Zeer duidelijke site.

makkelijk

Alles makkelijk te gebruiken werkt snel

Snel en overzichtelijk wat gevonden

We hebben snel en goed vakantiehuizen gevonden. Er was duidelijk aangegeven wat de mogelijkheden waren.

Duidelijk

duidelijke omschrijving. Snel geregeld.

Goede service snelle reactie

Gemakkelijk in één overzicht beginnend met het aantal honden.

Goed en overzichtelijk, leuke vakantiewoning ingesteld op honden.

Prima plekje voor de honden!

Keurig onderhouden Toppark,bij het huisje is grasplek.Zou een pin aanbevelen die je in de grond kunt draaien met looplijn en de hond kan vrij lopen en kan niet weg.

Helaas zeer slecht.

Informatie op de website is niet actueel en ook niet up to date. Hierdoor tot 2x toe een huisje betaald waar een dag later bleek toch geen plek te zijn. Dit ging wel 2x om een huisje van belvilla, dus mogelijk ligt het probleem daar, maar voor mij nooit meer iets via Hondenopvakantie.nl. Beter rechtstreeks bij de aanbieder, aangezien ik ook wel een heel aantal keren een huisje wilde reserveren wat later al bezet bleek.

Heel goede ervaring

Veel keus en overzichtelijk

Moeilijk boeken.

Hoewel er op de gezochte datums veel werd aangeboden, was het een moeilijk boek proces daar na het ingeven van alle gegevens pas bleek dat de gevraagde accommodatie toch niet beschikbaar bleek. Dit zorgt niet voor een fijne gebruikservaring.

snelle reactie

snelle reactie en duidelijkheid

Rond oudjaar willen wij met onze hond vuurwerk vrij doorbrengen. Zocht dus op hond op vakantie. Uitgebreide keuze in binnen en buitenland waarbij veel variatie in aanbod en prijs

duidelijk en functioneert goed

Doet wat je wil, dat is niet altijd bij andere sites. Overzichtelijk en duidelijk.

Makkelijk

Met invoeren van gegevens spelen en je vindt al snel eventueel aanbod.

Zeer slecht

Heel vuil vies niet gepoetst overal dode beestjes donsdekens vol bloed bestek vies BBQ zwart met vlees er nog op van de vorige ik kom hier nooit meer terug!

Rommelig

Site ziet er op zich goed uit maar de afhandeling na het boeken is in overzichtelijk inzake de betalingen . Geen duidelijke overzichten stukje betalen an bell villa en aan Roompot wat niet vermeld wordt. Bij Bell villa sta je uren in de wacht en krijgt wel een onvriendelijke mail dat ze gaan annuleren maar geen antwoord. Dus nooit meer

Beste Wilma, Wat jammer dat dit zo loopt, als iets onduidelijk is kan je dit ook aan ons vragen, want we helpen je graag. Wij zijn prima bereikbaar via Whats app en e-mail. Zoals ook in andere posts aangegeven, heeft Belvilla het vanwege de crisis erg druk en is er een langere wachttijd.

Goed werkende en duidelijke site

Zeer gemakkelijk iets te boeken

snelle reactie ontvangen na de boeking en betaling

zeer goed, niet al te veel eisen wanneer een hond mee mag en prijs redelijk

geboekt op Hondenopvakantie.nl maar afgehandeld door belvilla

Geboekt via hondenopvakantie.nl maar verder afgehandeld door belvilla, en met die laatste partij wil je niet in zee gaan. Bij vertek (24-Jul-2020) van Vianenweg 187, Holten kregen wij het vermoeden dat er bedwantsen aanwezig waren. Pissebed achtige beestjes kropen tegen de wand en over de vloer, "muggebultjes" op onze benen, rode vlekjes in het beddegoed en misselijk wakker worden (mijn vriendin, ik werd iet misselijk). Kan natuurlijk gebeuren, maar weken later en na veelvuldig contact met belvilla nog steeds geen uitsluitsel welke beestjes daar rondkruipen. (ook optimaalclean gemaild die op de boeking vermeld stond, maar zij reageerden helemaal niet). Onze kleding zit nog steeds in plastic zakken, en de volgende gasten verblijven mogelijk nog daar samen met bedwantsen. Belvilla wenteld zich in vertragingstaktieken, elk contact (telefonisch of via de mail) wordt per mail beantwoord met: we willen het "Grondig" onderzoeken, dit duurt 4 tot 6 weken. Even de ongediertebestrijding die locatie laten onderzoeken kost hun minder tijd. Ik krijg er zelfs geen antwoord op of de eigenaar/verhuurder al op de hoogte is gesteld.

Beste Martin, Wat vervelend om te dit horen en vooral vervelend voor jullie. We halen de woning uit ons bestand tot dat wij uitsluitsel hebben dat de situatie goed is. Het is wel echter zo dat je hier ons als website beoordeeld met een "1" en niet Belvilla. Ik wil echter wel kwijt dat Belvilla een beperkte capaciteit heeft door de crisistijd waarin we nu leven en er echt niet op uit is om hier helemaal niets aan te doen. Een organisatie als Belvilla moet heel veel boekingen afhandelen in binnen- en buitenland waardoor alles langer duurt dan normaal. Het laatste wat men wil is dat een klant een slechte ervaring met ze heeft en ze proberen alles zo goed mogelijk af te handelen.

Overzichtelijk

Makkelijk te zoeken en vinden

Gewoon goed

Alleen maar positief. Ga zo door.

uitmuntend

een duidelijke goed werkende zoekmachine

Ik heb snel gevonden wat ik zocht

De website was goed te volgen

overzichtelijk

mooie compacte side

Eenvoudig zoeken en vinden

Fijn om een website te gebruiken waar je opgegeven datum enz. vast blijft staan en je deze niet bij iedere accommodatie weer opnieuw moet ingeven. Duidelijke omschrijving van de accommodatie en omgeving.

Over Hondenopvakantie.nl

Hondenopvakantie.nl is met meer dan 20.000 vakantiehuizen, de plek waar u moet zijn voor een vakantiewoning waar uw honden welkom zijn.