TOP

Last minute toch nog een heerlijk vakantiehuisje kunnen vinden op deze site, waar TWEE honden welkom zijn. Bovendien verliep alles online supervlot: reserveren, en in no time was de bevestiging binnen en kon er zelfs al betaald worden. Zonder fouten, gehakkel, slecht werkende links o.i.d. ; gewoon alles dik in orde. Voor herhaling vatbaar.

Makkelijk en simpel gezicht en geboekt

Mooie locatie geboekt Top

Fijne en overzichtelijke site

Fijne en overzichtelijke site Mooi initiatief!

Fijne omgeving, je kunt er heerlijk wandelen.

Heerlijk wandel gebied, rustige omgeving, en met dit warme weer is het hondenstrand in Harderwijk heerlijk verkoelend.

perfect

super makkelijk om iets te boeken

Eindelijk een organisatie waar meerdere honden mee mogen. Goed omschreven. Super plek waar we heen gaan.

Makkelijke site waar je snel een korte of langere vakantie kunt regelen.

Mooie site met vakantiehuisjes waar onze trouwe viervoeter ook welkom is. Een vakantie of lang weekend is snel geregeld en ook voor normale prijzen.

Vlot gevonden

Website overzichtelijk

Handige website

Heel handige en gedetailleerde website. Fijn om een all-in-one website terug te vinden met zo veel keuze en handig om de reis meteen te boeken.

Goed geregeld.

Boeking oke

Vakantie geboekt.. ging goed handig. Alleen moet nog weg,dus totaal plaatje nog niet duidelijk.

Onnodig duur

Ik vind het heel raar dat je € 5.50 per nacht voor je hond moet betalen,waar is dit op gebaseerd?Hij gebruikt geen douche,geen bed,'n beetje water.Als het is omdat het huisje mss wat minder schoon is,begrijp ik dat,maar daar moet ik ook nog eens € 70 voor betalen.Bovendien vind ik het vreemd dat je het ene deel bij Belvilla en het andere bij Roompot betaald,allemaal rompslomp. Dit was een éénmalige actie

Hele fijne en makkelijke site, alles gelijk geregeld!

Hele fijne en makkelijke site, alles gelijk geregeld!

Goede website, duidelijk én gevonden wat ik zocht!

gemakkelijk gevonden

na dagen, weken zoeken op andere sites naar een vakantiewoning met hond hier gevonden wat we zochten

Duidelijke site

Alleen moeilijk om te zoeken hoe de omgeving daar is.

Alles goed verlopen

Correcte communicatie

makkelijk vindbaar

Mijn vrouw gaf de voorkeur aan een vakantie in eigen land, maar dan wel met de hond mee en het liefst nabij de kust. Hiermee viel Zeeland in het pulletje, Vandaaruit is het ook nog aan te rijden om richting Brugge en andere grote(middel) steden aan te rijden. Prettige bijkomstigheid voor mij is dat ik een oud klasgenoot in het Zeeuwse heb wonen, die ik met een bezoekje kan verblijden.

Goede zoeksite

Fijn om alle adressen waar je met 2 honden heen kunt bij elkaar staan..zoekt fijn

Super behandeld en Snelle service

Website overzichtelijk en duidelijk

Werkt allemaal prima

overzichtelijke website met goede filter opties

Het was eenvoudig om onze keuze van ern vakantiehuisje te maken. Goed aanbod van huisjes in vrijwel alle Nderlandse regio's. We gaan uw site vakergebruiken

Top!!

Leuk dat er zoveel aandacht en informatief voor is om met je hond op vakantie te gaan

Snel en gemakkelijk

Makkelijk te boeken vakantie

goed geregeld

Overzichtelijk op de site en goed geregeld.

Over Hondenopvakantie.nl

Hondenopvakantie.nl is met meer dan 20.000 vakantiehuizen, de plek waar u moet zijn voor een vakantiewoning waar uw honden welkom zijn.