Makkelijk besteld, snel bezorgd!

Als klant vind ik het heel fijn dat de koffie zo snel en makkelijk bij te bestellen is, evenals de reinigingsproducten. We kunnen er altijd op rekenen dat de koffie goed is en dat het zeer snel bezorgd wordt! Ook veranderingen qua levering ivm vakantietijd worden ruim van te voren aangegeven. Wij kunnen altijd op Koffie partners rekenen.

Goed bedrijf, alles volgens afspraak, betrouwbare partner.

Goeie service

Komen de afspraken na!

snelle goede levering

Na je eerste bestelling makkelijk te vinden en prima overzichtelijke site. Vrijdag middag besteld maandagmorgen binnen., Perfect

altijd goed

Ik ben heel blij met KoffiePartners als leverancier, de diensten en service is gewoon goed! met een uitroepteken aangezien deze altijd goed is en dit is opvallend aangezien dit bij andere leveranciers regelmatig te wensen overlaat.

Snelle, efficiënte en goede service

De bestelling geplaatst online en binnen 2 werkdagen ontvangen, tevens zijn er onderdelen van een machine meteen meegestuurd. Kortom er wordt goed en efficiënt meegedacht.

De communicatie, bestellingen en service is helemaal goed.

Betrouwbaar

Bestellingen worden op een vaste dag afgeleverd. Indien we producten met spoed nodig hebben is dit nooit een probleem. Bij aanschaf koffiezet apparaat een goed en duidelijk advies ontvangen. Samenwerking verloopt zeer prettig.

Snel geleverd.

VVV

Zoals altijd vlug, vakkundig en vriendelijk. Top bedrijf!

Heel vriendelijk geholpen, goed bereikbaar, denken met je mee en geven een goede service.

Levering dezelfde dag

We zaten zo goed als zonder koffie op kantoor en hebben hiervoor snel een bestelling gedaan bij Koffiepartners. Zonder dat het bij Koffiepartner bekent was dat het eigenlijk een spoedgeval was, stonden ze binnen 4 uur op de stoep met de complete levering. Dat is nog eens een fijne binnenkomer nu we sinds kort klant zijn. Hele verbetering ten opzichte van de vorige koffieleverancier.

Zeer tevreden!

Snelle, vriendelijke service. Zeer tevreden.

Zeer snelle en goede service

ik zou KoffiePartners aan bevelen

Alles goed. ga zo door

Prima service en contact!

Snelle levering en telefonisch snel bereikbaar.

gemakkelijk bestellen, snel geleverd

het gaat heel gemakkelijk, bestellen en leveren op een vaste dag. fijne website en veel keuze.

Alerte en goede service

Onlangs bestelling gedaan en andere koffie dan normaal besteld. Kreeg meteen een belletje en bericht of het klopt. De bezorging was ook prima, netjes en professioneel.

VVV

Vakkundig, vriendelijk en vlug.

Niet alleen leverancier maar ook echt een partner!

Wij zijn een grote complexe organisatie dus de implementatie van het plaatsten van de nieuwe koffiemachines was een flinke klus. KoffiePartners denkt in mogelijkheden, kan goed schakelen en zijn erg flexibel. We werken graag met deze leverancier en vinden het prettig dat zij als partner meedenken om bij alle locaties aan de diverse wensen te kunnen voldoen. Van wensen voor kantoormedewerkers tot wensen van onze clienten met een verstandelijke beperking.

Goede service en lekkere koffie

Prettig contact, korte lijnen, vaste servicemedewerker.

werd eerst niet gereageerd op de mail na 2e mail vlotte reactie en snel geregeld

Goede en snelle services

snelle opvolging

Goede service en bijna alles is te overleggen.

Inmiddels vele bestellingen geplaatst en tot nu toe klopten al deze bestellingen. Vandaag meestal besteld en de volgende dag in huis. Snelle reactie op vragen en vriendelijke medewerkers.

Prima. Geen problemen

Klantvriendelijk

Over KoffiePartners BV

KoffiePartners staat voor écht lekkere koffie op het werk! Al 35 jaar leveren wij de koffievoorziening waar jij, je personeel en je gasten blij van worden. Dit doen wij door betrouwbare service & kwaliteitsproducten te leveren van A-merken zoals: NESCAFÉ , illy , WMF, Jura, Douwe Egberts, Redbeans , Cento% en CoffeeFresh. Wat ons uniek maakt? Bij KoffiePartners doen wij wat de klant écht vraagt, door echt te luisteren maar vooral echt waar te maken wat we beloven! Onze ambitie is om jou volledig te ontzorgen in je warme en koude drankenvoorziening. Wat je ook kiest! Wij leveren koffie, koffiemachines, ingrediënten & service waar je blij van wordt!