Van begin tot eind helemaal tevreden

Het geboekte vakantiehuisje was geweldig. De omheinde tuin was echt groot en goed omheind zodat mijn grote hond er niet overheen kon en de kleine er niet tussendoor. Achter de tuin een deur naar een zandpad zo naar de bossen, dus elke dag heerlijk gewandeld. Het vakantiehuisje was zeer compleet, je kan het zo gek niet bedenken of het was er. Ik kom hier zeer zeker terug.

Met één woord: geweldig!

Een heerlijk ruim huis van alle gemakken voorzien met een grote volledig omheinde tuin. Onze 3 honden konden lekker los rennen. En er was altijd wel een schaduwplekje om te zitten, zo fijn! In de omgeving kon je de honden goed uitlaten. Er zijn genoeg leuke restaurantjes in de buurt voor een hapje en drankje, goed te bereiken met fiets of auto.

Was goed

Prima goed huisje precies zoals vermeld. Gaan daarzeker nog een keer heen . Onze hond heeft ook genoten.

Geweldig plek

Huisje is schoon en netjes de hond kan lekker banjeren jammer dat je met de auto boodschap moet doen voor de rest prima vakantie gehad

Wij zijn in berghuisje Uden geweest! Prachtige omgeving mooi en schoon huisje,kortom super genoten van rust ruimte en natuur

In orde, zoals verwacht

Zeer gastvrij en mooi gelegen direct in de bossen

Nette, rustige lokatie

Tuin netjes onderhouden, omheining (poortjes) max 80 cm denk ik, genoeg voor onze teckel. Lekker weekend gehad.

zeer goed

Heerlijke omgeving. Tuin is omheind, maar gelukkig is onze boxer geen "springer" hoogte van het toegangshek ongeveer 50 cm. Maar niets negatiefs. Heerlijke tuin waar hij kon rennen en spelen. Mooi weer gehad. Wat wil je nog meer

Geweldige appartement zeer hondvriendelijk was een ongekende ervaring

Zeer flexibele eigenaar , een geweldige locatie en appartement. Perfect voor onze jonge hond gijs!! We hebben genoten van onze huwelijksreis door deze boeking

leuk huisje en zeer mooie omgeving

We werden zeer gastvrij ontvangen en kregen veel informatie, ook over het dorp en wandelroutes. Het is gemakkelijk dat de eigenaren Nederlands spreken. Honden zijn er graag geziene gasten. De woonkamer is niet echt groot, maar onze drie honden pasten er in. Er is voor de woning een klein terras, waar we dankzij het mooie weer iedere dag heerlijk buiten konden ontbijten. Er is een grotere tuin, ook omheind, waar je ook gebruik van mocht maken. Hier konden de honden lekker even rausen. De omgeving is een aanrader voor wie van mooie wandelingen houdt. We gaan nog een keer terug!

De boeking verliep correct

Het was een fijn huis in Wapse, de tuin was heerlijk voor zowel de hond als voor ons. De tuin was goed omheind en onze hond kon heerlijk ravotten in de tuin zonder weg te lopen. Het huis was heel compleet, keurig schoon. Er waren zelfs hondenbakken aanwezig. Een echte aanrader voor honden liefhebbers. De omgeving was prachtig.

Links naar klantenservice werken niet

Net gereserveerd. Wil nog een mail sturen via de link op de pagina... Die pagina bestaat niet meer ??? Krijg hier gelijk een slecht gevoel bij

Super makkelijk

De boeking verliep super simpel

Geweldige omgeving

Huisje ruim genoeg Groot terras erbij Enige wat jammer was dat de tuin niet omheind was Verder heerlijke plekken om te wandelen en waar je hond los kan lopen

Goede ervaring

Makkelijk selecteren en gelijk overzicht van de aanwezige losloopgebieden.

goed verzorgd

royaal verblijf, goed verzorgd, TV dient te worden vernieuwd.

Heerlijk weekend

Nette bungalow van alle gemakken voorzien en erg rustige ligging.de grote omheinde tuin is meer dan perfect voor de hond! 1 ster eraf vanwege de hottub die smerig was.er kwamen vieze witte vlokken uit de leiding en stonk. Hoop geld voor betaald en hoop moeite moeten doen deze op te stoken. De sauna sloeg steeds de stoppen eruit. Beetje een domper wel.

Topaccommodatie op de begane geond

Zeer hondvriendelijke omgeving, ook om er met de hond te wandelen en ruime accommodatie.

Zo vrij echt vakantie

Overzichtelijke site

Eerste ervaring prima. Deze keer iets minder goed men kon niet verifieren of tuin ook omheind was. Dit bleek niet het geval.

heerlijke vakantie met hond gehad

We zochten iets waar je met de hond heen mocht. Nou dat was een soort appartement in Reiffenscheid in de Eiffel. We hebben echt genoten. Het was een klein plaatsje waar ook nog wel wat toeristen kwamen voor de burcht, Daar zaten wij dus vlak bij. Nog geen 5 minuten lopen. Je kon ook heerlijk lopen met de hond en we hebben het echt heel erg fijn gehad en toevallig de hele week elke dag volop zon. Makkelijk gevonden en we wisten niet waar we heen wilden en dan zie je dit en het was precies goed.

was goed

was goed met mail te comiseren

makkelijk

fijne filter en veel opties. duidelijke overzicht van plaatsen en hoe te bereiken

Gewoon goed geregeld

Alles was prima voor elkaar. Novasol heeft de info doorgekregen, van hond op vakantie, en alles goed geregeld

Woudbes 31

2318 AX Leiden

06 29 47 19 04

Over Hondenopvakantie

Hondenopvakantie.nl is met meer dan 20.000 vakantiehuizen, de plek waar u moet zijn voor een vakantiewoning waar uw honden welkom zijn. Wij hebben vele vakantiehuizen waar meerdere honden welkom zijn in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Tsjechië, Polen en andere Europese landen. Kortom: voor uw vakantie met uw honden moet u zijn bij hondenopvakantie.nl!