Prima zaak

Dit bedrijf levert uitstekende kwaliteit voor een concurrerende prijs en houdt zich keurig aan de afspraken. Geleverde goederen worden met zorg behandeld en op de gewenste plek geplaatst.

Super service en retesnel!

Dat bedoel ik

zeer professioneel

snelle bezorging

Snel en goed geholpen

Deze keer op zoek naar een budget oplossing voor het kantoor. Goed geholpen en goed geadviseerd. Resultaat voor een goede prijs een super oplossing. Alles kon de volgende dag worden opgehaald.

Je krijgt precies wat je mag verwachten, dus presentatie en communicatie is zoals het hoord

Prima ervaring, gewoon leveren wat je besteld en krijgen wat je op basis van de fotos mag verwachten. Een mooi voorbeeld

Snelle service met mogelijk heden qua betalen­čĹŹ­čĆ╝

I

mooi bureau en uitstekende service

Goed geregeld en goed geholpen. Geen opmerkingen.

Prima service !

Kreeg 3 splinternieuwe bureautafels omdat de 3 gebruikte tafels die ik had besteld (en betaald) niet meer leverbaar waren N.B. voor dezelfde prijs, prima deal. Kwaliteit uitstekend.

Vakkennis en uitstekende kwaliteit!

Goede en geduldige informatie omtrent hulp voor onze keuze voor zit-sta meubilair. Hoogwaardige techniek met ook nog eens een mooi Deens design. Wij zijn erg tevreden!

Zeer tevreden met de uitgebreide service

Zeer vlotte afwikkeling van de bestelling en daarbij werden de gekochte goederen netjes op kantoor bezorgd en zelfs de montage werd op een prettige manier gedaan!

Persoonlijk

Prettige persoonlijke en geïnteresseerde houding

servicegericht, hulpvaardig, flexibel

Prima bedrijf met grote assortiment kantoormeubelen. Absoluut value for money.

Top bedrijf

prima geregeld, snelle levering en netjes binnen gezet tegen een zeer goede prijs. Zeer tevreden dus!

Zeer goede ervaring

Super bedrijf. Goede communicatie uitleg en service Goed geteld en net spullen geleverd

prima prijs en goede service

prima prijs en goede service

Accuraat en vriendelijk

Oh, wat is het toch fijn als bedrijven mensen in dienst hebben die gewoon communiceren! Dat is bij Van der Meulen echt het geval: zowel telefonisch als persoonlijk bij aflevering. Behulpzaam bij het op zijn plaats brengen van de bestelling en het afvoeren van het boude meubilair. Echt helemaal in orde!

Top geregeld

Prima service, alles van begin tot eind goed geregeld.

Bestelde product in goede staat volgens afspraak geleverd

De tijd tussen bestellen en afleveren zou wellicht nog wel iets verkort kunnen worden.

Levering en service zoals je het zou willen!

Na mijn offerte-aanvraag per mail ontving ik binnen een halve werkdag een offerte waarin mijn wensen keurig waren opgenomen. Daar zaten wat niet-standaard dingen, maar die waren gewoon verwerkt. Binnen een dag waren we het eens, en werd de levering gepland. Die was ook keurig op de afgesproken tijd. Montage van het geheel werd netjes uitgevoerd, waarbij ik zelf nog ter plekke m'n wensen kon aangeven (o.a. voor de positie van de kabeldoorvoer). Van der Meulen is de enige die ik heb kunnen vinden die zonder enig probleem bij mij thuis op Texel kwam leveren. (anderen wilden het in Den Helder brengen en dan moest ik verder zelf maar zien...). Kortom: van harte aanbevolen!

goed geholpen snel geregeld

in de winkel werd ik snel geholpen en binnen een week had ik mijn spullen al. top geregeld!!!!

goede ontvangst, goede voorlichting, snelle service.

goede ontvangst, goede voorlichting, snelle levering en service

Meer dan ik had verwacht.

Gemakkelijk besteld en snel geleverd. Ik was blij verrast dat de tafel nog naar zolder werd getild en ter plekke in elkaar is gezet. Top service wat mij betreft.

Snelle en levering van goede tweedehands stoelen

Besteld en twee dagen later 2 stoelen in huis. Wel wat geluk ze hadden al een afspraak in de buurt, maar toch... Stoelen in prima staat. Bekleding zonder beschadigingen en schoon

Erg prettig werken en denken met je mee!

De jongens denken goed met je mee als het gaat om aanschaf van nieuwe kantoormeubelen. Alles is netjes op locatie gemonteerd en geinstalleerd.

Top service en top producten!

Ik heb een aantal bureaus besteld. Deze zijn conform afspraak besteld. Vriendelijke mensen, top service.