prima service

uitnodiging om te komen proven, goede uitleg en de juiste beslissing kunnen nemen. Iedereen op kantoor is er blij mee

Perfecte koffie service!

Snel geleverd, betrouwbaar.

Geweldige leverancier!

Leveren goede service en helpen de klanten altijd snel en op een fijne manier.

X

X

Snelle en correcte service

Snelle en correcte service

Goede koffie, snelle levering

Goede ervaringen met koffie partners

Toen ik van een artikel een dubbele bestelling deed werd ik na een korte tijd gebeld of dit juist was en ben prima geholpen.

Altijd top!

Altijd dik in orde! Bestelling klopt altijd en levering altijd netjes (ondanks onze lastige leveringstijden voor de chauffeur).

Complete koffiebeleving

Vaste monteurs, geweldige en zeer snelle service, korte levertijden

gezellige bezorger

Makkelijk te bestellen en levering keurig verzorgd

Goede service en levering

goede service en flexibiliteit

we hadden nood aan een machine voor een korte periode als tijdelijke oplossing. ondanks dat we geen nieuwe machine gekocht hadden, heeft men ons hiermee wel goed geholpen als overbrugging.

x

Alles verloopt als een zonnetje!

Leveren volgens afspraak en werkend!

Weinig moeite en volgens afspraak. Lekkere koffie en geen klachten.

Prima, snelle service

Prima, snelle service, nette chauffeur.

SUPER VRIENDELIJK

voorbeeld: ik bestelde een artikel welke niet aanwezig was binnen 10 minuten werd ik teruggebeld en gezocht voor een alternatief ik vindt dit top maar niet alleen bij bestellen maar ook de andere takken van sport binnen KOFFIEPARTNERS ook monteurs en chauffeurs / distributie medewerkers

Prima, apparaat, prima koffie makkelijk geregeld

Prima ervaring. Snel contact, snelle reacties en antwoorden op vragen. Apparaat kon snel geleverd worden. Bestellingen gaan zeer gemakkelijk via de website onder je eigen account.

Service is prima

Service is prima alleen jammer dat jullie alleen op vrijdag leveren dat is de enige dag dat de kantine gesloten is.

Een perfecte service !

Makkelijk en snel te bestellen. Leveren tot in het magazijn ! Altijd erg tevreden.

Fijne leverancier

Leveren snel, en altijd correct, vriendelijke bezorgers, en goede kwaliteit producten.

Zoals altijd weer uitstekend!

Duidelijk, professioneel en vriendelijk.

Fantastisch!

Koffiepartners heeft heel veel keus en kwaliteitsproducten. De website is ook goed te bedienen en als ik iets vergeten ben bel ik even en wordt het geregeld.

Over KoffiePartners BV

KoffiePartners staat voor écht lekkere koffie op het werk! Al 35 jaar leveren wij de koffievoorziening waar u, uw personeel en uw gasten blij van worden. Dit doen wij door betrouwbare service & kwaliteitsproducten te leveren van A-merken zoals: NESCAFÉ , illy , WMF, Jura, Douwe Egberts, Redbeans , Cento% en CoffeeFresh. Wat ons uniek maakt? Bij KoffiePartners doen wij wat de klant écht vraagt, door echt te luisteren maar vooral echt waar te maken wat we beloven! Onze ambitie is om u volledig te ontzorgen in uw warme en koude drankenvoorziening. Wat u ook kiest! Wij leveren koffie, koffiemachines, ingrediënten & service waar u blij van wordt!