goede site makkelijk en overzichtelijk

makkelijk de datums in te vullen genoeg keus voor honden en leuke gebieden

Ideaal deze site!!

Veel vakantie aanbod voor een gezin met meerdere honden. Keuze genoeg!!

Duidelijke website

We hadden snel iets gevonden wat helemaal bij onze wensen paste dankzij jullie duidelijke website.

Wat ik vervelend vond is, dat als ik een huisje bekeken had , ik weer helemaal terug gestuurd werd naar het eerste huisje en niet waar ik gebleven was. Verder prima en duidelijk.

Te weinig filters

Ik vind dat er te weinig filtermogelijkheden zijn. Ook als je iets gevonden hebt is het lastig te kijken of er een dag meer of minder kan en wat het dan kost. Ook geen zoekopdracht mogelijk per regio of plaatsnaam. M.a.w. niet erg gebruikersvriendelijke site m.i.

Wist niet dat de boeking ging via belvilla

Wist niet dat de boeking ging via Belvilla, wat ik enigzins misleidend vind. Gelukkig goede ervaringen met Belvilla.

overzicht is prima naar aanleiding van de gegevens die je invoer. Alleen Belvila is erg kort van stof en opdringend.

snel geboekt

Goede omschrijving op site. Fijn dat er 2 honden mee mogen. Aan zee.

Snel

Goed informatie snelle afhandeling

Werd slecht aangegeven of betaling doorgegaan is

Hierdoor 2x betaald hopelijk krijgen we het verschil snel terug

Beste mevrouw Malaire, Wij hebben u een vraag gestuurd over hoe u had betaald, zodat we dit voor u kunnen uitzoeken. Hierop hebben wij geen reactie terug ontvangen. Daarnaast zijn wij niet Belvilla en gaan wij ook niet over de betaling zelf. Wij kunnen alleen zien dat u betaald heeft aan Belvilla. Mocht u nog problemen ondervinden, dan horen wij dit graag en zoeken wij dit voor u uit.

duidelijk en eenvoudig

Duidelijke website via telefoon gebruikt.

Handig

Handig om een vakantie samen met een hond te zoeken

Duidelijke beschrijving op site

Duidelijke beschrijving accommodatie op site. Snel verwerkte boeking

Makkelijke overzichtelijke site!

Goed aanbod, duidelijke foto's en ruim voldoende informatie. Boeken ging makkelijk en snel.

Overzichtelijk

Snel te boeken. Even problemen met de betaling. Maar het is gelukt.

zeer praktisch

Je kunt heel gemakkelijk filteren

gebruiksvriendelijk

werkte goed

Makkelijk gevonden wat we zochten

Met 5 honden op vakantie is niet makkelijk. Maar met Hondenopvakantie.nl werd het een stuk makkelijker.

Na reserveren snel contact met de aanbieder

Een mooi huis dat prachtig is gelegen.

Wij hebben een heerlijk weekend gehad. Het huisje ligt mooi en is modern en compleet ingericht. Dat de hond niet mocht loslopen in het tegenover gelegen bos was het enige dat ons tegenviel.

Zeer duidelijke site.

makkelijk

Alles makkelijk te gebruiken werkt snel

Snel en overzichtelijk wat gevonden

We hebben snel en goed vakantiehuizen gevonden. Er was duidelijk aangegeven wat de mogelijkheden waren.

Duidelijk

duidelijke omschrijving. Snel geregeld.

Over Hondenopvakantie.nl

Hondenopvakantie.nl is met meer dan 20.000 vakantiehuizen, de plek waar u moet zijn voor een vakantiewoning waar uw honden welkom zijn.