Snelle levering!

Bij de bestelling werd aangegeven dat er een garantie van 2 jaar op de bureaustoelen wordt gegeven.... nergens terug te vinden op de rekening!

Geachte heer van der Plas, We zijn blij te horen dat de snelheid van onze levering naar uw wens was. We hopen natuurlijk ook dat jullie net zo blij zijn met de nieuwe stoelen! Over het garantiebeleid staat inderdaad niks op onze factuur, dit is min of meer een ongeschreven regel bij ons aanbod gebruikt meubilair, op alles 24 maanden na aankoopdatum. We zullen kijken of we hier in de toekomst wat mee kunnen. Bedankt voor de eerlijke mening. VDM Kantoormeubelen

Easy to use web site, good communication, quick delivery service

Very good service. The emails are in dutch so one piece of feedback to improve the service is to translate if you know customer isnt Dutch.

Stoel en bureau gekocht. Eerst even gaan kijken in de showroom en werd erg enthousiast en goed geholpen. Weekje later werden ze allebei gratis thuis bezorgd en in elkaar gezet. Top service!

Uitstekende kwaliteit voor zeer redelijke prijs

Ik heb tweedehands twee bureaus, twee lage roldeurkasten en twee ladenblokken besteld. Je weet niet wat je kan verwachten, maar het heeft mijn verwachtingen overtroffen. Ziet er uit als nieuw en ik ben er zo blij mee. Ik ben telefonisch ook goed geholpen, had eerst een hoge kast besteld, die niet door het trappegat bleek te kunnen. Werd daar vooraf op geattendeerd om dat even na te kijken en heb toen twee lage kasten besteld. Prima service, een aanrader voor mijn vrienden.

perfekte levering

Genereuze dienstverlening door bezorger. Dood aan mij te helpen bij het op de plaats van bestemming te brengen.

Prima meubel en thuisbezorgfunctie 👍

Geen toevoeging

Persoonlijke boodschap en snel bezorgd

Persoonlijke boodschap en snel bezorgd

Uitstekende communicatie, prima product

Ik had tafelbladen besteld. Direct na het bestellen werd ik gebeld dat de levering circa 2 weken later pas kon plaatsvinden. Dat gebeurde inderdaad, op de afgesproken tijd. De chauffeur belde toen hij onderweg was, keurig. De tafelbladen zijn mooi, prima zware kwaliteit. Ik ben erg tevreden.

goede service

Alles netjes volgens afspraak geleverd en bezorgd en ook fijn op zijn plaats gezet.

Levering en montage prima uitgevoerd

Goed contact

Goed geholpen. Bezorging volgens afspraak en van tevoren gebeld. Al met al goed overleg. Kast is ook prima. Enige minpunt was de sleutel, die er niet bij zat. Is later geleverd.

Beste Els, Bedankt voor je eerlijke en duidelijke review. Het punt met die sleutels is dat wij ze vaak ook niet hebben, daarom hebben wij een sleutelmaker in de arm genomen om sleutels z.s.m. na levering bij alle klanten in huis te krijgen. Maar verder goed om te horen dat je tevreden bent! Van der Meulen Kantoormeubelen

Tweedehands meubilair in topconditie + snelle service + afspraken nakomen + vriendelijke en behulpzame chauffeur/monteur = 5 sterren!

Goede kwaliteit, service en prijs

Van der Meulen heeft onze school een goede service verleend. De roldeurkast kon snel worden geleverd en is op locatie gemonteerd. Het telefonisch contact verliep erg prettig.

Snel en klantvriendelijke dienstverlening en bezorging

De bestelling gaat vlot. De beschrijvingen zijn helder en ook in het geval van tweedehands eerlijk. De bezorging wordt afgestemd op de wens van de klant. Deze bezorging wordt keurig op tijd en netjes afgehandeld. In mijn geval was niet alles compleet, echter dit werd binnen een dag opgelost. Complimenten!

Goed geholpen in de showroom, stoel netjes afgeleverd.

Niets aan toe te voegen

Fast, kind and creative service.

Product was delivered and installed by professional friendly employees who cared that all was correct and conform. Great experience

persoonlijk en helder

Goede service en correcte levering.

Goede service, correcte levering en nabestelling van sleutel verliep snel.

Prima ervaring!

Levering was op tijd. Aardige en behulpzame chauffeur. Producten geleverd conform beschrijving.

Mooie roldeurkast, scherpe prijs, op tijd geleverd.

Mooie roldeurkast, scherpe prijs, op tijd geleverd.

Super mooie bureaustoel gekocht met goede service

Dave geeft je een goede uitleg over de vele mogelijkheden om ergonomisch te zitten. Als er iets niet klopt reageert hij snel met een oplossing. Dank!

Zeer klantvriendelijk en hele goede service

Probleem met stoel direct opgelost en bij testen bleek het toch niet helemaal oké, dus gewoon keurig een andere stoel meegekregen.

Echt een aanrader

Ik heb er een verstelbaar bureau besteld. Werd erg snel gebeld, en vervolgens een afspraak gemaakt. 10 minuten voordat ze er waren, werd er eventjes gebeld. Alles is super netjes en correct geplaatst. Kortom; echt een aanrader!

Eenvoudig en betrouwbaar

Een eenvoudige showroom. 1 exemplaar van de stoel waar we voor kwamen. Levering nieuwe s,toelen op afgesproken dag, bijna op tijd.