Top!!

Leuk dat er zoveel aandacht en informatief voor is om met je hond op vakantie te gaan

Snel en gemakkelijk

Makkelijk te boeken vakantie

goed geregeld

Overzichtelijk op de site en goed geregeld.

Goed en duidelijk

Was allemaal zo geregeld via deze site , nu alleen nog op vakantie gaan ;-))

Leuke site

Gebruiksvriendelijke site en eens een site waar de huisdieren(honden) welkom zijn.

Verschrikkelijk

Wij gingen voor het vuurwerk rond nieuwjaar te ontwijken naar een park wat hiervoor werd aangeraden. Na aankomst waren er meteen knallen, die gedurende nacht doorgingen, en met de super dunne muurtjes van het huisje was het een verschrikkelijke nacht. Onze hond heeft van angst de hele nacht in een hoekje gezeten, en meerdere keren moeten overgeven. Zelfs toen ik rond 5 uur 's ochtends hem probeerde uit te laten (met hoge nood inmiddels) waren er nog knallen. Volgende ochtend naar de receptie gegaan, en zij boden aan om de rest van de vakantie te annuleren, en dat ik alleen voor de nacht, en servicekosten end. zou betalen. Ze vertelde me dat ik echter wel nog even met Belvilla zou moeten bellen. Dit deed ik vanuit de auto, en die zouden contact opnemen met het park. Ik wordt dan teruggebeld, en zeiden dat ze niet akkoord gingen met het annuleren "omdat ik zonder melding vertrokken zou zijn". Het is nu ruim 4 maanden later, en na maanden afgewimpeld te zijn geworden door verschrikkelijke service die beloven terug te bellen wat ze vervolgens niet doen, is er nog steeds geen resolutie. Europarcs heeft het gedeelte terugbetaald, maar Belvilla nog steeds niet. Het is ook allemaal chaotisch opgezet, waarom als ik bij hondenopvakantie.nl boek, en met het park waar ik ben iets afspreek, zijn wij verantwoordelijk voor de communicatie met een tussenpersoon.

Makkelijk en heel gericht zoeken.

Op jullie site is het heel handig om gericht te zoeken. Doordat je vooraf al je gegevens en samenstelling van het reisgezelschap en de periode ingeeft krijg je alleen de optie die echt van toepassing zijn. Kijken uit naar ons verblijf bij jullie.

Goed en ruime keuze voor vakanties met je hond

Snel geregeld en duidelijk

Onze keuze was snel gemaakt en het boeken ging snel. De omschrijving is voldoende en als men vragen heeft is er via email contact Top

Een fijne en gemakkelijke website

Het was voor mij zeer duidelijk

Rare boeking

Een mooie site voor hondenliefhebbers. Wel vreemd dat je na je keuze je gegevens moet invullen en dan pas de beschikbaarheid te zien krijgt. Drie keer alles ingevuld en niet beschikbaar dus slecht. Daarna een ander huisje en kun je weer alles invullen, beschikbaarheid controleren en ineens heb je geboekt. Erg rare gang van zaken!

Altijd goed

Alleen maar goede ervaringen met deze site.

Gemakkelijk

Ik kon gemakkelijk zoeken en boeken en ben erg tevreden met het resultaat.

Snel een mooi huisje gevonden!

Snel en makkelijk een vakantie bestemming kunnen boeken. Heel blij mee.

Mooie gemakkelijke website

Onze voorjaar/zomer vakantie was heel gemakkelijk te boeken, heel overzichtelijk. Heel tevreden over

Handig

Zeer handig zoeken. Je weet dat je hond welkom is. Optie nemen verliep makkelijk. Ook de daarop volgende boeking (in mijn geval Novasol) ging makkelijk. Een aanrader.

Duidelijke site

overzichtelijke site.

Goed overzicht. Je kunt aangeven wat je belangrijk vindt.

Ben er nog niet uit.

Via jullie een boeking gedaan. Waar je verwacht dat alle kosten er bij zitten. En alleen nog het bedlinnen er nog eventueel erbij la bestellen. Krijg je later een bericht van het park zelf en moeten we nog voor de eindschoonmaak en de honden betalen. Ik vind dit niet kunnen. Ook jullie site staat ook dat de eindschoonmaak erbij staat. En dat het berekend is op aantal personen en honden.

Hallo Carolien, Wij vonden dit ook raar en hebben Novasol gevraagd om hiernaar te kijken: ik heb inmiddels reactie terug: "De gasten hoeven inderdaad niet te betalen voor de honden en ook niet voor de schoonmaak. Dit zit namelijk allemaal in de prijs. De bedlinnen is inderdaad wel optioneel. Dit konden de gasten erbij huren voor 8,50 euro per set. Wij gaan contact opnemen met het park hoe dit precies zit. "

Heel prettig

Makkelijk zoeken op deze manier

Erg overzichtelijk!!!

Fijn met zo’n filter

Duidelijke website, goed beeld van de accomodatie

Zeer goed, duidelijk en snel. Snelle reactie

Makkelijk te reserveren

Alleen de extra's moeilijk te reserveren Zoals bedlinnen

Prima.

Zeer vlot geregeld.

Goede en duidelijke site . Goede organisatie voor boeking met honden.

Goede en duidelijke site. Je kan direct het aantal honden invullen dat meereist . Zo moet je ook niet een zeer groot aantal vakantiewoningen bekijken waar je dan max een huisdier kan meenemen.

Over Hondenopvakantie

Hondenopvakantie.nl is met meer dan 20.000 vakantiehuizen, de plek waar u moet zijn voor een vakantiewoning waar uw honden welkom zijn. Wij hebben vele vakantiehuizen waar meerdere honden welkom zijn in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Tsjechië, Polen en andere Europese landen. Kortom: voor uw vakantie met uw honden moet u zijn bij hondenopvakantie.nl!