Ik ben erg tevreden

De bestelling is altijd keurig op tijd en wordt voor mij naar de voorraadkast gebracht. Ook de service aan de koffieautomaat is super. Als er iets is hoef ik maar te bellen en ze komen langs. Kortom wij zijn erg tevreden!

top service

hele snelle, goede service, top!

Nog steeds hetzelfde

Beste, Helaas zijn we nog steeds niet helemaal tevreden over de automaten. Op dit moment hebben wij regelmatig klonten in onze cacao trechter en zelfs zo verstopt zitten dat de cacao er overheen gaat. Ook vinden wij de kabeltjes , die van koffieautomaat ( binnen bij de zetgroep) naar de melkunit gaat, heel teer zijn. wij snappen dan ook niet dat ze deze zo in de automaat hebben gemaakt. en dan paal langs de zetgroep. De service vanuit Koffie Partners is super geregeld. Is er een probleem, de monteur lost het op . ook het leveren van onze bestelling gaat tot op heden altijd goed.

Goede ervaringen. Makkelijk bestellen, ruim assortiment en snelle en correcte levering.

Altijd goed !

Dikke 10 voor de aflevering. Bijna tot op de plank geleverd !

Goede service.

Blij dat ik ben overgestapt naar deze leverancier die wel alle afspraken nakomt en de zaken op orde heeft.

Ik heb contact op moeten nemen voor inloggegevens voor online bestellen, hier werd ik snel mee geholpen en alle informatie die gegevens was was duidelijk. De bezorging van de bestelling werd erg goed gecommuniceerd en er werd zelfs met ons samengewerkt om een goede bezorgtijd uit te kiezen die voor ons beide werkte. Dank jullie wel!

Snelle en goede service, prettige communicatie

De bestelling van de producten ging eenvoudig via de klantenwebsite. Alles wat bij onze machine hoort, stond al vooraf ingevuld, erg prettig! De bestelling werd snel geleverd en de communicatie rondom was prettig.

Prettig contact met medewerkers

Onze watercooler is omgeruild, garantiegevalletje

vriendelijke en duidelijke uitelg

Een vriendelijke man. Duidelijke uitleg. Hij nam de tijd.

Makkelijk bestellen en snelle levering

Makkelijk en snelle levering

Top service!

Top service!

Goede service en fijne mensen

Goede koffiemachines die bijna nooit in storing zijn. Veel keuzes van kwaliteitsproducten in de webshop.

Snelle foutloze dienstverlening en erg lekkere koffie en thee!

Al gedaan….zie regel hierboven.

Altijd topservice

Snel en deskundig

Het kan beter!

Helaas hebben wij een iets mindere ervaring met de koffieapparaten. Nu dat we ruim 3/4 jaar deze apparaten te gebruiken, en in januari is er nieuwe software opgezet omdat er een Bugg in zou zitten gaat het iets beter met de apparaten. Toch zijn ze zeer gevoelig. Het gaat nu iets beter maar we kampen nog regelmatig met zwarte scherm op melkcontainer en chocomelk containers zitten regelmatig verstopt/ aangekoekt. Onze apparaten worden op een door de Weeks dag ( behalve in het weekend) schoongemaakt. Service vanuit Koffie Partners is HEEL goed. Als we bellen proberen ze het altijd zo snel mogelijk op te lossen. Hier is niks mis mee! Ze zijn altijd bereid om ons te helpen. Ik denk zelf dat de capaciteit van het apparaat tegenover de hoeveel mensen die hier werken niet helemaal juist is. We bevelen het apparaat wel aan maar niet aan grotere bedrijven met meer personeel.

altijd goede service

Ook bij storingen snelle service

Goed assortiment en snelle levering

Fijn bedrijf, staan altijd klaar om te helpen!

De samenwerking verloopt heel makkelijk, het bestellen in de webshop gaat eenvoudig en er wordt altijd snel geleverd. Wat ook fijn is is dat het franco order bedrag niet zo hoog is.

Geen klachten

Alles top in orde

Mijn ervaring met Koffiepartners is goed. De bestelling wordt keurig op tijd en ook nog naar de voorraadkast gebracht en als ik een storing meld, komt er altijd snel iemand langs om het op te lossen.

Top.

Vriendelijk personeel, snelle service.

Top Communicatie en Service!

Dit is voor ons de juiste leverancier met een prettige communicatie en vooral snelle levering.

Over KoffiePartners BV

KoffiePartners staat voor écht lekkere koffie op het werk! Al 35 jaar leveren wij de koffievoorziening waar jij, je personeel en je gasten blij van worden. Dit doen wij door betrouwbare service & kwaliteitsproducten te leveren van A-merken zoals: NESCAFÉ , illy , WMF, Jura, Douwe Egberts, Redbeans , Cento% en CoffeeFresh. Wat ons uniek maakt? Bij KoffiePartners doen wij wat de klant écht vraagt, door echt te luisteren maar vooral echt waar te maken wat we beloven! Onze ambitie is om jou volledig te ontzorgen in je warme en koude drankenvoorziening. Wat je ook kiest! Wij leveren koffie, koffiemachines, ingrediënten & service waar je blij van wordt!