Geen gedoe. Gewoon bestellen en je bestelling wordt geleverd.

Top bedrijf

Gemakkelijk op platform bestellen en vaste leverdag.

Goede dienstverlening

Goede dienstverlening, bestellingen worden snel uitgeleverd. Goede kwalitatieve koffie. Kortom, tevreden klant.

Prettige samenwerking

Prettige samenwerking, en alles is nu wel goed op orde. Onze vaste bezorger, Stamaties, is ook een goed visitekaartje voor koffiepartners!

Top ervaring !

Altijd snelle levering, goede communicatie en fijne samenwerking.

Zoals gewoonlijk,

Prima levering volgens afspraak.

Altijd goed

Ik heb altijd goede ervaring. De bestelling wordt altijd keurig geleverd. Zelfs op de plek waar ik het wil hebben. Als er storing is aan de koffieautomaat komt er ook altijd snel iemand langs.

fijne service

koffie is geleverd op woensdag omdat vrijdag goede vrijdag was. Hele fijne service

Weinig begeleiding

Bij het opstellen van de automaat ,,op proef'' vele opstart problemen. Begeleiding hierin was minimaal. Na het definitief plaatsen van de nieuwe automaat (die overigens meer dan een uur later werd geplaatst dan gepland) nooit meer door iemand om feedback gevraagd vanuit koffiepartners. Op deze manier voel je je als klant ook echt welkom...... Het is voor jullie misschien jammer om te horen, maar zo is het hoe ik het ervaren heb en ik hoop dat jullie net als ik van mensen houden die hun mening oprecht delen en het niet anders voordoen dan dat het is. (Bij aanbeveling NEE ingevuld, omdat het ja of nee moet zijn, ik zal iemand zeker het advies geven om verder te kijken dan tot aan de deur van koffiepartners)

Beste Michel, Wat vervelend dat je geen warm welkom hebt ervaren bij KoffiePartners. Dat is niet in lijn met waar we voor staan. We hebben je zojuist geprobeerd te bellen. We hebben inderdaad liever dat je eerlijk bent en hopen dat we je alsnog blij kunnen maken met lekkere koffie en goede service. Op advies van je collega proberen we je volgende week weer even te bellen. Groeten van Team KoffiePartners

Ervaring als goed.

Geweldig !!

Goede en duidelijke communicatie en uiteraard de beste koffie !!

Goed, makkelijk, snel en lekker

De bestelling ging makkelijk en snel, de koffie wordt zeer gewaardeerd hier.

Hele aardige bezorger

Hele aardige bezorger, echt een visite plaatje voor jullie bedrijf

Top project.

Goede service. En belangrijkste , super lekker koffie.

Prettige samenwerking met Koffiepartners

Onze vast bezorger is erg service gericht. Ook is de backoffice klantservice goed. Met problemen, wordt er altijd snel naar een oplossing gekeken.

klant vriendelijk

opmerking sins wij paar maanden gebruik maken van jullie koffie apparaat en thee suiker zakjes koffie melk koffie natuurlijk. wij zitten aan de dawesweg 20 wij zijn een kleine schalig kantoor niet zoals op crooswijksesingel 66 dat houd in voor de bestellingen wij moeten dan enorm bestellen om geen bezorg kosten te in rekening gebracht wordt is er mogelijk dat wij dit mogen en kunnen omzeilen stel is tijd rustig op kantoor dan blijven we met de spullen zitten ik dacht aan bedrag tussen 50,00 en 100 euro. ik hoor graag reactie terug met vriendelijke groeten Ronald Brasz

Snelle levering en goede service

Prima service en de dag ervoor besteld is volgende dag geleverd.

geweldige service!!

Al een paar keer gehad dat we te laat waren met onze bestelling maar er wordt toch altijd geprobeerd om de bestelling op korte termijn te komen bezorgen. Top bedrijf!!

Prima producten, men denkt met je mee

Geweldige organisatie

Geweldige organisatie, doet wat men beloofd.

Goede en snelle service !

top

I measure my life with koffiepartners

Dit bedrijf overtreft verwachtingen met uitgebreide voorraad en advies op maat. Altijd perfecte koffie en nooit teleurgesteld door lege schappen. Een absolute aanrader!

Prettig

Fijn om 1 adres te hebben voor de benodigdheden op kantoor. Zouden jullie naast bier, ook wijn kunnen aanbieden in het assortiment?

Fijne ervaring

Fijne ervaring

Goed!

Goede service, correct en snel geholpen, meedenkend en goede kwaliteit

Over KoffiePartners BV

KoffiePartners staat voor écht lekkere koffie op het werk! Al 35 jaar leveren wij de koffievoorziening waar jij, je personeel en je gasten blij van worden. Dit doen wij door betrouwbare service & kwaliteitsproducten te leveren van A-merken zoals: NESCAFÉ , illy , WMF, Jura, Douwe Egberts, Redbeans , Cento% en CoffeeFresh. Wat ons uniek maakt? Bij KoffiePartners doen wij wat de klant écht vraagt, door echt te luisteren maar vooral echt waar te maken wat we beloven! Onze ambitie is om jou volledig te ontzorgen in je warme en koude drankenvoorziening. Wat je ook kiest! Wij leveren koffie, koffiemachines, ingrediënten & service waar je blij van wordt!