veel errors

Met het boeken veel errrors ervaren en gemaild daarop korte antwoorden. Fijner om persoonlijk contact te kunnen hebben via telefoon bij vragen ipv via mail, waar je maar een gedeelte van je vragen antwoord op krijgt.

Beste mijnheer de Leijer, zoals ik al eerder aangaf in de mail kreeg u een errorpagina te zien, omdat het huis niet meer beschikbaar was via de aangeboden link. Daarnaast wilde u een periode die simpelweg niet beschikbaar was. Wij vinden het jammer dat u onze site op deze manier heeft ervaren en hopen wel dat u nog een passende accommodatie vindt. Wij hebben immers vele tevreden klanten en vinden het jammer dat we u niet hebben kunnen helpen.

Fijne en overzichtelijke site

Heel snel geregeld

Duidelijke site

Mooie duidelijke site met groot aanbod om met de hond op vakantie te gaan

Geveldig uitgebreide site.

Funktie: zoeken vanuit een adres is voor mij bijzonder bruikbaar want ik reis vaak uit andere lacaties dan mijn eigen huis. Graag zal ik meer fotos van de omheining en de hoogte ervan willen zien.

Makkelijk zoeken en eerlijke terugkoppeling

Website maakt zoeken makkelijk en bij vragen krijg je accurate en eerlijke terugkoppeling

Het boeken ging supersimpel en steeds een snelle reactie!

Ik heb voor het eerst een vakantiehuisje geboekt via deze site. Simpel en duidelijk en steeds na elke stap een super snelle reactie.

site sprong bij elke foto op en neer

bij het bekijken van de huisjes sprong de site bij elke foto op en neer, dat was heel irritant. Een groepsaccomodatie presenteren als je op zoek bent naar een huisje voor 2 personen komt vreemd over. De huisjes presenteren een prijs vanaf, maar dat is altijd in het laagseizoen, terwijl ik een datum in het hoogseizoen al had opgegeven. Beter is dan ook direct de prijs van die datum weergeven. Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen

Goed en overzichtelijk

Uitstekende opbouw

Zo makkelijk met honden een huis te vinden voor een vakantie! Top!

Hele goede en duidelijke site

Snel en gemakkelijk vakantiehuis gevonden

Het boeken verliep soepel. Het huisje gaan we nog uitproberen!

vlotte boeking

vlotte boeking

oplichters

nadat de button ingedrukt werd bleek dat er nog meer kosten bij kwamen. maar dan heb je dus al geboekt

Beste Eline, Deze reactie begrijpen wij niet. Vele klanten hebben dit huis geboekt zonder klachten. Op het boekingsscherm zie je meteen wat alles kost, ook de kosten ter plaatse die apart van de huurprijs betaalt dienen te worden. Dit is altijd duidelijk op onze site zichtbaar en hiervoor zijn wij ook gecertificeerd. Mvg. Hondenopvakantie.nl

Snel

10 minuten tot einde boeking dus echt snel

Overzichtelijk

Een duidelijke overzichtelijke site

Prima service!

Vlot, goed, duidelijk

Zeer goed, behalve de werking van de mobiele website

Wij hebben een fijne locatie gevonden voor onze vakantie in februari. Alleen moesten we dat via de PC boeken, omdat je op de mobiele website steeds terug wordt gestuurd naar eerste pagina.

reservering gdaan vevolgens geen mogelijkeid om definitief te boeken

optie genomen maar geen mogelijk om boeking definitief te boeken , vervolgens proberen te bellen maar zaterdags na twee uur niet beschikbaar ;( **** na een dag werd er contact met mij opgenomen via mail , en kon ik de boeking definitief omzetten. inmiddels is de info ook aangepast op de site. prima opgelost

Beste mijnheer Orsa, Wij hadden u gecontacteerd en de optie voor u omgezet in een boeking. Wij hopen dat alles verder naar wens is. Ook hebben wij aar aanleiding van uw bevinding, in de bevestiging toegevoegd hoe de optie kan worden omgezet in een boeking. Mvg Hondenopvakantie.nl

Makkelijke reservering. Duidelijke en overzichtelijke een site.

Gied voor de moment

Voor de moment goed

overzichtelijk en gebruiksvriendelijk

overzichtelijk en gebruiksvriendelijk

Net compleet huis, goed geregeld met sleutel

We waren blij verrast met het huis, indeling super leuk. Goed geregeld met Wi-Fi, sleutel e.d. Huisje was compleet; handdoekset lag klaar; zo ook de theedoek en handdoek en welkomsetje. Leuk k e omgeving, lekker rustig straatje en omgeving waar we zaten, wel dicht bij winkels, restaurants, haven. Al met al hebben we genoten van t verblijf in Kortgene!

Vloeiend proces, website, zoeken, selectie, boeken

De website werkt prima; mogelijkheid om optie te nemen en dan eerst nog even overleggen, kleine lettertjes lezen en dan met de link in de email direct boeken. Overgang naar website van Belvilla gaat ook gesmeerd.

Een duidelijke en overzichtelijke website .

Duidelijke site

Over Hondenopvakantie.nl

Hondenopvakantie.nl is met meer dan 20.000 vakantiehuizen, de plek waar u moet zijn voor een vakantiewoning waar uw honden welkom zijn.