Prima verzorgd huisje zoals vermeld in de advertentie

12 dagen geweest in huis. Netjes verzorgd, omheinde tuin voor hond. Zullen zeker nog eens boeken.

geen vuurwerkvrij park

we hadden geboekt ivm vuurwerkvrij park. Helaas hebben wij tot 04:30 uur last gehad van vuurwerk dat werd afgestoken op het park. Buiten het park werd vuurwerk en carbid afgeschoten, hier kan het park niets aan doen. Maar op het park zelf werd "gewoon" vuurwerk afgestoken, al voor 00:00 uur. Verder is het een wel een zeer leuk park, met goede service, fijne horeca en winkel en fijn personeel.

Leuke vakantie gehad.

Zéér tevreden. Leuk huisje met afgesloten tuin. Gezellige en propere woning. Veel te doen in de omgeving.

Planten

Mooie omheinde tuin! Helaas stonden er allerlei planten met een soort grasaren in de tuin. We hebben stoelen tafels ect voor de planten gezet maar nog zat ze soms onder die rot dingen! Onze hond zoveel mogelijk binnen gehouden!

Erg makkelijk

Voorals nog was het erg makkelijk om een huisje met omheinde tuin bij U te boeken.

Gemakkelijk te boeken

De enige reden voor mijn boeking is de overlast vwb vuurwerk zoals ik die hier, voor het eerst in 23 jaar, in Bilthoven heb ervaren. En daarnaast de verwachting dat de politiek niet met een algeheel vuurwerkverbod voor de volgende jaarwisseling zal komen.

Fijne site, je kunt gericht zoeken en gemakkelijk om te boekenj bij jouw keuze

De lokatie met oud/nieuw was een ramp

Vanwege dat onze viervoeter als de dood voor vuurwerk is, de lokatie op de boshoek geboekt, vuurwerkverbod op het park en speciaal via de site zodat we zeker zijn dat we goed zitten. Daar aangekomen was er zoveel vuurwerk rond het park dat we de volgende dag snel weer vertrokken waren. Thuis in Venlo werd nog minder afgestoken. Als het niet rustig met de jaarwisseling is, ga dan ook niet adverteren met vuurwerk vrij park. Ook op het park waren er mensen die vuurwerk afstaken . Al met al een erg slechte ervaring.

Duidelijk site

Duidelijke en makkelijke site. Reservering was snel aangevraagd

Prachtig en zeer proper huis

Super goed allemaal voor elkaar hier.

Perfect geen negatieve zaken gevonden.

Pisitief

Fijne ervaring, goed geregeld

Door autopech konden wij geen uitstapjes maken. Maar ons knusse huisje en goede gastheer maakten veel goed. En het boeken via uw website ging zonfer problemen.

Mooie omgeving, slecht huis

Mooie omgeving, huis vochtig(her en der schimmel) en niet echt schoon. Verschillende gebreken(scheur in houtkachel,gaskachel slecht werkend,hek toegang kan een kleinere hond zo doorheen),ook gehuurd bedlinnen zoveel stijfsel dat het bijna scheurde bij uitpakken. Ook lawaaierige kippenren buren(voor ons niet echt bezwaarlijk).

Prima vakantie

Alles zoals beloofd. Nadeel was dat sommige kosten op het park zelf betaald moest worden.

geweldig met de hond in de natuur

we wilden graag midden in de natuur zitten, en dat was het ook. we hadden vooral regen en dat was jammer er is dan in de buurt verder weinig te doen. om boodschappen te doen moesten we ook een eindje rijden. het huis was erg netjes. met de natte honden konden we via de kelder naar binnen(heel fijn) de kinderen hebben vaak getafeltennist (die in de kelder stond) en verder hebben ze zich vooral vermaakt met de kleine poel tafel. we willen met de hond nog een keer terug en van de omgeving genieten bij goed weer ;-)

Zeer hondvriendelijk appartement en prachtige natuur.

We hebben genoten van onze vakantie aan zee en onze honden ook! Heel fijn appartement en een prachtige omgeving. Fijn dat er 2 honden mee mochten ( meestal is dat maar 1)

Makkelijke manier om iets te vinden en te boeken

Het ging allemaal snel en makkelijk. Betaling ging via de partner bij wie ik geboekt had.

Redelijk

Het park was goed , daar was niks op aan te merken . Het personeel was vriendelijk en beleefd . Het enige nadeel was dat ons huisje vrij dicht langs de doorgaande weg lag waardoor je het verkeer dus letterlijk dag en nacht hoort .

Eerste keer geboekt via honden op vakantie. Ga t vaker doen

Mooi, schoon huisje met omheinde tuin.

Top huisje

Super leuk huisje erg genoten samen

Wij zijn met 5 volwassenen en 2 kinderen en 3 honden in het huisje geweest super leuke inrichting en alles netjes en verzorgd Wij zouden zeker nog een keer boeken als we richting Oostenrijk zouden gaan

Informatie accomodatie klopte

Hele fijne vakantie samen met de honden gehad, midden in de natuur

Hele fijne vakantie in n prachtige omgeving gehad!

Heel fijn verblijf met n hele gastvrije eigenaar en heel hondvriendelijk! Mooie omgeving om te lopen met de honden. En geen probleem om met de honden n hapje te eten in restaurants.

Fijne site als je last minute met een hond op vakantie wilt

Wij hadden al een paar avonden gezocht naar een accommodatie waar een hond mee naar toe kon. Geen gevonden of te duur. Vervolgens toets ik last minute vakantie met hond en ik kwam op jullie site en meteen iets gevonden. Ook nog eens zeer goed bevallen ook.

Over Hondenopvakantie

Hondenopvakantie.nl is met meer dan 20.000 vakantiehuizen, de plek waar u moet zijn voor een vakantiewoning waar uw honden welkom zijn. Wij hebben vele vakantiehuizen waar meerdere honden welkom zijn in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Tsjechië, Polen en andere Europese landen. Kortom: voor uw vakantie met uw honden moet u zijn bij hondenopvakantie.nl!