Geweldige service!

Het bureau is op tijd geleverd en ziet er perfect uit, was gebruikt maar heel goede conditie. Niks op aan te merken. Wel zo fijn als het een thuisbureau is. Na aflevering kregen we de stekkertjes niet goed erin, even gebeld en via de app kreeg ik netjes foto's van het bureau hoe het wel kon ;+) Probleem opgelost.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? vriendelijk
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? boven verwachting goed

Goede informatie alles prima geregeld

Zeer nette bezorgers.Allemaal goed geregeld vanaf bestelling tot en met levering.heel hartelijk bedankt.gr mw Heckmans

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Prima
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Zeer verrast

Perfecte service

Zowel de meubels zelf, de aflevering op locatie als de service achteraf is top bij Van der Meulen.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? 10
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? 10

Klantvriendelijk en Servicebereid

Ging er eigenlijk heen voor een bureau stoel met verwarming die helaas niet lekker zat maar ze wezen me ook op hun collectie refurbished en daar vond ik voor 1/3 een conferentie stoel die gewoon in een keer goed zat. Netjes thuis gebracht en andere wielen ivm harde vloeren onder gezet

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Goed
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? De stoel waar ik voor ging viel tegen maar de goedkopere waar ik mee weg ging prima.

Heek tevreden

Service en contact heel goed, komt afspraken na, vriendelijk personeel.

• Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? N.v.t.

Goed product met dito service

Bureau besteld, in goed overleg iets verlate levertijd. Goed contact. Staat als een huis.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Prima
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Prima

Prima .

Bureau naar wens. Stoelen snel en voor een redelijke prijs van nieuwe veren voorzien.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Ietsje nonchalant.(Leeftijdsverschil?)
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Goed.

Uitermate tevreden

Online als particulier bureau besteld. Had daarover aanvullende vragen. Zeer vriendelijk geholpen. Planning neemt contact met je op over de leverings datum. Dag van te voren krijg je per mail een tijdvak van twee uur. Op dag van levering belt de chauffeur een half uur van te voren dat hij eraan komt. Bureau vakkundig gemonteerd en op zijn plek gezet. Hele aardige chauffeur /monteur. Zulke topservice maak ik niet vaak mee.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Super
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Beter als verwacht. Mooie kwaliteit.

I bought two office chairs and they are as good as on pictures ! I would recommend this shop!

Snelle service.

Product conform de beschrijving.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Snel en correct
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Conform de verwachting

snel contact goeie service Ja gewoon... TOP BEDRIJF

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Geweldig
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Had een refurbished bureau gekocht de piten na gespoten met Hamerrite en zijn gloed nieuw

Alles stipt op tijd en netjes geinstalleerd

Prettig en vakkundig personeel

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? prettig
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? perfect

Fijne oplossingen bij problemen

Door leveranciers fouten heb ik helaas vaker contact gehad met VDM Kantoormeubelen. Zij zijn meerdere malen bij mij geweest, maar we zijn elke keer tot een goede en toepasselijke oplossing gekomen bij de problemen die er waren. Ik ben tevreden

Makkelijk te bestellen, snelle levering volgens afspraak.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? prima
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? prima

Mooi meubel en bezorger was super behulpzaam

Heb voor de goedkopere optie bureau gekozen, maar de kwalliteit was boven verwachting. De bezorger was erg vriendelijk en heeft het mooi in elkaar gezet.

Mooie showroom, ruime collectie alle tijd om alles uit te proberen

Wij zijn in de showroom geweest voor een nieuwe bureaustoel. Ruime keuze zowel nieuw als tweedehands. Wij werden prettig begroet en kregen ruim de tijd om alles te bekijken en uit te proberen. Vervolgens bij de medewerker advies ingewonnen die netjes de tijd nam, prima productkennis had en goede tips gaf. Ook qua aftersales netjes geholpen, de rugleuning moest verwijderd worden om de stoel in de auto te krijgen. We kregen zelfs montage materiaal mee naar huis om het weer in elkaar te zetten.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? heel goed
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? volgens verwachting

Alles keurig geleverd en gemonteerd. Super blij mee.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Uitstekend
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Alles klopte

zeer goede ervaring

kreeg op tijd door wanneer en hoe laat de wagen zou arriveren vriendelijke medewerkers al met al prima adres

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? top
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? voldoende

Super vriendelijk en goede service

Goede service, komen na wat ze beloven. Top!

super

Zeer mooie 2e hands spullen, goede service en aardig personeel

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? prima
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? zoals verwacht

Goede service snelle bezorging

Als particulier besteld. Aangenaam bedrijf met goede service en vlotte bezorging. Zeer de moeite waard om voor een goeie prijs kwalitatief goede spullen aan te schaffen. Een duurzame aanrader!

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Vlot vriendelijk en kundig
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Ja helemaal

Degelijk bureau en goede service

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Goed en adekwaat
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Goed

Fijne communicatie en producten zoals omschreven

Gebruikte gereviseerde bureaustoel gekocht, zit heerlijk. Productomschrijving goed gedetailleerd en ziet er precies uit zoals op de foto's. Wat nog fijner was zijn de snelle reacties op vragen en meedenken waar nodig. Ik zou er dan ook zo weer bestellen, blij dat ik nu een goed adres heb voor thuiskantoorinrichting.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Reageert snel
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Exact naar omschrijving en foto's

Top geregeld!

We zijn eerst in de showroom geweest om nieuwe bureaus en bureau stoelen te bekijken en testen. Hier zijn we vriendelijk geholpen met lekkere koffie. Week later waren alle spullen netjes geleverd en in elkaar gezet bij ons op kantoor. We zijn er blij mee. Top geregeld!

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Erg prettig
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Goede kwaliteit

Mooie spullen, snelle levering

Snelle opvolging van mail en accurate afhandeling. Levering was prima op tijd en goed neergezet. Prettige mensen allemaal.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Prima
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Mooie tafels, ik had op de foto niet gezien dat het blad niet helemaal recht was

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.