Na mijn zoek opdracht vakantie met 2 honden kwam ik jullie link tegen met een hoeveelheid verschillende aanbiedingen super makkelijk

Duidelijke aanbiedingen

Snel een huisje gevonden waar ik met mijn gezin en honden naar toe kan. Duidelijke omschrijving van het huisje met genoeg foto's om een goede indruk te krijgen

Eenvoudig en snel

Het zoeken was eenvoudig, selectiecriteria uitgebreid en de reactie van de accommodatie vrijwel direct

Overzichtelijke website, snelle reactie

Mooie website, eenvoudig selecties te maken en accuraat vwb beschikbaarheid.

gewoon goed !!!!!!!

Geen aanmerkingen super

Geboekt, onmiddelijk betaald, boeking p.o. bevestigd, volgende dag bericht; geannuleerd!

Zeer slechte eerste ervaring.

Wij vinden dit zeer spijtig om te horen en heel vervelend voor u. Wij zijn echter een online platform en werken met partners die ons voorzien van beschikbaarheid en informatie betreft de vakantiehuizen op onze site. In deze tijd hebben de organisaties met wie wij samenwerken het erg zwaar en gaan er helaas dingen fout die buiten onze macht liggen. Mensen willen nu nog heel graag op vakantie en ook wij proberen daar alles aan te doen dat alles goed verloopt en we hopen dat u ondanks dit alles hier wel begrip voor heeft.

Duidelijk aanbod van huisjes enz.

Helemaal goed

Goed duidelijk Ook een voordeel dat je een optie kunt nemen

Gaat allemaal even gemakkelijk en snelleafhandeling. Enige nadeel is dat er niet gelijk adresgegevens worden gegeven. Zodat je kan bijvoorbeeld kan zoeken met Google Maps.

toppie

prima duidelijke site gelijk geboekt.

overzichtelijke site en vlotte afhandeling

overzichtelijke site en vlotte afhandeling

verrassend eenvoudig en helder je vakantie zoeken en boeken

De hond meenemen kan niet overal. Gelukkig bevat jullie website voldoende filters om snel een selectie te maken en vervolgens te kijken of je die kunt reserveren. Maar wat als ik een dag of wat langer wil blijven, dan kom ik op de website niet verder dan opnieuw beginnen met zoeken.

Heel goede site, gemakkelijk en heel overzichtelijk.

veel errors

Met het boeken veel errrors ervaren en gemaild daarop korte antwoorden. Fijner om persoonlijk contact te kunnen hebben via telefoon bij vragen ipv via mail, waar je maar een gedeelte van je vragen antwoord op krijgt.

Beste mijnheer de Leijer, zoals ik al eerder aangaf in de mail kreeg u een errorpagina te zien, omdat het huis niet meer beschikbaar was via de aangeboden link. Daarnaast wilde u een periode die simpelweg niet beschikbaar was. Wij vinden het jammer dat u onze site op deze manier heeft ervaren en hopen wel dat u nog een passende accommodatie vindt. Wij hebben immers vele tevreden klanten en vinden het jammer dat we u niet hebben kunnen helpen.

Fijne en overzichtelijke site

Heel snel geregeld

Duidelijke site

Mooie duidelijke site met groot aanbod om met de hond op vakantie te gaan

Geveldig uitgebreide site.

Funktie: zoeken vanuit een adres is voor mij bijzonder bruikbaar want ik reis vaak uit andere lacaties dan mijn eigen huis. Graag zal ik meer fotos van de omheining en de hoogte ervan willen zien.

Makkelijk zoeken en eerlijke terugkoppeling

Website maakt zoeken makkelijk en bij vragen krijg je accurate en eerlijke terugkoppeling

Het boeken ging supersimpel en steeds een snelle reactie!

Ik heb voor het eerst een vakantiehuisje geboekt via deze site. Simpel en duidelijk en steeds na elke stap een super snelle reactie.

site sprong bij elke foto op en neer

bij het bekijken van de huisjes sprong de site bij elke foto op en neer, dat was heel irritant. Een groepsaccomodatie presenteren als je op zoek bent naar een huisje voor 2 personen komt vreemd over. De huisjes presenteren een prijs vanaf, maar dat is altijd in het laagseizoen, terwijl ik een datum in het hoogseizoen al had opgegeven. Beter is dan ook direct de prijs van die datum weergeven. Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen

Goed en overzichtelijk

Uitstekende opbouw

Zo makkelijk met honden een huis te vinden voor een vakantie! Top!

Hele goede en duidelijke site

Snel en gemakkelijk vakantiehuis gevonden

Het boeken verliep soepel. Het huisje gaan we nog uitproberen!

vlotte boeking

vlotte boeking

Over Hondenopvakantie.nl

Hondenopvakantie.nl is met meer dan 20.000 vakantiehuizen, de plek waar u moet zijn voor een vakantiewoning waar uw honden welkom zijn.