Vriendelijk en behulpzaam personeel

Leuke zaak, vriendelijk personeel waar je al je vragen kunt stellen en informatie en antwoord krijgt. Ook de levering verliep vlot, ik werd op de hoogte gehouden door mails en op de dag van levering werd ik gebeld door de chauffeur. Hij heeft het bureau ter plaatste gemonteerd. Ik ben zeer tevreden.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Zeer vriendelijk en behulpzaam
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Prima, zag er netjes uit voor 2e hands

Mooi product en uitstekende service, exact volgens afspraak

Ik kreeg goede uitleg en het product werd precies op tijd geleverd en netjes gemonteerd. Ik ben heel tevreden.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Uitstekend en alles volgens afspraak afgehandeld
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Het was precies wat ik verwachtte en het is netjes gemonteerd

Hoge kwaliteit en service voor weinig geld

Bestellen ging snel en vlekkeloos, en aflevering was zonder problemen.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Prettig
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Prima

goede service

vriendelijke bezorgers, stoel is als nieuw

Prima ervaring, goede prijzen en denken mee

Na mijn bestelling werd ik de volgende dag even gebeld om te verifiëren of alles klopt aan de hand van mijn wensen. Gratis verzending door hun eigen dienst, ook al moeten ze naar de andere kant van het land. Dit werd netjes van tevoren telefonisch afgestemd en een half uurtje van tevoren belde de koerier nog even dat ze er bijna waren. Werkbladen zijn van hoge kwaliteit tegen een zeer schappelijke prijs. Vriendelijke medewerkers die de producten hebben afgeleverd en verder alles naar wens.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Zeer goed, medewerker belde na de bestelling om alles even door te nemen.
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Precies zoals verwacht en beschreven.

Supersnelle en vriendelijke service. Direct een reactie op mijn bestelling via de mail, duidelijke informatie over prijzen en levertijd, producten op voorraad en een follow-up mail met de track code van de zending.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Snel en vriendelijk
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Nog niet geleverd, maar door een eerdere levering bekend met het product en erg tevreden.

Goed product, goed advies en goede service

VDM reageert snel en goed bij vragen en legt ook duidelijk uit wat de mogelijkheden zijn. De monteurs zijn vriendelijk, snel en goed en bereid net een stapje extra te doen. Het product, in dit geval een bureau, is degelijk een mooi.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Erg prettig, snel en kundig
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Helemaal top

Snelle en nette levering!

Goede kwaliteit bureau’s met snelle en nette levering.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Goed
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Goed

Fijn bedrijf, lekkers stoel, vlotte service

Top dat jullie bureaustoelen een tweede leven geven. Hij ziet er als nieuw uit! vriendelijk service, fijn dat ze met belden met update over de levering.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? prima
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? goed

Zeer klantgericht, goede communicatie. Aanrader!

Snel, correct en goede kwaliteit!

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Zeer goed
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Zoals verwacht

geweldige snelle service

veel keus, makkelijk te bestellen, kon op rekening. Ondanks hun drukte kon alles toch op mijn aangevraagde datum geleverd worden, na overleg met zeer aardige man. Prima meubels, we hebben een mooi kantoor gekregen mede door Van der Meulen Kantoormeubelen

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? heel aardig
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? heel goed

Op tijd, nette montage, vriendelijke medewerker

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Goed
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Prima

Mooi bureaublad

Perfect verpakt!

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Netjes op de hoogte gebracht van de leverdatum
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Zeer mooi product

Prima.

Ik werd op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Het tijdstip van levering werd overlegd en een dag vantevoren en op de dag van levering nogmaals bevestigd. Dit alles naast bevestiging per email grotendeels ook via persoonlijk telefonisch contact; erg prettig!

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Erg prettig.
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Prima, zoals verwacht/gehoopt.

Top! Zeer goede service!

Ik ben altijd telefonisch op de hoogte gehouden van de bestelling. Moest eventjes wachten op mijn bureaustoel maar verder helemaal geen klachten. De stoel was in zeer goede staat geleverd.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Zeer goed
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Zeer goed

Vakkundig en erg aangenaam

Erg fijn bedrijf! Denken met je mee en onwijs vriendelijk. En ook de bureaubladen zijn prachtig! Een echte aanrader!

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Vriendelijk en behulpzaam
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Perfect

Top service hoor

Goede snelle duidelijke dienstverlening en levering.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Top
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Prima hoor.

Snelle, persoonlijke service

Vlot en vriendelijk geholpen. Keuze in lever datum, helaas een korte vertraging vanwege de pandemie. Bezorger heeft nog geholpen voor montage.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? 8
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? 9

Duidelijke site en erg netjes afgehandeld en bezorgd.

2 losse bureaubladen besteld via de website. Keurig bevestiging gehad en keurig op de hoogte gehouden van het lever moment. Chauffeur belde op de dag zelf nog dat hij er met 45 min zou zijn. En uiteindelijk het belangrijkst, de bladen zijn netjes en van goede kwaliteit.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Netjes en snel
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Mooie kwaliteit

Mooi Produkt, scherpe prijs en goede communicatie

Mooi produkt, scherpe prijs en goede communicatie mbt levering

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Vriendelijk en snel
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Goed

Uitstekende communicatie en service

Na bestelling uitstekend op de hoogte gehouden omtrent levering. Bij levering bracht chauffeur zwaar pakket naar binnen. Prima ervaring!

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Uitstekend
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Mooi

Wederom keurig geholpen

Nu 2e ervaring met van der Meulen en ik raad dit bedrijf zeker aan. Gehele traject prima contact. Reageren snel en denken mee.

• Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? prima

Dave heeft in ons geval meteen door waarnaar i op zoek was

Nieuwe of gebruikte meubelen vond ik niet belangrijk kwaliteit wel ondanks dat wij daar niet duidelijk over gesproken hebben had ik wel het idee dat Dave doorhad dat goede gebruikte meubelen voor ons Volstaan. Dave heeft dan ook geen moment geprobeerd mij te overtuigen dat de aankoop van nieuwe meubelen een betere aankoop zal zijn. verder was hij duidelijk betreft de maximale korting waardoor ik een goed gevoel had niet te veel te betaald te hebben. Service een levering volgens afspraak keurige bezorgers die snel en netjes werken.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? uitstekend
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? zoals verwacht

Professionele leverancier en installatie

Super klantvriendelijk, alles wordt in elkaar gezet en op zijn plek. Ze laten de boel schoon achter. Fijne manier van werken en communicatie. 2e hands producten zien er uit als nieuw. Wij zijn een erg tevreden klant.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Super
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Super

top service!

Goed geholpen bij bestellen - goed meegedacht over facturering en levering. prima logistiek!

• Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? prima