Goed. Snelle en correcte levering

Alles wordt netjes en snel geleverd

prima hoor

makkelijke bestelling snelle levering

Erg tevreden met de service.

Meedenken, betrokken, service gericht en vriendelijk.

Geen opmerkingen

Heerlijke koffie en super service !

Simpel op hun website de producten bestellen op vrijdag en maandag weer in huis en bezorgd tot in de kantine !

Heerlijke koffie en super service !

Zoals altijd goed contact en prima service

De bestelling op donderdagmiddag via internet geplaatst. We liggen normaal gesproken op de bezorg route van donderdag. Tot mijn verrassing werd alles in 1 keer de andere ochtend netjes door de chauffeur bezorgd Dus nog sneller dan Bol.com of Amazone.

Klantvriendelijkheid

Klant gericht, bestellingen worden snel geleverd, wij genieten van de koffie apparaat en de producten.

Goede afhandeling van de bestelling

Het bestellen van koffie, melk en thee verliep snel en voorspoedig via de daarvoor bestemde website. Intussen even via de chat contact gehad over een vraag, die snel en duidelijk werd beantwoord. Keurige mail ontvangen over de levering, waarbij we snel konden schakelen over een tijdsblok die datum. Keurige levering na enkele dagen.

uniek in zijn soort

Geweldig bedrijf, meedenkend en juiste levering.

Top Service/bedrijf.

Na bestelling wordt er de volgende dag geleverd en zijn makkelijk te bereiken mocht je vragen hebben. Mocht je een Koffiepartner nodig hebben niet verder zoeken.

Zeer goede service. Werd nog extra gebeld om te checken. Levering tot in de keuken!

Snelle en goede levering

De artikelen zijn erg snel geleverd.

Een fijne en makkelijke samenwerking.

Het bestellen is makkelijk en gaat snel via de website. Als ik nog een paar euro moet besteden voor gratis verzendkosten wordt ik gebeld, wat heel fijn is!

Makkelijk bestellen, vlotte levering

Zie boven. Het bestellen verloopt soepel. Snelle en correcte levering.

zeer goed, je kan altijd telefonisch support krijgen.

Zijn een breed georrienteerd bedrijf, wat je niet vaak meer ziet in de koffiebranch. Tevens de korte tijd dat ik met koffiepartners werk, merk ik hart voor de zaak hebben. Ga zo door.

Super service zoals altijd!

Top klasse

Lekkerlijk bijzonder.... hoe goed alles bij jullie geregeld is!! Van de bestelling tot aan de bezorging kan ik niks anders zeggen dan top. Een leverancier die hun afspraken nog wel na kan komen. Hou dit vast.

keurig geleverd

De koffie wordt altijd keurig geleverd.

Levering altijd optijd.

Makkelijk bestellen en goede levering

Fijne klantenservice, eenvoudig bestellen en snelle levering

Toen ik mijn bestelling ging plaatsen heb ik via de chat even contact gehad met de klantenservice, waarbij mijn vraag snel en keurig werd beantwoord en met mij meegedacht werd voor een oplossing van een tijdelijk onbestelbaar item. Daarna heb ik de bestelling eenvoudig kunnen bestellen via het klantportaal en werd de bestelling snel geleverd. Erg tevreden dus!

zeer goed

worden altijd snel geholpen. soms ook eerder geleverd ondanks dat er vaste leverdagen zijn

Beter kan niet!

Bestelling gedaan nadat wij bij de grote bestelling iets vergeten waren. Het werd direct gebracht... We zitten weliswaar beide op het zelfde industrieterrein maar fijn dat de bezorger een ommetje maakte en het direct hier bracht! Is dat service of niet??!!

Ohmstraat 14

3335 LT Zwijndrecht

Over KoffiePartners BV

KoffiePartners staat voor écht lekkere koffie op het werk! Al 35 jaar leveren wij de koffievoorziening waar jij, je personeel en je gasten blij van worden. Dit doen wij door betrouwbare service & kwaliteitsproducten te leveren van A-merken zoals: NESCAFÉ , illy , WMF, Jura, Douwe Egberts, Redbeans , Cento% en CoffeeFresh. Wat ons uniek maakt? Bij KoffiePartners doen wij wat de klant écht vraagt, door echt te luisteren maar vooral echt waar te maken wat we beloven! Onze ambitie is om jou volledig te ontzorgen in je warme en koude drankenvoorziening. Wat je ook kiest! Wij leveren koffie, koffiemachines, ingrediënten & service waar je blij van wordt!