Plezierige, duidelijke site.

Site is goed maar informatie is minder

Site is duidelijk maar de info over aankomst en vertrektijd is niet te vinden. Pas wanneer we een bepaald type huisje hadden geboekt kwamen we er achter dat we er pas in konden om 16:00uur en er uiterlijk 10:00uur uit moesten zijn.

Heel tevreden!

Ik had nog een vraag gesteld via de mail, waar ik snel een reactie op kreeg. Ben daar zeer tevreden over.

Positief

Positief

Goede website

We hebben een gites gehuurd via deze site voor volgend jaar, ruime keus en goede beschrijving. Uiteraard nog afwachten of de Gites naar wens is, maar we hebben er een goed gevoel bij.

Duidelijk

Goede site met duidelijke uitleg over de beschikbare huisjes

Slecht

Aangekomen in callian kregen we niet het huisje zoals boeking foto...het ander huis op zich prima maar ivm. Met hond was de tuin niet geheel afgezet en een diepe greppel hebben de hond 10 dagen vast moeten zetten aan lange lijn...zielig... Verder tuin zeer slecht onderhouden veel wildgroei en onkruid Dan het grote drama .. tuin grenzend aan boeren erf en deze boer is van ochtends 07.00 uur tot avonds 19.00 uur bezig met het verwijderen van stenen..bosjes ..omploegen maar zo'n herrie dat het niet uit te houden is bij het zwembad...veel binnen gezeten... Al met al we vertrekken we neerder onze vakantie is verpest...

Snel en zeer goed

Duidelijk

Overzichtelijk

Makkelijk en overzichtelijk

uitstekend

duidelijk en snel gevonden

Prima navigeren via de site

Het zoeken op de site gaat prima. Bovendien is er een groot aanbod aan accommodaties beschikbaar. Een echte aanrader dus om de juiste vakantie te kunnen vinden.

Prima site,

Snelle afwerking!

Overzichtelijk goede service

Top geregeld

Mooie woning met alle mogelijke comfort aanwezig

Enige nadeel is dat er helemaal niets is in het dorpje, geen bakker, geen enkel terrasje.

Super site als je met je hond op vakantie wilt.

fantastische locatie voor vakantie met hond

van alle gemakken voorzien

Wij zijn Superblij. De huisjes waren uitermate geschikt voor ons en onze hond. Wij hebben genoten.

enigszins verwarrend

niet helemaal duidelijk is wat wel en wat niet vrij is. Groen is vrij, rood is bezet, maar wit is ook vrij, bleek later (daardoor veel te lang moeten zoeken)

Ik reis met 3 honden. Via deze site snel een goed onderkomen gevonden!

Na teleurstelling op andere sites bij poging te boeken met 3 honden, op hondenopvakantie.nl een mooi onderkomen gevonden in de Dordogne in Frankrijk waar ook mijn viervoeters welkom zijn. Heel prettig! En makkelijk boekingsproces.

Prima vakanties voor mensen met meerdere honden

Heel makkelijk zoeken naar plaatsen waar wij op vakantie kunnen met onze drie honden. De boeking is daarna ook prima geregeld en was zeer geslaagd. Enige nadeel is dat bij boeken niet meteen duidelijk was bij welke organisatie onze boeking nu precies gedaan was.

uitstekend

Vlug snel en zeer duidelijk

Prachtige tuin, goed omheind, fijn zwembad en comfortabel ruim huis in een mooie omgeving

Fijne week gehad met gezin en aanhang op deze prachtige plek. Veel ruimte in de uitstekend omheinde tuin voor de twee hondjes om achter ballen aan te gaan. Ruim en comfortabel huis met goed uitgeruste keuken en een heerlijk zwembad in de tuin. Mooie omgeving om te wandelen, fietsen of een autotochtje te maken. Prima restaurant in het dorp. En ook een openbare tennisbaan waar met vriendelijke sportievelingen uit de buurt getennist kan worden. Zwemmen met de hond kan iets verderop in de rivier. Huis ligt niet ver van mooie steden als Arezzo, Siena en Florence. Toplocatie!

Alles snel geregeld

Mooie duidelijke website. Zeker voor herhaling vatbaar.

Ook al was er een webstoring door middel van persoonlijk contact werd dit perfect opgelost

Bij reservering bleek dat vrije huizen toch al bezet waren. Op mijn email vraag hierover werd duidelijk dat dit een website issue was. Vervolgens werd dit adequaat opgepakt en werd ik via email, SMS en telefoon toch nog geholpen om mijn vakantie te boeken.

mijn hond heeft ontzettend genoten!

het was de eerste keer dat de hond mee ging! maar voor herhaling vatbaar.

Over Hondenopvakantie.nl

Hondenopvakantie.nl is met meer dan 20.000 vakantiehuizen, de plek waar u moet zijn voor een vakantiewoning waar uw honden welkom zijn.