Zeer tevreden met product, kwaliteit, levering, betrouwbaar

Aangenaam

prima product

via duidelijke website goed product gekregen. gelukkig was ook telefonisch contact mogelijk. alles zoals het hoort.

goed product en op tijd geleverd

goed product en op tijd geleverd

Goede communicatie en snelle levering

Zonder meer goed

Omschrijving komt overeen

Werd één met mijn muziekinstrument. Prachtig kwaliteit.

Prima verpakt! Snel geleverd!

Dik voor elkaar!

Mooie muziekinstrumenten, prettige en snelle service.

Wij zijn blij met de muziekinstrumenten! De service was snel en er werd prettig meegedacht.

Zeer vlotte afhandeling. Goed product.

Als beginnend drummer had ik toch ook een versterker nodig voor mijn elektronisch drumstel. Via mail kreeg ik correcte informatie over wat de mogelijkheden waren. Zeer snelle levering, en tegelijkertijd een goed product. Top!

Helaas de verkeerde kabel besteld. Geen nieuwe besteld bij deze webshop omdat het minimum bestelbedrag 25€ is!

Prima!!

Mooie ukelele gekocht. Netjes verpakt snel afgeleverd. Mooi geluid, goede prijs-kwaliteit verhouding.

geweldig

altijd fijn bij de krijger

Levert Zoals Beloofd

Ik heb een Cort CEC-1 nylon string gitaar waarven de stemmekaniek kapot is gegaan. Ik stuurde een email aan De Krijger om advies in te winnen over een vervangingsset. Het antwoord kwam terug, duidelijk en vergezeld met een foto. Bestelling on-line gedaan en ik ontving een bevesting, en een mail nadat de zending verstuurd was. Product werd 2 dagen later bezorgd, in goede verpakking. Top service. Ga zo door.

goede service

's Middags een vioolkoffer besteld, de volgende dag in huis. Niks op aan te merken!

was super tevreden

Had een beetje moeite om alles te vinden, maar super tevreden over de vlotte levering en het materiaal

Met mijn nieuwe strijkstok maak ik beter geluid met mijn cello.

perfect

snel geleverd, goed product

prima geregeld

prima geregeld

Drumwrap Hayman

Snelle reactie via mail en een vlotte afhandeling van de bestelling. Kwaliteitsvol materiaal binnen de voorziene termijn geleverd. Vriendelijke en behulpzame verkoper.

Zeer snelle levering, goed verpakt

Vlotte levering en snelle reactie bij de oplossing van een probleem

Kortom: prima!

Goede kwaliteit producten en snelle levering

Een prima gitaar gekocht. Heel tevreden en wat een snelle levering.

Zeer trage levering

Misschien niet de fout van De Krijger muziek maar toch niet aangenaam 5 dagen te moeten wachten op de levering

Beste Marc, Het is zeker vervelend dat u zo lang op uw pakketje heeft moeten wachten. Door een wilde staking in België bij enkele distributiecentra hebben een aantal pakketten vertraging opgelopen. ik hoop dat u wel tevreden bent over het gekochte artikel. Met hartelijke groet DeKrijgermuziek

Alles zo als het hoort.

Alles zoals het hoort. In mijn beleving ook heel normaal alhoewel de huidige beleving van kwaliteit in deze maatschappij bij een score van “normaal gewoon zoals het hoort” vertaald dient te worden naar een topscore. En daar kan ik mij niet in vinden want er blijft geen ruimte over voor een hogere waardering wanneer uitzonderlijke prestatie geleverd worden.

Positief!

Prima service! Een opmerking wel: bij bestelling boven de 100€ is verzending gratis volgens de site, dit moet door klant echter wel handmatig worden aangepast, standaard wordt bij afrekenen immers alsnog verzendingskosten aangerekend. Daarnaast: bezorging is volgens de site de daaropvolgende dag, vermoedelijk geldt dit enkel in Nederland, bij levering in België blijkt bezorging pas na twee dagen te zijn.