Heel erg tevreden

Heel erg blij met mijn nieuwe elektrische zit-sta bureau. Erg goed en vriendelijk geadviseerd en telefonisch te woord gestaan waardoor ik echt de juiste keuze heb gemaakt. Vooral ook grote complimenten voor Wessel (de chauffeur/monteur) die het bureau kwam afleveren. Heel erg vriendelijk, geduldig en professioneel. Wessel heeft echt de tijd genomen om alles goed uit te leggen zodat ik niet de fout in kon gaan met het monteren. Hij ging ook erg zorgvuldig en voorzichtig om met het sjouwen van het bureaublad zodat het niet beschadigd kon worden. Echt een topper!!! Super tevreden met mijn keuze voor een zit-sta bureau en dit bedrijf. Hele goede service....

Professioneel

Al met al een goede ervaring met vdm kantoormeubelen. In de showroom werd de tijd genomen om goed advies te kunnen geven. Ook werd een verzoek om de factuur te splitsen direct opgepakt en werd ik daar telefonisch van op de hoogte gebracht inclusief uitleg. De producten werden gratis bezorgd op de tijd die was afgesproken. Elk klantcontact, van advies tot bezorging verliep soepel en zeer klantvriendelijk.

Opgehaald en geholpen dor behulpzame mensen, top!

Ik zocht een bureaublad van 160 x 80 en deze was in de gewenste kleur op voorraad. Gekozen om deze direct op te gaan halen. Zeer behulpzaam en meedenkend (schroeven meegekregen voor montage) en meegeholpen om het blad in mijn auto te leggen. Voor eenzelfde blad nog een keer naar Van der Meulen gegaan na een 2e online bestelling. Weer goed geholpen. Als ik weer iets nodig heb zal ik zeker de site bezoeken om na te gaan of Van der Meulen het kan leveren.

Prima service!

Alle vragen zijn snel en goed beantworden. Kwaliteit van zit sta bureau Linak Plus zijn extreme goed. Alle motoren werkend vlot en geen schade tijdens levering. Montagewerk is inbegreep bij koopprijs, ik vind dit echt handig! Enige minpunt is de montage kwaliteit van boren en gat snijden op mn bureaublad. Een van de gaten voor de Kabeldoos is niet helemaal akuraat, dat maakt mijn rechter kabeldoos minder stevig. Ik zag ook paar onnodige boorpunten. Maar verder is helemaal prima.

Nette stoel ontvangen, maar niet type die ik bestelde

Makkelijk en snel contact met deze organisatie. Ik bestelde een refurbished BMA Axia 2.2. De stoel werd snel geleverd; alles volgens afspraak. De stoel ziet er goed en netjes uit, alles werkt. Ik ontdekte alleen wel dat het geen Axia 2.2 zoals ik gekocht had; maar een ouder type. Dat vind ik niet zo top. De prijsverschillen per type Axia-stoel kunnen behoorlijk verschillen, weet ik. Dus wat eerst een goede aanbieding leek, was dat waarschijnlijk iets minder. Vandaar geen 4 sterren, maar 3.

Uitstekende producten tegen redelijke prijs. Goede service.

Levertijd was iets langer dan vooraf aangegeven. Bekend verschijnsel in deze tijd. De levering wordt altijd afgestemd met de klant en dat is echt top!!!

Goede informatie en fijn zaken doen.

Op basis van goede informatie op de website en de mogelijkheid om een vergaderstoel “op proef” mee te nemen 10 fraaie nieuwe stoelen besteld.

Professioneel en zeer behulpzaam

Fijne hulp per telefoon gekregen bij het kiezen van een bureaustoel. Verder netjes van tevoren gebeld over de levering en zelfs op de dag van de levering ook nog gebeld dat de bezorger over een uur er zou zijn.

Kwaliteit, betaalbaar en top service

Uitstekende verkoper en een zeer goede service en nette bezorgers

Goed Geregeld!

Helemaal TOP van begin tot eind!

Van af het eerste telefoon gespprek, de hulp in de winkel zelf, levering en uitleg stoel tijdens uitzoeken en na aflevering, allemaal top, een dikke 10!

uitstekende

Vrijdag avond besteld, maandag middag een Telefoontje. Helaas de gewenste blad niet beschikbaar. Maar wel netjes doorgegeven welke wel snel leverbaar zijn. Levering ook op tijd en netjes gebeeld door de bezorger. Helaas geen elkaar zet service ivm corona regels maar dat stond ook netjes op de site en nog eens door de telefoon gemeld. ook de prijs kwaliteit verhouding is prima in orde

Een prima bedrijf en goede spullen

Goede service vriendelijk en kealiteit

Bureaustoelen Cross zijn prachtig en zitten perfect

Hele mooie stoelen model Cross, tweedehands maar niets mis mee. Een aanrader. Goede rugondersteuning (lendensteun). Fijn dat ze in zijn geheel (in elkaar gezet) worden bezorgd. Meteen gebruiksklaar. Brede armpads zijn prettig. Goede service!

Fijne bureaustoel en dito service

Mijn (tweedehands) bureaustoel kwam snel aan. Hij was zelfs nog licht vochtig van het schoonmaakproces. Zeer snelle service dus. Op de normale gebruikssporen na merk je aan niets dat het een tweedehands stoel is. Ben er erg blij mee. Door de juiste afstelling (even een handleiding online downloaden) ook geen last meer van mijn schouders ondanks het vele thuiswerken.

Gewoon goed!

Goede duidelijke website, persoonlijke service om het e.e.a. af te stemmen. Nette tijdige levering. Goede uitleg bij levering. Bureau is van prima kwaliteit.

Goede communicatie en snelle levering

Wij hebben een prettige ervaring met hen gehad. Gaan hen zéker aanbevelen aan anderen! En als wij zelf nog eens iets nodig hebben weten wij hen te vinden!

Vriendelijk, duidelijk en servicegerichte organisatie.

Zeer tevreden.

Goede prijs kwaliteit

2e hands bureau voor thuiswerkplek. Na te hebben besteld werd direct de volgende dag contact opgenomen. De bezorg afspraak werd meteen gemaakt. Op de dag van bezorging belde de chauffeur een half uur van te voren. Bureau werd corona proef afgeleverd en er werd een instructie gegeven hoe deze in elkaar gezet moest worden. Bureau lijkt als nieuw.

Super behulpzaam

Vdm was super behulpzaam met het uitziekten van twee werkplekken. Ook informatievoorziening rondom levering was erg goed.

Prima levering met correcte tijdsmelding vooraf zoals toegezegd

Prima ondersteuning en service

Diverse kantoorinrichtingen gedaan, zowel met nieuw als gebruikt. Advies was goed, service ook prima en flexibel.

Zeer goede, snelle service en levering van een mooi Gispen-bureau

Wordt vriendelijk en adequaat telefonisch te woord gestaan / duidelijke website / snelle, vriendelijke levering / mooi bureau, gemonteerd bezorgd

Geweldige service

Vriendelijk, tijdig, goede kwaliteit