prettig met wat opstartproblemen

prettig, ik kreeg een telefoontje dat ik niet aan het bedrag zat om gratis te laten bezorgen, prima service

goede service

snelle levering, klantvriendelijk en goede service.

uitstekend

snelle en correcte levering

Wordt gewoon netjes bezorgd

Goede service.

Brewer was stuk. Dat was de tweede in een korte periode. Een vrolijke en adequate monteur kwam hem vervangen. Helaas moesten we wel 1.5 dag zonder apparaat. Er was 's avonds juist een vergadering en konden geenkoffie en thee aanbieden.

Ik word altijd super netjes geholpen door KoffieParners

Als ik een vraag heb word ik altijd netjes te woord gestaan.

Tot nu toe top

Tot nu toe is mijn ervaring top.

Fijn bedrijf. Goede spullen en vriendelijke bezorger.

Wat een lekkere koffie verkopen ze daar

Wat een lekkere koffie verkopen ze daar

KoffiePartners. Die naam maken ze waar!

Prima ervaringen met KoffiePartners. Het assortiment sluit perfect aan bij onze benodigdheden. Als ik soms iets bestel wat buiten het normale patroon valt, vragen zij het altijd na, of het wel klopt. De chauffeur belt altijd netjes als hij bijna voor de deur staat, zodat je tijd hebt je werk even af te sluiten.

Snel geleverd, altijd goed!

Bestellingen worden altijd snel en correct afgeleverd.

Al sinds jaren een uitstekende service!

Vriendelijke medewerkers, goede automaten en leveringen altijd op tijd!

Altijd een goede service en snelle levering!

Jullie zijn altijd snel met leveren en de bezorgers zijn vriendelijk.

goede service

goede service, vlotte leveringen

Goede leverancier

Goede leverancier, met goede service voor zijn klanten.

Zeer vriendelijk en klantgericht

De enkele keer dat het nodig is om contact op te nemen , wordt ik altijd goed geholpen en wordt de vraag altijd beantwoord.

betrouwbaar in leveringen

We bestellen meestal op maandag en dinsdag wordt het geleverd. en dat gaat tot nu toe altijd goed!!

Lekkere koffie en behulpzaam wanneer nodig.

Wij hebben 2 machines een nieuwe en een 2e hands. We hebben er redelijk lang over gedaan voordat we alle neuzen de zelfde kant op hadden staan met de koffie en kregen hierin goede begeleiding van KoffiePartners. De andere had wat kuren maar dat is ok opgelost door KoffiePartners.

Altijd snel en goed geleverd!

prima, snelle service!

Snelle en goede service!

goede service en terugkoppeling

Wordt goed geleverd en er wordt spoedig en correct op mailtjes gereageerd. Fijne service

zeer goed

Makkelijke website om te bestellen, snelle levering en mocht ik een keer vergeten te bestellen voor 12 uur dan is dat geen probleem en komt het toch nog de volgende dag bij ons aan.

Goede en snelle service

Zeer snelle afhandeling van storingen en altijd vriendelijk personeel

Top! Goede en snelle service

Er wordt zeer snel geschakeld door het bedrijf en goed gehoor gegeven aan de wensen!

Over KoffiePartners BV

KoffiePartners staat voor écht lekkere koffie op het werk! Al 35 jaar leveren wij de koffievoorziening waar u, uw personeel en uw gasten blij van worden. Dit doen wij door betrouwbare service & kwaliteitsproducten te leveren van A-merken zoals: NESCAFÉ , illy , WMF, Jura, Douwe Egberts, Redbeans , Cento% en CoffeeFresh. Wat ons uniek maakt? Bij KoffiePartners doen wij wat de klant écht vraagt, door echt te luisteren maar vooral echt waar te maken wat we beloven! Onze ambitie is om u volledig te ontzorgen in uw warme en koude drankenvoorziening. Wat u ook kiest! Wij leveren koffie, koffiemachines, ingrediënten & service waar u blij van wordt!