Voortreffelijke dienstverlening en kwaliteit

De verkoper staat 'bol' van deskundigheid. Puike adviezen en aankooptips. Verhouding prijs/ kwaliteit is weergaloos. Ga daar kopen!

Had 2 stempennen nodig... Maar ik werd gebeld of ik wel de juiste had besteld.. En dat was zo... De meneer vertelde dat ze uit de collectie gingen en er nog maar 5 waren wat ik begreep... Dus kreeg ik er nog een paar gratis bij.. Hoe lief is dat... Deze man heeft echt een hart voor zijn klanten.. Bedankt.

Duidelijke site,goedecspuleen, snelle reactie en levering

Goede site met uitgebreid assortiment Nice!,

Mooie bas, moeilijk te bespelen

Ik dasht dat een kunstsstof basblokfluit gemakkelijkk te bespelen was, maar dat viel tegen. de gaatjes zitten op lastige plekken en ook de pinkklep is lastig. Ik heb spijt van mijn aankoop.

Zeer tevreden met product, kwaliteit, levering, betrouwbaar

Aangenaam

prima product

via duidelijke website goed product gekregen. gelukkig was ook telefonisch contact mogelijk. alles zoals het hoort.

goed product en op tijd geleverd

goed product en op tijd geleverd

Goede communicatie en snelle levering

Zonder meer goed

Omschrijving komt overeen

Werd één met mijn muziekinstrument. Prachtig kwaliteit.

Prima verpakt! Snel geleverd!

Dik voor elkaar!

Mooie muziekinstrumenten, prettige en snelle service.

Wij zijn blij met de muziekinstrumenten! De service was snel en er werd prettig meegedacht.

Zeer vlotte afhandeling. Goed product.

Als beginnend drummer had ik toch ook een versterker nodig voor mijn elektronisch drumstel. Via mail kreeg ik correcte informatie over wat de mogelijkheden waren. Zeer snelle levering, en tegelijkertijd een goed product. Top!

Helaas de verkeerde kabel besteld. Geen nieuwe besteld bij deze webshop omdat het minimum bestelbedrag 25€ is!

Prima!!

Mooie ukelele gekocht. Netjes verpakt snel afgeleverd. Mooi geluid, goede prijs-kwaliteit verhouding.

geweldig

altijd fijn bij de krijger

Levert Zoals Beloofd

Ik heb een Cort CEC-1 nylon string gitaar waarven de stemmekaniek kapot is gegaan. Ik stuurde een email aan De Krijger om advies in te winnen over een vervangingsset. Het antwoord kwam terug, duidelijk en vergezeld met een foto. Bestelling on-line gedaan en ik ontving een bevesting, en een mail nadat de zending verstuurd was. Product werd 2 dagen later bezorgd, in goede verpakking. Top service. Ga zo door.

goede service

's Middags een vioolkoffer besteld, de volgende dag in huis. Niks op aan te merken!

was super tevreden

Had een beetje moeite om alles te vinden, maar super tevreden over de vlotte levering en het materiaal

Met mijn nieuwe strijkstok maak ik beter geluid met mijn cello.

perfect

snel geleverd, goed product

prima geregeld

prima geregeld

Drumwrap Hayman

Snelle reactie via mail en een vlotte afhandeling van de bestelling. Kwaliteitsvol materiaal binnen de voorziene termijn geleverd. Vriendelijke en behulpzame verkoper.

Zeer snelle levering, goed verpakt

Vlotte levering en snelle reactie bij de oplossing van een probleem

Kortom: prima!

Goede kwaliteit producten en snelle levering

Torbeckelaan 683

2564CH Den haag