Heerlijk huisje en mooie omheinde tuin

We hebben een heerlijk weekend gehad hier . Alles super netjes , schoon en alles is aanwezig tot en met de leuke attentie voor ons en de hond . Je loopt zo het bos in en winkels en restaurants zijn in de buurt. Fijn dat onze hond ook zo de omheinde tuin in kon . Kortom zeker een aanrader

Geweldige vakantie!

Zeer net en modern ingericht appartement en van alle gemakken voorzien. Er stond vers water en een bakje klaar voor onze trouwe viervoeter en er lag zelfs een hondenkussen. Fijne douche en comfortabele bedden.

Erg goed

Snel duidelijk en prettig

Geweldig goed

Voor de eerste x met onze hond op vakantie Wij, opa en oma, hebben een tijdje geleden een hond gekocht want tsja, als je wat ouder wordt moet je wat om handen te hebben om fit te blijven. Dat zeggen de (klein)kinderen althans. Dus op zoek naar een vakantiehuis in Duitsland. Hoe begin je eraan om een goede reis en mooi huis te huren? We kwamen al snel op de site "hondenopvakantie.nl" terecht. Je wordt werkelijk tot in de puntjes geholpen om een mooi en veilig stekkie te huren in de voor ons nieuwe omgeving qua vakantie met Sascha, onze hond. Nooit geweten dat er zoveel komt kijken met het maken van een planning om je huisdier mee op vakantie te nemen. Dank je wel team honden op vakantie. nl om al de baasjes te ondersteunen!

Praktisch

Snelle boeking op een vlotte manier

snel een goed beeld van het aanbod

Omgeving prima, app. onvoldoende

Nogmaals, de mogelijkheden voor de hond waren prima. Het appartement liet veel te wensen over

was makkelijk boeken

We hebben wel vaker bij hondenopvakantie geboekt dus wisten we dat het goed is. De omschrijving klopt ook.

Ik miste wel een hor in de slaapkamer.

De accommodatie voldeed niet aan de verwachtingen

Het appartement is gesitueerd in de woning van de (vriendelijke) eigenaresse, gelegen achter een gordijn in de hal. Er is nogal wat geluidsoverlast. De - inderdaad omheinde - tuin blijkt de voortuin van de eigenaresse te zijn waar ook haar honden vaak zijn. Op zich geen probleem voor onze hond, maar dat zal niet voor alle honden gelden. Er lopen ook katten rond het huis waar onze hond niet blij mee was. Het totaal behoeft dringend onderhoud, vooral het keukendeel en de douche. De ligging is goed met een mooi uitzicht vanuit de woonkamer.

Al een aantal keer via deze site leuke boekingen gedaan, waar 2 honden mee mogen.

Makkelijk en snel

Prima zoals ik al meerdere vakanties en weekenden geboekt heb via deze site.

Leuk huisje op prachtige locatie

Leuk huisje met rondom tuin, afgezet voor de hond. Alleen klein hondje kan onder de poort door. Dankzij dak is het binnen nooit te warm. Niet echt luxe maar goed voorzien. Goede matrassen. Badkamer en toilet netjes, de keuken eveneens. We hebben iedere dag lekker buiten gezeten, ook op die ene regenachtige dag eind aug. Prachtig uitzicht vanaf het zuidgerichte overdekte terras richting Petit Han. Fijn gelopen met de hond langs de Ourthe, helemaal naar Durbuy. Genoten!!

Wat er beschreven wordt op de site is het ook. Het was voor ons de eerste keer om een vakantie te boeken bij hondopvakantie. Maar zeker voor herhaling vatbaar.wij hadden een net huisje met goede omheinde tuin, zo dat onze 2 chihauhau's niet weg konden. Zeer te vreden !!!! Gr tonnie van Heerde

Prima bevallen

Erg handig dat deze site er is want dat maakt het zoeken en boeken van een vakantieadres waar de hond ook welkom is een heel makkelijk

Makkelijk boeken

Makkelijk geboekt en daarna wordt alles door een partner afgehandeld.

Mooi en proper

Leuke huis, tuin is perfect omheind, in de tuin was genoeg schaduw en zon . Huis proper, ruim, keuken mooi en proper, super fijn bed en lakens.

Aanrader

Zeer goed onderhouden en comfortabel ingericht huis met uitstekende uitgeruste keuken. Goede bedden en een keurige badkamer. Hele grote omheinde tuin met grote gazons en prima tuinmeubilair. Omgeving geeft veel mogelijkheden voor prachtige wandeling o.a. langs de kustlijn. De gezellige markt op zondag biedt veel verse producten. En mosselen eten bij la Grignotière, gelegen op 400m van het huis, is een aanrader. De eigenaren waren uitermate vriendelijk en informatief.

matig

Prachtig omheinde tuin maar de hond kan niet rechtstreeks van het huisje in de tuin. Je moet via de straat in de omheinde tuin. Niet erg want we zijn toch regelmatig op stap.

Prima accommodatie

Fijn huisje in Crozon, Bretagne geboekt, dichtbij het strand. Ik ging er dus vanuit dat we eind september lekker met de hond naar het strand zouden gaan. Voor vertrek las ik dat honden op alle stranden van Finistere verboden zijn tot 1 oktober. Hierop heb ik gebeld met de organisatie omdat ik mogelijk mijn vakantie wilde verplaatsen. Er werd door jullie informatie gevraagd aan de plaatselijke contactpersonen. Ik kreeg te horen dat honden na het hoogseizoen wel gedoogd werden. Tot onze verrassing stonden overal grote verbodsborden bij de stranden en was er geen hond te bekennen. Bovendien loopt er langs het hele strand van Morgat een boulevard, dus dan ga je echt met je hond het strand niet op. Uiteindelijk hebben we een strand gevonden op 15 minuten rijden richting Morgat (Goulien). Hier stond ook een verbodsbord maar waren veel mensen met honden op de stranden. Ik wil dus als advies geven, als je een organisatie bent die hondenvakanties verkoopt, om dan ook volledige informatie te geven! De verdere organisatie en communicatie was prima

Geweldig.

Mooi park met veel honden, maar niemand had daar last van.

Wat een mooie plek, prachtig huis en tuin en bovenal de eigenaren van het huis zijn geweldige mensen. Voor ons en onze honden was dit een super geslaagde vakantie Zeker voor herhaling vatbaar

Alles dik in orde

Enkel hond mocht niet in restaurant maar dat was nu geen probleem omdat het weer goed was en we op het terras konden eten

Super vakantie

Fijn huisje met honden mooie omgeving voor wandelingen te maken.

Jammer

Slechte zachte doorgezakte bedden. De tuin is aan de achterzijde voorzien van een hoge heg 2 meter echter aan de voorkant zit een laaghekwerk van 1 meter. Een grote of middelgrote hond kan hier over heen springen en kan door de spellen van het hek wegkomen. De kosten voor de hond waren € 30 voor een week, bij aankomst vroeg de eigenaar €30 per dag, toen ik dat niet wilde betalen kreeg ik een e-mail van Interhome dat de eigenaar had doorgegeven dat ik weigerde te betalen. Uiteraard wilde ik conform de voorwaarden €30 totaal betalen maar niet per dag.

Over Hondenopvakantie

Hondenopvakantie.nl is met meer dan 20.000 vakantiehuizen, de plek waar u moet zijn voor een vakantiewoning waar uw honden welkom zijn. Wij hebben vele vakantiehuizen waar meerdere honden welkom zijn in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Tsjechië, Polen en andere Europese landen. Kortom: voor uw vakantie met uw honden moet u zijn bij hondenopvakantie.nl!