Hoge Kwaliteit en dienstverlening

Ik ben heel tevreden over de benadering van van der Meulen. De medewerkers aan de telefoon denken mee en geven duidelijk advies. Afspraken zijn snel gemaakt en worden stipt nagekomen. De monteurs hadden verstand van zaken en waren heel dienstverlenend. Ik kan van der Meulen aanraden!

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? plezierig
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? boven verwachting

Prima prijs/kwaliteits verhouding van het gekochte product. Tijdige levering. Hulpvaardig bij het installeren van het gekochte product,

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Klantvriendelijk
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? wat ik verwachtte

Zeer goed geregeld!

Bij bezorging bleek dat het zelfs in elkaar gezet zou worden (had ik niet goed gelezen op de factuur). De heren van de bezorging waren heel aardig, netjes en niet beroerd om wat extra's te doen.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Fijn
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Goed

Goede kast, iets meer beschadigd dan ik verwachtte.

Fijn dat de kast bezorgd en geplaatst kon worden!

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Prima
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Iets meer beschadigd dan verwacht.

Zeer goede service

In eerste instantie had mijn geleverde stoel 2 tekortkomingen. Na melding hiervan werd zeer snel en adequaat gehandeld. Uiteindelijk heb ik weliswaar toch een andere stoel genomen en daar werd een tegemoetkoming bij toegepast. Een zeer goede service dus.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Zeer goed
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Uiteindelijk heel goed

Top Service!

Zeer goede ervaring. Snelle klantenservice, goed leveringscontact en fijne bezorgers die alles netjes voor je klaarmaken. Echt een aanrader!

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Top!
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Zeer goed

Héél erg goede service

Supermooie stoelen besteld voor kantoor, daar was een nalevering op ivm problemen bij de leverancier van een bepaald onderdeel. Goed opgelost door tijdelijk onderdeel te leveren en daarna terug te komen en het juiste onderdeel te monteren. Fijne leverancier, zou er zo weer bestellen.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? erg goed
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? perfect

Geweldig! Sympathieke bezorger : heeft alles netjes gemonteerd en de verpakking meegenomen.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Heel goed
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Prima

Goede producten, denken mee, ook de 2e hands producten zijn van prima kwaliteit!

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? goed
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? goed

de bestelling is zeer goed uitgeveord

de order is op ee correcte manier bezorgd. de kasten zien er goed uit, precis zoals we het voor ogen hadden. We zijn vriendelijk en goed geholpen.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? zeer goed
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? zeer goed

goede ervaring, alles netjes geregeld

Prettig, snel en een goede prijs

Goed gerelegd en alles volgens afspraak.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Heel goed

Veel keus. Goed geholpen

Doordat er veel keus was en we goed werden geholpen snel keus gemaakt. Stoel was ook op voorraad dus direct meegenomen.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Goed
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Goed

Snelle levering tafel werd keurig geleverd en de tafel werd in elkaar gezet door vriendelijk personeel. Wij zouden dit bedrijf zeker aanbevelen

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? N.v.t.
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? goede kwaliteit

Hoera voor Martijn!

Op zoek naar een gebruikte bureaustoel besloot ik een kijkje te nemen bij van der Meulen. Daar werd ik geholpen door Martijn. Hij stelde een stoel voor, richtte hem in op mijn maat, droeg hem de trap af en zette hem in mijn auto. Geweldig! Even later stond de stoel in mijn huis en kon ik zonder rugpijn mijn administratie bijwerken.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? super
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? heel goed

service was uitstekend: snel, behulpzaam en professioneel

Ik ben zeer tevreden met mijn recente bestelling en levering van een tafel. De service was uitstekend: snel, behulpzaam en zeer professioneel. Het bestelproces verliep soepel, en de communicatie was helder en efficiënt. De tafel werd snel geleverd en was perfect verpakt. Al met al een uitstekende ervaring. Zeker een aanrader!

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? service was uitstekend: behulpzaam, kennis van zaken en vriendelijk
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Ik werd hier helemaal blij van

Kundig en zeer klantvriendelijk

Servicegericht en denkt met je mee

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Kundig en zeer klantvriendelijk

Fijn en snel bedrijf

Heel fijn bedrijf en zeer vlotte levering van kantoormeubilair Ook vooraf telefonische communicatie over leveringstijd.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Zeer goed
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Prima

Snel en gemakkelijk

Vanaf het bestellen, tot de communicatie voor de bezorging en vervolgens de bezorging zelf was geweldig! Ik wist niet dat ze het bij levering voor je in elkaar zetten, maar ik was blij dat ze dat deden. De website is gemakkelijk te gebruiken, het selecteren van de verschillende opties was intuïtief en over het algemeen was dit een geweldige ervaring.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Vriendelijk en behulpzaam
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Overtrof de verwachtingen

Alles absolut top

Wie immer ist alles ohne irgendeine Komplikation verlaufen

• k.A.
  • k.A.

Prettig bedrijf,goed bereikbaar,goede service.Producten hebben een goede prijs-kwaliteits verhouding

Het bedrijf is klant gericht.De medewerkers geven goede adviezen.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Prima.
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Prima.

Correcte behandeling. Afspraken prima nagekomen.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Correct
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Pria

Altijd conform afspraak

Keurig op tijd geleverd en correcte monteurs alles geïnstalleerd.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Prima
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Conform verwachting

Super service!

We hadden een bureaustoel waar de rugleuning niet meer goed werkte. Er werd keurig een afspraak ingepland en er kwam een monteur langs om het probleem op te lossen. De afspraak ronddom de afspraak kon niet beter!

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? 10
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? 9

Geweldige service

Goed contact, snelle reactie en afspraken worden nagekomen!

Lageweg 35 Q

2222AG Katwijk zh