Rare boeking

Een mooie site voor hondenliefhebbers. Wel vreemd dat je na je keuze je gegevens moet invullen en dan pas de beschikbaarheid te zien krijgt. Drie keer alles ingevuld en niet beschikbaar dus slecht. Daarna een ander huisje en kun je weer alles invullen, beschikbaarheid controleren en ineens heb je geboekt. Erg rare gang van zaken!

Altijd goed

Alleen maar goede ervaringen met deze site.

Gemakkelijk

Ik kon gemakkelijk zoeken en boeken en ben erg tevreden met het resultaat.

Snel een mooi huisje gevonden!

Snel en makkelijk een vakantie bestemming kunnen boeken. Heel blij mee.

Mooie gemakkelijke website

Onze voorjaar/zomer vakantie was heel gemakkelijk te boeken, heel overzichtelijk. Heel tevreden over

Handig

Zeer handig zoeken. Je weet dat je hond welkom is. Optie nemen verliep makkelijk. Ook de daarop volgende boeking (in mijn geval Novasol) ging makkelijk. Een aanrader.

Duidelijke site

overzichtelijke site.

Goed overzicht. Je kunt aangeven wat je belangrijk vindt.

Ben er nog niet uit.

Via jullie een boeking gedaan. Waar je verwacht dat alle kosten er bij zitten. En alleen nog het bedlinnen er nog eventueel erbij la bestellen. Krijg je later een bericht van het park zelf en moeten we nog voor de eindschoonmaak en de honden betalen. Ik vind dit niet kunnen. Ook jullie site staat ook dat de eindschoonmaak erbij staat. En dat het berekend is op aantal personen en honden.

Hallo Carolien, Wij vonden dit ook raar en hebben Novasol gevraagd om hiernaar te kijken: ik heb inmiddels reactie terug: "De gasten hoeven inderdaad niet te betalen voor de honden en ook niet voor de schoonmaak. Dit zit namelijk allemaal in de prijs. De bedlinnen is inderdaad wel optioneel. Dit konden de gasten erbij huren voor 8,50 euro per set. Wij gaan contact opnemen met het park hoe dit precies zit. "

Heel prettig

Makkelijk zoeken op deze manier

Erg overzichtelijk!!!

Fijn met zo’n filter

Duidelijke website, goed beeld van de accomodatie

Zeer goed, duidelijk en snel. Snelle reactie

Makkelijk te reserveren

Alleen de extra's moeilijk te reserveren Zoals bedlinnen

Prima.

Zeer vlot geregeld.

Goede en duidelijke site . Goede organisatie voor boeking met honden.

Goede en duidelijke site. Je kan direct het aantal honden invullen dat meereist . Zo moet je ook niet een zeer groot aantal vakantiewoningen bekijken waar je dan max een huisdier kan meenemen.

We hebben een prima ervaring gehad in het huisje. Omschrijving op de website kon wat beter, was veel communicatie nodig op voorhand om te snappen wat we wel en niet moesten meenemen. Een irritant punt van de website vond ik dat je niet goed kon sorteren, alleen maar filteren.

Beste Louise, Helaas zijn we van de huiseigenaar afhankelijk hoe e.a. staat beschreven en dit kan uds per vakantiehuis verschillen. Sorteren is zeker mogelijk, jammer dat je dit niet hebt gezien. Standaard staan de huizen gesorteerd op meest geboekt. Dat zie je ook in de dropdownbox. Daar kan je andere sorteringen kiezen, waaronder op prijs. mvg. Hondenopvakantie

Alleen als wij een probleem hebben dan zijn we het geld kwijt dat is niet klantvriendelijk in deze tijd

Onduidelijke omschrijvingen

Het blijkt dat de meningen over wat een afscheiding voor honden is nogal verschilt. Voor sommigen is dat een haagje, en voor anderen wat struiken. Ik hen slechts 1 gevonden die een hekhoogte van 50 cm vermelde.

Teleurstellend

Ik heb ervoor gekozen een optie te nemen, die ik na 48 zou kunnen omzetten in een boeking. Uren voordat die optie verliep, heb ik meerdere pogingen gedaan, maar nergens via de bedoelde link kon ik klikken op ‘boeking bevestigen’ of iets dergelijks. Direct een mail gestuurd waar ik tot op heden nog steeds geen fatsoenlijke reactie op heb mogen ontvangen. Ik dacht het huisje opnieuw te kunnen boeken, maar toen bleek ineens de woning gereserveerd, jammer voor mij! Al met al ontevreden over de onmogelijkheid van uw website en zeker ook over het niet reageren op mijn e-mail. En dan vervolgens vragen of ik het wil beoordelen...? Bij deze. Groeten van een zeer ontevreden, geïrriteerde en teleurgestelde klant.

Beste Silvia, Jammer dat dit zo gelopen is maar je hebt ons (hondenopvakantie.nl) geen e-mail gestuurd of deze is niet goed aangekomen. Wanneer je deze naar Belvilla hebt gestuurd is dat vervelend want de klantenservice is heel druk vanwege COVID-19 en het duurt helaas even voordat ze kunnen reageren op de vele mails die ze krijgen. De optie had je ook via "mijn Belvilla" kunnen bevestigen. In de e-mail die wij jou hebben gestuurd stond precies uitgelegd hoe je kon inloggen in je account en daar kon je de optie ook bevestigen. Wij zijn ook via Whatsapp bereikbaar en hadden je ook via die weg kunnen helpen. Veel klanten weten ons inmiddels ook via die weg te bereiken en kunnen we ook sneller reageren. En tot slot vragen wij altijd aan klanten om onze service te beoordelen, zodat wij zelf maar ook de klant ervan kan leren en het proces in het vervolg beter verloopt. met vriendelijke groet, Hondenopvakantie.nl

boekingsprocedure omslachtig en leidt tot fouten

Ik had een leuk huisje gevonden. Geboekt maar de website bleef hangen waardoor ik na verversen opeens tweemaal dezelfde reservering had gemaakt. Meteen gemaild naar hondenopvakantie.nl en naar belvilla maar van beiden geen respons. Wel diverse herinneringsmailtjes om de extra boeking ook te betalen. Wel een leuke site met mooie huisjes maar de boekingsprocedure en het antwoorden van mailtjes mogen ze wel wat extra aandacht geven.

Beste Ewout, Waarom de website bleef "hangen" kan ik niet precies bepalen, maar meestal komt het door de verbinding op dat moment. Mede door COVID-19 ligt er veel druk op de klantenservice, waardoor de boeking niet meteen kon worden ontdubbeld. De "herinnering" mailtjes worden automatisch gegeneerd en stoppen pas nadat een reservering uit het systeem is gehaald. Ik snap dat dit irritant is, maar dit is natuurlijk niet het normale proces en hoe wij een klant persoonlijk benaderen. We hopen wel dat je een straks een leuke vakantie hebt! mvg Hondenopvakantie.nl

het opzoeken van een geschikt huisje ging snel

Duidelijke website, vlotte registratie en betaling

Duidelijke website, vlotte registratie en betaling. We hopen dat de ervaring ter plaatse even positief zal zijn. :)

Fijne site voor vakantie met hond

Boeking was makkelijk te regelen. Kijken uit naar deze vakantie met onze hond

De gaat vrijheid was een dikke 10

Prima plek om te verblijven. Heerlijk tot rust komen lukt daar totaal. Enigste nadeel ; we hadden een grote hond mee en die loopt geen trap. Zeker niet zo’n steile. Maar is ons gelukt!

Over Hondenopvakantie.nl

Hondenopvakantie.nl is met meer dan 20.000 vakantiehuizen, de plek waar u moet zijn voor een vakantiewoning waar uw honden welkom zijn.