Levering altijd optijd.

Makkelijk bestellen en goede levering

Fijne klantenservice, eenvoudig bestellen en snelle levering

Toen ik mijn bestelling ging plaatsen heb ik via de chat even contact gehad met de klantenservice, waarbij mijn vraag snel en keurig werd beantwoord en met mij meegedacht werd voor een oplossing van een tijdelijk onbestelbaar item. Daarna heb ik de bestelling eenvoudig kunnen bestellen via het klantportaal en werd de bestelling snel geleverd. Erg tevreden dus!

zeer goed

worden altijd snel geholpen. soms ook eerder geleverd ondanks dat er vaste leverdagen zijn

Beter kan niet!

Bestelling gedaan nadat wij bij de grote bestelling iets vergeten waren. Het werd direct gebracht... We zitten weliswaar beide op het zelfde industrieterrein maar fijn dat de bezorger een ommetje maakte en het direct hier bracht! Is dat service of niet??!!

zeer goed

Zeer goed!

erg prettig

het bestellen is gemakkelijk en door de vaste leverdag weet je altijd precies wanneer je de artikelen binnen krijgt.

Zoals altijd was de service weer in 1 woord: Top

Snel, goed en vooral lekkere koffie gebracht!

goede service, denken echt mee

had een bestelling gedaan, welke eerder moest worden geleverd. hier deden ze absoluut niet moeilijk over. Tevens had ik een verkeerd artikel (hoeveelheid) besteld, er werd over gebeld en aangepast. Bedankt voor het meedenken

goede en snelle service.

Door de vakantie vergeten op tijd te bestellen, waar door er onvoldoende producten meer waren. Ondanks dat het niet onze leverdag was is dit goed en snel door Koffiepartners opgelost.

toppie!!

Hele snelle service!

Al jarenlang consequent een zeer goede dienstverlening, da's knap!

!!

goede kwaliteit machine/koffie.

Fijne gesprekspartner wat betreft aanschaf machine/koffie.

Snelle bezorging

snel, compleet

prima levering, goede producten

Prima service, snelle levering !

Mijn ervaring is goed. De service is goed en de website is user friendly. Ik vind alleen de prijzen soms een beetje hoog. Bijvoorbeeld de blikjes.

Via de mail kreeg ik gelijk een reactie op mijn bestelling, eea aangepast van onze kant uit. De dag daarna stond de bestelling al binnen. Het persoon wat de levering kwam brengen wilde ook nog even naar de machine kijken waar we nog wat vragen over hebben. (ivm vliegen) heeft hier adequaat op gereageerd en was erg behulpzaam en meedenkend.

samenwerking met Koffiepartner is Goed.

Prima eerste indruk

Plaatsing van nieuwe automaat. Keurig verlopen, goede en duidelijke uitleg gekregen. Eerste Bestelling koffie etc. gedaan, ook keurig volgens afspraak geleverd. Vertrouwen in de toekomst.

Keurig Geregeld

Machine besteld en volgens afspraak inclusief ingredieenten geleverd op de afgesproken locatie en het afgesproken tijdstip. Machine voldoet aan alle verwachtingen

Snelle en goede service

Producten zijn snel geleverd.

Makkelijk bestellen, ruim assortiment, goede service

Topbedrijf, lekkere koffie en goede service, zeer belangrijk voor een bedrijf!

Goed contact, leuke acties voor het personeel, nooit gedoe met koffie en het smaakt goed!

Een positieve eerste indruk

Als nieuwe klant moet je altijd maar afwachten hoe alles loopt. En eerlijk is eerlijk, het valt ons niet tegen. Wij hebben kort geleden 2 machines gekocht en zijn hierbij prettig geholpen om tot de juiste keuze te komen. Tevens hebben wij een mooie koopovereenkomst kunnen afsluiten. Inmiddels zijn er wel wat kleine probleempjes met de machines geweest. Hierop is gelukkig snel actie ondernomen. Het bestelproces via de website is prima. Wat wij als fijn ervaren, is dat we een vaste bezorgdag hebben. Nog een aangename verrassing was dat we leuke mokken cadeau kregen bij de levering van onze machines.

Over KoffiePartners BV

KoffiePartners staat voor écht lekkere koffie op het werk! Al 35 jaar leveren wij de koffievoorziening waar jij, je personeel en je gasten blij van worden. Dit doen wij door betrouwbare service & kwaliteitsproducten te leveren van A-merken zoals: NESCAFÉ , illy , WMF, Jura, Douwe Egberts, Redbeans , Cento% en CoffeeFresh. Wat ons uniek maakt? Bij KoffiePartners doen wij wat de klant écht vraagt, door echt te luisteren maar vooral echt waar te maken wat we beloven! Onze ambitie is om jou volledig te ontzorgen in je warme en koude drankenvoorziening. Wat je ook kiest! Wij leveren koffie, koffiemachines, ingrediënten & service waar je blij van wordt!