Vlotte en snelle service

De service is super snel. Ook als er iets is, dan zijn ze erg toegankelijk en worden dingen snel opgelost.

Over de webshop kan ik kort zijn. Duidelijk waar ik alles kan vinden en vanwege mijn lijst waar mijn favorieten in staan is het plug en play. Levering is prima. In drie werkdagen is de bestelling binnen. De chauffeurs die de bestellingen komen brengen zijn vriendelijk en doen netjes hun werk. Kortom, ben heel tevreden over Koffie Partners!

Makkelijk bestellen en goed geleverd

Makkelijk bestellen via de website en het werd geleverd op de aangegeven dag.

Fijne service

Onze ervaring met Koffiepartners is tot op heden fijn. Een snelle afhandeling en service. Ook is onze vaste bezorger erg service gericht, en vriendelijk. Er is een paar keer voorgekomen dat de bestelling niet op de afgesproken tijd is geleverd. Maar na een email en een extra melding in de bestellingslijst was het een volgende keer goed.

Prima levering

Altijd op tijd en correcte levering

Nog steeds wordt alles netjes geleverd en problemen opgelost.

Elke keer weer fijne service en goede kwaliteit bij Koffiepartners!

Van top tot teen goede service met een persoonlijke touch. Bij Koffiepartners word er echt naar je geluisterd en sta je als klant bovenaan!

top

top

Heel tevreden met Koffie Partners, goede en snelle levering. De bezorger is heel erg aardig en behulpzaam! Toppers!

prettig, controlerend, terugkopelend

Bestellingen worden gecontroleerd aan de hand van eerder geplaatste orders, er wordt netjes conform geleverd.

Spullen netjes afgeleverd, vriendelijke chauffeur

oke

Top service!

Heel prettig. Bestelling te laat doorgezet maar door behulpzaamheid van de telefonist alsnog snel bezorgd!

Bestelling was snel en goed

Bestelling was op tijd en efficiënt geleverd. Gewoon prima!

We zijn op dit moment heel tevreden met Koffie Partners

Goede snelle levering

Goede koffie en snelle levering van producten

top service en bezorging

Hele vriendelijke bezorger

De bezorger van de koffie en benodigdheden, is heel erg aardig en behulpzaam, echt het visitekaartje van jullie bedrijf. We zijn heel blij met hem, als bezorger.

Alles prima en service volgens afspraken

Betrouwbare partner mbt koffievoorziening

fijne website, supersnelle levering

als ik op maandag bestel, komen ze het dinsdag al brengen. altijd vriendelijke bezorger, goede kwaliteit.

Agradable

Siempre tenemos buena atencion y los productos llegan a tiempo.

• ¿Nos recomendarías?

Niet de goedkoopste, wel kwaliteit

Wij leasen apparatuur van Koffiepartners. De service is prima; als er iets hapert zijn ze snel ter plaatse. De koffie, koffiemelk etc. zijn niet goedkoop. Maar kwalitatief goed.

Goede, snelle levering van oa koffie maar ook de service is top!! Bij melding van een storing komt er altijd op korte termijn een medewerker langs om het te verhelpen.

Over KoffiePartners BV

KoffiePartners staat voor écht lekkere koffie op het werk! Al 35 jaar leveren wij de koffievoorziening waar jij, je personeel en je gasten blij van worden. Dit doen wij door betrouwbare service & kwaliteitsproducten te leveren van A-merken zoals: NESCAFÉ , illy , WMF, Jura, Douwe Egberts, Redbeans , Cento% en CoffeeFresh. Wat ons uniek maakt? Bij KoffiePartners doen wij wat de klant écht vraagt, door echt te luisteren maar vooral echt waar te maken wat we beloven! Onze ambitie is om jou volledig te ontzorgen in je warme en koude drankenvoorziening. Wat je ook kiest! Wij leveren koffie, koffiemachines, ingrediënten & service waar je blij van wordt!