Perfecte locatie met honden.

Mooi huisje met fijne omheinde tuin in een prachtig wandelgebied.

Enorm genoten van huisje, wijk en natuur in de omgeving.

Een ruim twee-persoons huisje in een prachtige wijk met vlakbij een bos waar je heerlijk kunt dwalen met je hond. Het huisje is leuk ingericht en goed voorzien van alle voorzieningen en faciliteiten. Het strand is op 10 minuten rijden (wel zorgen voor contant geld voor de parkeermeters). De duinen zijn heerlijk en je betaalt een klein bedrag aan entree. De stilte in het huisje en omgeving is heerlijk!

Alles ok

Alles was ok

Tuin is prima omheind, lekker groot voor de hond. Aanbeveling: is een lampje in de tuin zodat je hem/haar avonds ook kan zien wat hij doet in de tuin.

Vakantie is niet doorgegaan

Door persoonlijke omstandigheden heeft onze vakantie niet door kunnen gaan. Over de locatie kan ik dus niets zeggen, maar wel over het contact met de verhuurder. Dat verliep goed. Snelle en duidelijke communicatie. We zullen in de toekomst zeker een keer gebruik komen maken van deze accommodatie.

Geweldig huisje met één gebrek

Heerlijk huisje met alles erop en eraan. De tuin is omheind maar niet hoog (max 1 meter) dus minder geschikt voor springers of windhonden die graag hun neus achterna gaan. Enige echt minpunt voor ons waren de bedden. Slappe matrassen waar je in weg zakt.

de site is duidelijk en overzichtelijk.

heel prettige informatie over een vakantie waar honden welkom zijn.Veel keuze in verschillende provincies.Voor ieder wat wils.

Duidelijk

Duidelijke uitleg

Fijne site

Fijne website

Geweldig huis voor mens en dier

Hele fijne dagen gehad. Huis was geweldig. Tuin was niet helemaal omheind want onze 2 Chihuahua's stonden buiten de omheining. We hebben dit zelf verholpen door een container voor de opening te plaatsen. We gaan zeker nog eens terug!!

Heerlijk huis

Het huis was heel leuk ingericht en er was genoeg ruimte voor 8 personen om te slapen. Alles voldoende aanwezig en de eigenaresse was heel relaxed. Wij hadden 3 kleine hondjes bij die heerlijk gerend en gespeeld hebben in de volledig omheide tuin. Vooraf waren we een beetje bezorgd om de review over het aangevallen hondje, maar er was niets aan de hand.

Al wat je zoekt vindt je hier.

Met al de voorwaarden die ik had voor een vakantie met hond, is het mij gelukt om bij jullie een huisje te boeken voor in december, hopelijk is het naar verwachting.

Het was de eerste maal dat wij met onze 2 jonge honden op vakantie gingen. Wij hebben 1 hond met enorm veel angst en daarom vroegen wij een woning met een omheining. De vakantiewoning had een omheining. Maar de buitenste omheining was een met kastanje-paaltjes en ijzerdraad. Dus wel openingen waar een hond doorheen kan. Wij hebben dan maar de tuinmeubelen gebruikt om de omheining af te sluiten. Dit vinden wij jammer. Wij hadden een woning gevraagd met omheining om een gerust gevoel te hebben op vakantie. Maar wij konden de honden niet alleen eventjes buitenlaten. Jammer.

Vuurwerkvrij vakantiepark geboekt van 22-12 2023 tot 5-01-2024. Park zelf geen vuurwerk maar heel dicht in de omgeving veel Residence de Leuvert in Cromvoirt en geen omheinde tuin

Mooie woning, zeer rustig gelegen, alles voorhanden, perfect voor honden.

Erg slecht

We hadden helemaal geen omheinde tuin.

perfect

Lekker genoten!!

Tuin top, huisje viel tegen

De tuin was voor onze hond fantastisch, helaas was het huisje behoorlijk aan de kleine kant voor 6 personen. Wij waren gelukkig maar met 2 en een grote hond, want 4 extra personen hadden er niet bijgekund. Huisje was ook niet schoon, hiervan melding gemaakt en dit is opgelost. Het park was wel super voor wat betreft het vuurwerkvrije gedeelte. Onze hond heeft een rustige jaarwisseling gehad.

Makkelijk

Zeer handig en makkelijk om zo een vakantie met de hond te plannen.

super makkelijk

Supermakkelijk geboekt en verheugen ons nu al

online boeking is geen probleem. alles wordt duidelijk uitgelegd

Gemakkelijk om te zoeken naar een fijn vakantiehuis waar onze hond ook welkom is.

Beschrijvingen klopte. Afgemaakt terrein. Leuke vakantie, zelfs voor onze hond.

onmiddellijk reactie

iets gevonden voor honden,na lang zoeken hierop terecht gekomen en onmiddellijk tot een overeenkomst gekomen

Prima verzorgd huisje zoals vermeld in de advertentie

12 dagen geweest in huis. Netjes verzorgd, omheinde tuin voor hond. Zullen zeker nog eens boeken.

geen vuurwerkvrij park

we hadden geboekt ivm vuurwerkvrij park. Helaas hebben wij tot 04:30 uur last gehad van vuurwerk dat werd afgestoken op het park. Buiten het park werd vuurwerk en carbid afgeschoten, hier kan het park niets aan doen. Maar op het park zelf werd "gewoon" vuurwerk afgestoken, al voor 00:00 uur. Verder is het een wel een zeer leuk park, met goede service, fijne horeca en winkel en fijn personeel.

Over Hondenopvakantie

Hondenopvakantie.nl is met meer dan 20.000 vakantiehuizen, de plek waar u moet zijn voor een vakantiewoning waar uw honden welkom zijn. Wij hebben vele vakantiehuizen waar meerdere honden welkom zijn in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Tsjechië, Polen en andere Europese landen. Kortom: voor uw vakantie met uw honden moet u zijn bij hondenopvakantie.nl!