Wederom uitstekende service!

Op stel en sprong vergaderstoelen nodig. Goed advies gekregen en op tijd geleverd!

Een bedrijf dat met een stapje meer service een groot verschil maakt in klantervaring.

Ik werd vrij snel gebeld nadat ik mijn bestelling had geplaatst dat er een geplande datum zou komen voor mijn levering. De medewerker die ik toen sprak vertelde mij dat ik vlak voordat de bestelling afgeleverd zou worden op de hoogte gehouden zou worden. Op de datum van levering werd ik conform afspraak 20 minuten van te voren gebeld. Het pakket werd naar boven gebracht door 2 vriendelijke medewerkers en op de juiste plaats gemonteerd.

Mooi bureau, super service !

Aandacht voor detail, top service. Bedankt mannen !!

Referbished Bureau

Vriendelijk personeel, goede service, prijs , installatie en oplevering waren prima. Heel tevreden.

Top geregeld

goeie levering service en goed product

Kwaliteit van de product is goed voor de prijs.

Perfecte service en aflevering.

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Heel tevreden over de bestelde goederen. De bezorging verliep geheel volgens afspraak.

Top service!

Heldere communicatie, vriendelijke mensen en kwalitatief meubilair.

Geweldige service!

Geweldige service met name ook de bezorgers die mij zeer goed hebben geholpen!

van der Meulen doet gewoon wat ze beloven.

De kantinetafel is van een uitstekende kwaliteit. De bezorging was op tijd. Complimentje voor de bezorgers, ze waren netjes, vriendelijk en snel.

Keurig bureau, perfecte service

Normaal gesproken schrijf ik geen beoordelingen, maar dit bedrijf heeft het dubbel en dwars verdiend. Nadat ik (online) mijn bestelling had gedaan voor een tweedehands bureau, werd ik binnen een paar uur gebeld voor een bezorgafspraak. Blijkbaar kon bij dit soort bureau geen kabelgoot worden gemonteerd, ondanks dat ik dat wel graag wilde. Echter werd mij (gratis!) een aantal kabelklemmen aangeboden! Montage op locatie ging vlekkeloos. Bedankt mannen, en in het bijzonder Dave!

mooie spullen, prima prijs en vriendelijke levering volgens afspraak

Zocht degelijke bureaustoel en bureau voor thuis. Bij de grote blauwe blokkendoos koop je nieuw, naar is de kwaliteit net niet optimaal. Nu herbeklede bureaustoel met degelijke verstelling van alles. Wist niet dat armleuningen ook in breedte te verstellen zijn en zitvlak kantelbaar is. Daarnaast natuurlijk hoogte diepte verstelling zitvlak en verstelbare rugleuning met lendesteun. Bureau in hoogte verstelbaar. De boel is keurig op afspraak geleverd en naar zolder getild.

Prima communicatie en levering

Voldoet aan mijn verwachtingen.

Prima zaak

Dit bedrijf levert uitstekende kwaliteit voor een concurrerende prijs en houdt zich keurig aan de afspraken. Geleverde goederen worden met zorg behandeld en op de gewenste plek geplaatst.

Super service en retesnel!

Dat bedoel ik

zeer professioneel

snelle bezorging

Snel en goed geholpen

Deze keer op zoek naar een budget oplossing voor het kantoor. Goed geholpen en goed geadviseerd. Resultaat voor een goede prijs een super oplossing. Alles kon de volgende dag worden opgehaald.

Je krijgt precies wat je mag verwachten, dus presentatie en communicatie is zoals het hoord

Prima ervaring, gewoon leveren wat je besteld en krijgen wat je op basis van de fotos mag verwachten. Een mooi voorbeeld

Snelle service met mogelijk heden qua betalen­čĹŹ­čĆ╝

I

mooi bureau en uitstekende service

Goed geregeld en goed geholpen. Geen opmerkingen.

Prima service !

Kreeg 3 splinternieuwe bureautafels omdat de 3 gebruikte tafels die ik had besteld (en betaald) niet meer leverbaar waren N.B. voor dezelfde prijs, prima deal. Kwaliteit uitstekend.

Vakkennis en uitstekende kwaliteit!

Goede en geduldige informatie omtrent hulp voor onze keuze voor zit-sta meubilair. Hoogwaardige techniek met ook nog eens een mooi Deens design. Wij zijn erg tevreden!

Zeer tevreden met de uitgebreide service

Zeer vlotte afwikkeling van de bestelling en daarbij werden de gekochte goederen netjes op kantoor bezorgd en zelfs de montage werd op een prettige manier gedaan!

Persoonlijk

Prettige persoonlijke en geïnteresseerde houding