings zonder verpakking. Leek sterk op een retourzending die zonder herverpakking naar mij was verstuurd.

Beste Klant, Onze excuses voor deze gang van zaken. Dat is niet wat u van ons mag verwachten Uw stemmechaniek is direct vanuit de importeur naar u verzonden en had graag gelijk vernomen dat er iets mis was zodat ik hier voor u achteraan had kunnen gaan. Ik neem nu aan dat het mechaniek wel compleet is en bruikbaar. Ik zal er alsnog een melding van maken bij de importeur zodat dit niet meer voor gaat komen. Met Hartelijke Groet, DeKrijgermuziek

Goed zoals verwacht

Ik verwacht waar voor mijn geld. Met de bestelde snaren had ik geen ervaring, en kende het merk niet. Maar de speelpraktijk is verrassend goed.

Uitstekend product en snelle levering

Goed product, kwam snel aan.

Ik had snel een specifiek onderdeel nodig voor mijn gitaar en hebben ze snel geregeld!

Ik mailde op zondag of het onderdeel op tijd binnen zou zijn als ik het vandaag nog bestelde en kreeg tot mijn verrassing een reactie terug dat als ik direct bestelde dat hij het maandag direct ging regelen en dat het dan op tijd binnen zou zijn. En dat was ook het geval, zelfs met 1 dag speling. Dus prima reactie en daad bij het woord. Top dus.

Correcte levering, op tijd, goed product.

Super attente communicatie

Na aankoop van een element wordt er super fijn meegedacht over een mogelijke oplossing .

Super dienst

Uitstekende service! Een aanrader!

Uitstekende service! Fijne communicatie, heel snelle verzending en het item was heel erg goed verpakt. Een aanrader!

Alles prima

Product was duidelijk omschreven op de website Levering volgens afspraak, helemaal top.

zeer goede service !

heb een gitaar bouwdoos besteld, binnen 1 week geleverd. ik ga ervan genieten om het in elkaar te zetten

snelle levering, binnen een dag. goed product.

Al gedaan

Perfect in orde

Zoals gevraagd en beloofd ook geleverd. Dankjewel.

Snelle en correcte afhandeling. Saxofoon koffer keurig verpakt en verzonden. Complimenten!

Snelle en zorgvuldige levering

Mooi product, moeten nog ontdekken wat we daar verder van vinden. Zo op het oog een gerenommeerde zaak.

Heel erg professioneel te woord gestaan

Heb hier een Richwood RA-12-CEBK akoestische gitaar gekocht,en ben meer dan tevreden!!!

Helemaal prima!

De aanschaf van een hulpstuk voor een muziekinstrument wat op weinig plekken te krijgen is simpel opgelost. Prima!

Keurige service en snelle levering

Netjes teruggebeld en mijn produjtvraag beantwoord, daarna snelle levering.

Goede prijs, topproduct!

Vlotte afhandeling en snelle levering

Super goede service.

Het product was niet meer op voorraad, maar is direct via de leverancier naar ons verzonden. Zodat we het op tijd hadden ivm een cadeau. Heel erg aardige en vlotte gang van zaken!

Zeer positieve eerste ervaring

Aankoop van enkele gitaarriemen. Product was zoals beschreven. Snelle levering. Correcte prijs.

Reken mij maar als klant

Ik belde, en er werd aangenaam meegedacht met wat ik nodig had. Toen ik vervolgens bestelde was de levering supersnel, met heldere communicatie. Erg fijn, als ik weer wat nodig heb weet ik jullie te vinden!

gewoon super geregeld

super snel

Telefonisch informatie gevraagd en goede uitleg gekregen.

Na de verkregen informatie een Dwarsfluit besteld. Deze werd volgende werkdag geleverd.

uitstekend !!!!

geweldig om na één dag dat grote pak, met nieuwe vioolkist, al in ontvangst te kunnen nemen.