rustig park, maar weinig voorzieningen voor honden

het park is aanbevelenswaardig, maar er zou den nog wat meer voorzieningen kunnen worden gerealiseerd voor honden. Daarvoor moesten we steeds buiten het park op zoek. Dus ook geen uitlaatplaats of zo.

Heerlijke rustige locatie

Fijne lokatie om heerlijk tot rust te komen zeer vriendelijke eigenaren

mooi gezellig huis, maar tuin niet veilig en hoog genoeg omheind

huis mooi, comfortabel, alles aanwezig! ruim voor 8 pers. maar " honden op vakantie"...daar huurde ik dít huis voor, was onvoldoende!! niet hoog genoeg omheind, aan een zijde n muurtje met buizen erboven , waar hond tussendoor kan ( en ging!!) en rest v omheining echt te laag, ca.1.10 " stokken- omheining" en spleten op sommige plekken te breed. erg jammer, moest ze dus aangelijnd in tuin leggen en dat is met honden en 2 lange lijnen tamelijk onhandig.

Net huisje

Alles was goed geregeld. Huisje was netjes en de huisbaas was aardig! Een mooie locatie, zeker geschikt met de honden want je liep de deur uit en je was in het bos! In omgeving ook veel dingen te doen! Een geslaagde vakantie in Nederland!

Prima voor de honden

Goede omheining en veel loop voor de honden met een propere speelweide

lekker kompleet ingericht en leuke ligging in het bos

de honden hadden het naar hun zin in de tuin en omgeving. Zeer zeker in de bossen tijdens hun wandelingen. Leuke routes.

heel goed

Fijne woning en heel rustig

Uitgebreide website

Niet lang gezocht! Had ik achteraf beter wel kunnen doen

Gelukkig een mooi uitzicht…

Gelukkig hadden we een mooi uitzicht! We zaten aan het Lauwersmeer, kon niet mooier! Maar het huisje waarin we zaten van Belvilla was om te huilen.. Enorm achterstallig onderhoud en het was gewoon vies in het huisje. Het onkruid stond hoog tegen de ramen. Elektriciteit was houtje touwtje. Het rook erg muf. Maar gelukkig een mooi uitzicht…

Prima geregeld

Boeking was geen probleem en alle info was te vinden

niet echt geweldig

chalet via belvilla op de Reehorst in Vorden. het perceel was ongeschikt voor hondenbezitters, zeer kleine tuin en zelf voor afscheiding gezorgd. Geen losloop gebied in de naaste omgeving, daarvoor moest je een stukje rijden. De aankomst op de Reehorst was slecht en niet geregeld door eigenaar van de chalet noch belvilla. Volgens belvilla waren er 5 honden toegestaan, maar in de informatiemap in de chalet aanwezig, stond dat 1 hond was toegestaan. We hebben er voor 3 betaald en daar verder geen proplemen mee gehad. Douche was koud.

Duidelijk

De site is duidelijk en heerlijk dat de honden hier ook een stem hebben

Goed, gezellig ingericht!

Onwijs comfortabele!

Teleurstellend

De accomodatie waar wij gezeten hebben was totaal niet geschikt voor honden en ook niet voor kinderen . De plek was open naast een weg waar auto's rijden de speeltoestellen waren kapot . Alles was vies en oud

Geen thuis geven bij het gebeuren van een natuurramp

Vakantie geboekt in de Eifel. Helaas een paar dagen voor aankomst gebeurde er de betreffende natuurramp. Het dorp waar wij zouden verblijven was grotendeels weg en er waren/zijn tientallen vermisten en/of doden. Getracht te bellen maar er werd niet opgenomen hoe lang wij ook in de wacht stonden. Getracht te mailen, maar iedere keer kwam mijn e-mail terug met het bericht dat Belvilla geen gebruik meer maakt van dit e-mailadres. Uiteindelijk zelf besloten om daar niet meer heen te gaan omdat a) het een rampgebied betrof en het leger aanwezig was, b) de vraag was of je er überhaupt nog kon komen met de auto en c) kun je het maken om daar nog de toerist te zijn met wat er is gebeurt? Wij trachtten tot een oplossing te komen maar hondenopvakantie/belvilla werkt niet mee. Nu ons geld terug gevraagd (met nul respons). Nooit weer, totaal geen begrip voor (uitzonderlijke) situaties.

Beste Rob, Wat verschrikkelijk om te horen. Je hebt ons (hondenopvakantie) geen bericht gestuurd (we kunnen in ieder geval geen bericht terug vinden). Wij hebben na jouw reactie uiteraard geprobeerd te achterhalen bij Belvilla welke communicatie er is geweest en hebben begrepen dat ze met de huiseigenaar bezig zijn om te achterhalen of het inderdaad niet mogelijk was om de locatie te bereiken. Nogmaals verschrikkelijk dat jullie dit overkomt en wij hopen dat dit goed wordt opgelost.

een geweldig huis

een heel erg mooi huis in een mooie omgeving om te wandelen

Fantastis

Voelde onszelf, en zelfs onze hond die normaal een pazr dagen moeten wennen, zeer welkom. Niets negatiefs te melden.

Vakantie in Wissel

Makkelijk zoeken naar een vakantie,

Leuke park

Veel bossen, rustig, goed voor honden

Heel leuk huisje gevonden via Hondenopvakantie. Uiteraard ideaal voor de hond die mee ging. Handig en overzichtelijk zo'n site. Maakt het zoeken een stuk makkelijker.

TOP

Last minute toch nog een heerlijk vakantiehuisje kunnen vinden op deze site, waar TWEE honden welkom zijn. Bovendien verliep alles online supervlot: reserveren, en in no time was de bevestiging binnen en kon er zelfs al betaald worden. Zonder fouten, gehakkel, slecht werkende links o.i.d. ; gewoon alles dik in orde. Voor herhaling vatbaar.

Makkelijk en simpel gezicht en geboekt

Mooie locatie geboekt Top

Over Hondenopvakantie

Hondenopvakantie.nl is met meer dan 20.000 vakantiehuizen, de plek waar u moet zijn voor een vakantiewoning waar uw honden welkom zijn. Wij hebben vele vakantiehuizen waar meerdere honden welkom zijn in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Tsjechië, Polen en andere Europese landen. Kortom: voor uw vakantie met uw honden moet u zijn bij hondenopvakantie.nl!