Bestelling is altijd in orde.

Tevreden over alle service. Vriendelijk personeel.

all people are very kind

super

Goed.

Het was tijd voor jaarlijkse revisie / onderhoud aan één van onze machines. Einde van de dag kwam de monteur zich melden en liet weten hoe lang hij nodig had. Alles keurig afgehandeld.

Via website makkelijk bestellen en snel geleverd.

Snelle service, vriendelijk personeel.

Snelle service, vriendelijk personeel.

Snel, gemakkelijk en betrouwbaar

Wij zijn nu een tijdje klant en het online bestellen van nieuwe koffie gaat zeer gemakkelijk en snel. Vertrouwd en betrouwbaar. Korting bij een bepaalde hoeveelheid & snelle bezorging. Top!

Altijd behulpzaam en snel

Als nieuwe klant loopt alles nog niet heel soepel vanuit ons, als we dan bellen worden dingen direct geregeld en geleverd

Vriendelijke en snelle service. Goede kwaliteit koffiebonen.

Goede koffie leverancier

goede koffiebonen, leveringen altijd op tijd.

Alles perfect geleverd

Klantvriendelijk, professioneel en snel!

Zie boven. Een klein puntje: Het Sinterklaas strooigoed werd gemist. Mandarijnen bij ons geen succes. Ik weet het: Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken.

Onze ervaring met Koffie Partners is goed. goede service aan de telefoon, als er een monteur moet komen en het leveren van goederen die wij bestellen is Top

Fijne communicatie, snelle levering, makkelijk te bestellen, kortom super fijn bedrijf!

Communicatie is super fijn en goed.

Eerlijk en betrouwbaar

We wilden een koffiemachine om meer soorten koffie te kunnen aanbieden. We zijn goed voorgelicht en er is een aanbod gedaan die bij ons past. Goed service en snelle levering van produkten.

Als we een bestelling doen is dit steeds dik in orde. En als we een vraag hebben dan worden we heel goed geholpen! Wij zijn dan ook erg tevreden over Koffie Partners.

Goede koffie uit betrouwbare machine

Koffiemachine werkt goed, en als die niet werkt wordt je snel en adequaat geholpen. Leveringen zijn volgens afspraak op tijd

Goed. Snelle en correcte levering

Alles wordt netjes en snel geleverd

prima hoor

makkelijke bestelling snelle levering

Erg tevreden met de service.

Meedenken, betrokken, service gericht en vriendelijk.

Geen opmerkingen

Zoals altijd goed contact en prima service

De bestelling op donderdagmiddag via internet geplaatst. We liggen normaal gesproken op de bezorg route van donderdag. Tot mijn verrassing werd alles in 1 keer de andere ochtend netjes door de chauffeur bezorgd Dus nog sneller dan Bol.com of Amazone.

Klantvriendelijkheid

Klant gericht, bestellingen worden snel geleverd, wij genieten van de koffie apparaat en de producten.

Goede afhandeling van de bestelling

Het bestellen van koffie, melk en thee verliep snel en voorspoedig via de daarvoor bestemde website. Intussen even via de chat contact gehad over een vraag, die snel en duidelijk werd beantwoord. Keurige mail ontvangen over de levering, waarbij we snel konden schakelen over een tijdsblok die datum. Keurige levering na enkele dagen.

uniek in zijn soort

Geweldig bedrijf, meedenkend en juiste levering.

Top Service/bedrijf.

Na bestelling wordt er de volgende dag geleverd en zijn makkelijk te bereiken mocht je vragen hebben. Mocht je een Koffiepartner nodig hebben niet verder zoeken.

Over KoffiePartners BV

KoffiePartners staat voor écht lekkere koffie op het werk! Al 35 jaar leveren wij de koffievoorziening waar jij, je personeel en je gasten blij van worden. Dit doen wij door betrouwbare service & kwaliteitsproducten te leveren van A-merken zoals: NESCAFÉ , illy , WMF, Jura, Douwe Egberts, Redbeans , Cento% en CoffeeFresh. Wat ons uniek maakt? Bij KoffiePartners doen wij wat de klant écht vraagt, door echt te luisteren maar vooral echt waar te maken wat we beloven! Onze ambitie is om jou volledig te ontzorgen in je warme en koude drankenvoorziening. Wat je ook kiest! Wij leveren koffie, koffiemachines, ingrediënten & service waar je blij van wordt!