Goede service en communicatie

Goede voorlichting en communicatie over de levering

Fantastische winkel

De winkel heeft een groot assortiment. De mensen zijn echt heel vriendelijk en helpen je goed en weten veel van hun producten. De levering was snel en goed.

Snelle en nette aflevering

Monteur heeft snel, netjes en secuur bureau geplaatst. Tweedehands Bureau verkeerde in goede conditie

Zeer klantvriendelijk, snelle levering en prima kwaliteit.

Het bedrijf is zeer klantvriendelijk. De levering was snel en de spullen werden vakkundig geplaatst.

Goede service, goede prijs/kwaliteitverhouding.

Blij met het bureau, snel gemonteerd, aardige gast die het kwam leveren.

Geweldige service!!

Na bestelling van een bureau blad Binnen korte tijd gebeld om de levering Zeer vriendelijk en goede service en het bureaublad… perfect

Goede communicatie.

Prima materiaal en service!

Dik tevreden met geleverde bureaus, zelfs reserve onderdelen bijgeleverd. Prima prijs prestatie en vlotte bezorgservice!

Superservice!

Hele fijn organisatie die meedenkt, snel levert en uitermate goede producten levert. Wij doen graag zaken met hen! Contact met Dave is altijd snel en prettig. En de levering is tot nu toe altijd door dezelfde mensen gedaan en die weten heel goed wat ze doen. Heel fijn bedrijf, we zullen voor een volgende bestelling zeker weer een beroep op hen doen.

Prima.

Vriendelijk, communcatie goed, aflevering goed.

Prima producten met goede prijs- kwaliteit verhouding. Punctuele levering. Kortom aanrader.

Duidelijk advies, snelle levering

Op een vrijdagmiddag ben ik langsgereden bij de showroom en werd daar direct vriendelijk ontvangen. Samen met mijn zoons hebben we een aantal stoelen geprobeerd en besteld. Een week later stonden de nieuwe stoelen al in huis, waarbij de levering een half uurtje van te voren werd aangekondigd. Super!

helemaal goed!

prima advies gekregen en dito dienstverlening. Dit is een bedrijf waar men nog weet wat klantvriendelijkheid is!

Welke andere bedrijf die kantoormeubelen levert

De verkoop ging heel goed. duidelijk Geen gelul maar gewoon - eerlijk zaken doen Bevestiging zonder kleine letters. Levering uitmuntend - de persoon die de meubelen heeft geleverd en ook gemonteerd. zijn er weinig van de kwaliteit en dienstbaarheid. Dit bedrijf ga ik aan andere voordragen alleen de rolkastje. is op de bodem niet wat ik had gedacht. of ik heb te hoge verwachtingen.

Goed geholpen

Goed teword gestaan over myn bestelling snel en goed geholpen met mijn vragen,

Goede service en installatie

Helemaal tevreden!

Prima zaak

Veel keus, scherpe prijzen, goede communicatie en zeer vriendelijk personeel

Great service and high-quality products

Great service and high-quality products

Fantastische service

Zeer goede prijzen en gratis levering en plaatsing. Hulde!

Nadat de afspraak bevestigt was kon ik nog een aantal dagen voor levering nog wat aanpassen aan het bestelde bureau. De bezorger was zo vriendelijk toch te helpen sjouwen naar de 2de verdieping. Super service en alles was snel en netjes opgetuigd. Ook wat uitleg bij de zit sta bureau gekregen.

Heel prettig

Wat ons het meeste opviel was het persoonlijke contact. Heel prettig. En Martijn die bij ons alles in elkaar kwam zetten, werkt ook echt voor het bedrijf en is niet een inlener, tenminste zo kwam hij op ons over. Heel persoonlijk.

Top!!

Top service Duidelijke communicatie Levertijd was iets lang maar ook dat is duidelijk gecommuniceerd

Prima levering en fijn contact

Er is geleverd volgens afspraak, bureaus werden keurig in elkaar gezet en aardige mensen. Wij zijn heel tevreden.

Leuk jong team met goede service.

Alles is heel netjes gegaan en bezorgd.

Duidelijk bestel en leveringsproces, fijne hulp ter plaatse met montage.