Duidelijke website

Hondenopvakantie.nl hebben wij ervaren als een handige en makkelijke website. De opties, aantal honden, welke land en in welke omgeving maken het uitzoeken erg makkelijk en aangenaam. Ook het weergeven op de kaart is een mooie optie.

overzichtelijk en duidelijk, alles netjes in 1 schema na de boeking

in 1 oogopslag kan je alles terug vinden na je boeking.. Maar ook dehoofdpagina en het zoeken van de huisjes is zeer duidelijk en overzichtelijk ingedeeld.

Top huisje met hoge omheining van tuin.

Huisje in Malempré met omheinde tuin. Klopt helemaal. Heerlijke vakantie met onze grote hond Ivan.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Alles is vlot verlopen en contactpersoon was goed bereikbaar.

Goed een geschikt huis kunnen vinden

Het gebruik van mijn voorkeuren werd goed verwerkt, dus kreeg ik alleen huizen te zien die aan mijn wensen voldoet, dat is op andere sites wel anders. Duidelijke vlotte communicatie

alles wat er op de site stond van het huisje klopte!

ruim aanbod van hondvriendelijke huizen

Over het algemeen goed verzorgde, hondvriendelijke huisjes. We hebben nu verschillende keren geboekt en tot noch toe goed bevallen. Met twee middelgrote honden ben je niet overal welkom. Hondenopvakantie maakt de keuze een stuk gemakkelijker

goed omheind

Zeker Friesland, Tzummarum was geweldig voir ons en de hond. Heerlijke goed omheinde grote tuin.

Fantastisch met een hond

Heerlijk rustig en vriendelijk ontvangst. Ruime tuin voor de hond.

Duidelijke filterinstellingen

Gemakkelijk te boeken

Het is echter niet mogelijk bij de boeking om een omheinde tuin aan te vinken.

Erg goed

Ruimte goed hondvriendelijk

Mooi ruim huisje

Makkelijk boeken en mooi huisje aan zee. We hebben genoten!

zalige midweek

zalige midweek in Wemeldinge, tuin was goed omheind voor onze hondjes, grotere zouden er denk ik wel overheen kunnen.

Leuke huisjes

Ons park had weinig uitlaatgelegenheid voor de hond

Oud park, met een paar opgeknapte huisjes

Huisjes moeilijk bereikbaar, omdat je eerst een betonnen trap naar beneden moest lopen. Dit was van te voren niet vermeld. Dus als je slecht ter been bent, heb je pech. Huisje opzich redelijk netjes. Maar met renovatie geen rekening gehouden met de stopcontacten. Zo stond er wel een nachtlampje bij de bedden, maar was geen stopcontact aanwezig. Alle benodigdheden, zoals bestek, borden, kopjes en glazen, overal precies 4 stuks van Zit je in Duitsland, maar nog geen bierglas aanwezig. Was een winkeltje aanwezig, met 3 keer niks. Personeel zeer onvriendelijk. Restaurants niet open of niets te krijgen. Dus als iets nodig hebt, moet je opzoek naar een supermarkt. Opzich was de omgeving wel mooi en de restaurants erg goedkoop ( vergeleken met Nederland) Dus voor ons , dit park niet meer

Was een fijn huisje

Alleen niet duidelijk waar we de sleutel moesten ophalen. Ik heb volgens mij mijn borg nog nieyvterig

Top, alles goed geregeld. Bij vragen direct antwoord.

Goede ervaring mee.

Heerlijke vakantie gehad

Alles klopte

Fijne accomodatie

Super fijne omheinde tuin

Van begin tot eind helemaal tevreden

Het geboekte vakantiehuisje was geweldig. De omheinde tuin was echt groot en goed omheind zodat mijn grote hond er niet overheen kon en de kleine er niet tussendoor. Achter de tuin een deur naar een zandpad zo naar de bossen, dus elke dag heerlijk gewandeld. Het vakantiehuisje was zeer compleet, je kan het zo gek niet bedenken of het was er. Ik kom hier zeer zeker terug.

Met één woord: geweldig!

Een heerlijk ruim huis van alle gemakken voorzien met een grote volledig omheinde tuin. Onze 3 honden konden lekker los rennen. En er was altijd wel een schaduwplekje om te zitten, zo fijn! In de omgeving kon je de honden goed uitlaten. Er zijn genoeg leuke restaurantjes in de buurt voor een hapje en drankje, goed te bereiken met fiets of auto.

Was goed

Prima goed huisje precies zoals vermeld. Gaan daarzeker nog een keer heen . Onze hond heeft ook genoten.

Geweldig plek

Huisje is schoon en netjes de hond kan lekker banjeren jammer dat je met de auto boodschap moet doen voor de rest prima vakantie gehad

Wij zijn in berghuisje Uden geweest! Prachtige omgeving mooi en schoon huisje,kortom super genoten van rust ruimte en natuur

Over Hondenopvakantie

Hondenopvakantie.nl is met meer dan 20.000 vakantiehuizen, de plek waar u moet zijn voor een vakantiewoning waar uw honden welkom zijn. Wij hebben vele vakantiehuizen waar meerdere honden welkom zijn in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Tsjechië, Polen en andere Europese landen. Kortom: voor uw vakantie met uw honden moet u zijn bij hondenopvakantie.nl!