Voor 14 uur besteld, niet morgen in huis

Ik vind het altijd jammer als een webshop beloofd dat iets morgen in huis is en vervolgens dit niet nakomt alsof het de normaalste zaak van de wereld is en je er zelf achteraan moet mailen. Als je meer dan een uur voor de deadline van 14 uur besteld verwacht je toch dat het dezelfde dag verzonden wordt maar dat is helaas niet het geval. Mijn eerste ervaring heeft daardoor een bittere smaak ;)

Beste klant, Helaas is uw bestelling gisteren niet op tijd verzonden door de drukte bij het expeditiebedrijf dat de zendingen voor ons verzorgt. Hiervoor nogmaals onze excuses. Dat u hier niet over tevreden bent begrijpen we volkomen. We gaan ervanuit dat u de nieuwe strijkstok morgen zult ontvangen en deze wel aan de verwachtingen voldoet. Wij wensen u veel speelplezier met uw nieuw strijkstok Met hartelijke groet, DeKrijgermuziek

altijd goed

prima winkel

Prima service en goede prijs. Koop 'lokaal' en steun de kleintjes !

Persoonlijke aandacht en geen nummer...

mooie altviool maar D-snaar brak eerste dag

Alles is prima, de enige afknapper is dat met de eerste keer stemmen, ondanks extra voorzichtigheid de D-snaar brak. De snaar stond losjes en kon niet strak blijven staan doordat de stemknop niet op zijn plaats bleef.

snel en goed geregeld

De Krijger Muziek was een goede keus!

Helemaal goed

Goede producten, snel in huis!

Goed geholpen

Professionele en snelle communicatie. Levering bestelde product binnen 3 werkdagen.

Goed en snel geleverd

Goed assortiment en snel geleverd

Goede en snelle service.

De Krijger Muziekheeft heeft een gebruiksvriendelijke webshop, geeft status updates na bestelling en kent een snelle levering. Top!

Uitstekend, zeer tevreden

Heel vlotte levering (de volgende dag!), prima produkt.

Nog steeds geen levering.

Nog steeds geen levering.

Efficiënte website; snelle levering

Op zoek naar viola da gamba bas snaren. Via website besteld, 2 dagen nadien geleverd. En, aan interessante prijs.

Prettig en behulpzaam!

L.S Fijn dat er telefonisch en mondeling naar mijn zoek opdracht de Ukelele werd geluisterd. Ook de bezorging , alles

Goede communicatie snelle levering

degelijke service

Prima product en zeer snel geleverd.

Prima product en zeer snel geleverd. Denk ook dat het uitermate vriendelijke mensen zijn daar bij De Krijger Muziek.

Fijne service en goed geregeld

De gewenste vioolkoffer was niet meer op voorraad. Daar kreeg ik een vriendelijke mail over en er werd meteen een oplossing aan gedragen. We hebben een andere uitgekozen en die werd toen snel geleverd.

Uitstekend!

goed gesprek, goed advies, blij met de vioolstok!

goede service

Bestelling gedaan en 2 dagen daarna bezorgd.

Betrouwbaar zaken doen

Snelle levering van harpsnaren. Nadat 1 snaar niet juist was, werd dit direct rechtgezet door binnen een dag alsnog de juiste te leveren.

Primaten

Prima product en snelle levering

Prima product en snelle levering

Duidelijk

Goede kwaliteit.

Voortreffelijke dienstverlening en kwaliteit

De verkoper staat 'bol' van deskundigheid. Puike adviezen en aankooptips. Verhouding prijs/ kwaliteit is weergaloos. Ga daar kopen!

Had 2 stempennen nodig... Maar ik werd gebeld of ik wel de juiste had besteld.. En dat was zo... De meneer vertelde dat ze uit de collectie gingen en er nog maar 5 waren wat ik begreep... Dus kreeg ik er nog een paar gratis bij.. Hoe lief is dat... Deze man heeft echt een hart voor zijn klanten.. Bedankt.

Duidelijke site,goedecspuleen, snelle reactie en levering

Goede site met uitgebreid assortiment Nice!,