Goede service en fijne mensen

Goede koffiemachines die bijna nooit in storing zijn. Veel keuzes van kwaliteitsproducten in de webshop.

Snelle foutloze dienstverlening en erg lekkere koffie en thee!

Al gedaan….zie regel hierboven.

Altijd topservice

Snel en deskundig

Het kan beter!

Helaas hebben wij een iets mindere ervaring met de koffieapparaten. Nu dat we ruim 3/4 jaar deze apparaten te gebruiken, en in januari is er nieuwe software opgezet omdat er een Bugg in zou zitten gaat het iets beter met de apparaten. Toch zijn ze zeer gevoelig. Het gaat nu iets beter maar we kampen nog regelmatig met zwarte scherm op melkcontainer en chocomelk containers zitten regelmatig verstopt/ aangekoekt. Onze apparaten worden op een door de Weeks dag ( behalve in het weekend) schoongemaakt. Service vanuit Koffie Partners is HEEL goed. Als we bellen proberen ze het altijd zo snel mogelijk op te lossen. Hier is niks mis mee! Ze zijn altijd bereid om ons te helpen. Ik denk zelf dat de capaciteit van het apparaat tegenover de hoeveel mensen die hier werken niet helemaal juist is. We bevelen het apparaat wel aan maar niet aan grotere bedrijven met meer personeel.

altijd goede service

Ook bij storingen snelle service

Goed assortiment en snelle levering

Fijn bedrijf, staan altijd klaar om te helpen!

De samenwerking verloopt heel makkelijk, het bestellen in de webshop gaat eenvoudig en er wordt altijd snel geleverd. Wat ook fijn is is dat het franco order bedrag niet zo hoog is.

Geen klachten

Alles top in orde

Mijn ervaring met Koffiepartners is goed. De bestelling wordt keurig op tijd en ook nog naar de voorraadkast gebracht en als ik een storing meld, komt er altijd snel iemand langs om het op te lossen.

Top.

Vriendelijk personeel, snelle service.

Top Communicatie en Service!

Dit is voor ons de juiste leverancier met een prettige communicatie en vooral snelle levering.

Alles goed afgeleverd gekregen

Top service en altijd op tijd geleverd.

Altijd prima service, wordt netjes geleverd en in de keuken gebracht. Ook de klantenservices is altijd vriendelijk en behulpzaam.

Snelle correcte levering van onze bestelling

Snelle correcte levering van onze bestelling, aardige, nette bezorger.

Snelle en nette levering

TOP

Ik werd door een van uw medewerkers, Lisanne, erop geattendeerd dat ik losse soep besteld had en normaal hebben wij zakjes cup a soup. Echt supper fijn dat ik even een belletje van haar kreeg.

Bestelt via website

Aangegeven dat ik de bestelling zou ophalen Er was geen order klaar gemaakt Doordat de medewerkster alles opgelost heeft toch nog een 6

Goede service, wel vaak storing op apparaat

De service is goed, echter ondervinden wij vaak (te vaak) storing aan het apparaat)

Altijd goede service, goed bereikbaar en snel aanwezig indien nodig om de problemen op te lossen. Het online portaal is ook erg pretting wat betreft het doen van bestellingen

Top bedrijf !

Ik word altijd netjes geholpen door KoffiePartners.

niks op aan te merken

makkelijk bestellen via de website. vaste leverdag dus slim bestellen snel in huis.

Snel en gemakkelijk bestellen

Bestellen via de webshop ging makkelijk. Vraag aan medewerker werd snel beantwoord. Pakket werd netjes en goed afgeleverd.

Prima service, zowel vanuit kantoor als de leveranciers!!

Prima service, zowel vanuit kantoor als de leveranciers!!

Zoals altijd, top!

Snelle reactie, ik werd nog geattendeerd op een fout vanuit mijn kant.

Over KoffiePartners BV

KoffiePartners staat voor écht lekkere koffie op het werk! Al 35 jaar leveren wij de koffievoorziening waar jij, je personeel en je gasten blij van worden. Dit doen wij door betrouwbare service & kwaliteitsproducten te leveren van A-merken zoals: NESCAFÉ , illy , WMF, Jura, Douwe Egberts, Redbeans , Cento% en CoffeeFresh. Wat ons uniek maakt? Bij KoffiePartners doen wij wat de klant écht vraagt, door echt te luisteren maar vooral echt waar te maken wat we beloven! Onze ambitie is om jou volledig te ontzorgen in je warme en koude drankenvoorziening. Wat je ook kiest! Wij leveren koffie, koffiemachines, ingrediënten & service waar je blij van wordt!