Van verkoop tot levering geweldig.

Wij zijn enorm goed geïnformeerd en geholpen bij de aankoop van nieuwe zit-sta bureaus en stoelen. En achteraf ben ik erg blij met de keuze die is gemaakt. Bij levering werd er snel en kundig gewerkt. Als ik weer eens wat nodig heb voor ons kantoor ga ik zeker weer eens langs. Tot dan!

• Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Goed

Precies zoals je het graag wilt, keurig, meedenkend, correcte levering, dus zeer tevreden

Meer dan perfect, plezierige man die nog moeite voor je wilt doen! Rustig uitleggen van de gestelde vragen

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Heel goed
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Perfect echt blij mee

alles conform afspraak

duidelijk, snel en conform afspraken

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? prima
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? overeenkomstig

Snelle levering, mooi tweedehands bureau

Het klantcontact was heel fijn, snel een afspraak kunnen maken. Op de dag van levering zelf werd ik nog gebeld, wat ik heel fijn en netjes vind. De bureautafel was snel in elkaar gezet en ik kon meteen verder. Al en al super product en idem service.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Heel fijn en snel

Supermeedenkend!

Kwaliteit en niet alleen dingen die je in alle meubelzaken ziet.

• Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Goed

Goede service. snel en netjes geplaatst

2 nieuwe bureaus laten plaatsen. Goed geholpen door dhr. vd Meulen. en snel en netjes geplaatst.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? goed
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? goed

In één woord een "geweldig" bedrijf

Ik reageerde op een advertentie met sledestoelen. Uitverkocht helaas, net te lang gedraald, jammer... De volgende dag belde Wessel dat er tóch nog 5 stoelen in het magazijn gevonden waren!! Aangename verrassing, maar om even te komen kijken was ook weer een aardig stuk rijden. Geen probleem ze kwamen toch in de buurt en brachten de stoelen wel even thuis. Ik had 4 stoelen nodig en mocht de minste laten staan. Echter één stoel met een mankement mee terug is ook zowat. na een belletje met thuis mocht die 5e stoel er gratis bij! Geweldige jongens bij van der Meulen, Tot de volgende keer!

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Prettig
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? In overeenstemming

Aardige gasten

Goede service, mooie bureaus en no-nonsense personeel. Snel contact, zowel met klantenservice als met bezorgers.

Bedrijf is een aanrader. Alles wordt er netjes geregeld

Het 2e hands bureau is in zeer nette staat. Het bureau werd zelfs in elkaar gezet en de monteurs werken zeer zorgvuldig. Complimenten voor deze 2 monteurs !

• Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Helemaal naar verwachting

Geweldige service en meedenken met de klant !

De vriendelijke medewerkers nemen alle tijd en denken mee. Afspraken worden stipt nagekomen. Een ontbrekend onderdeel werd meteen bezorgd.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Zeer vriendelijk en behulpzaam.
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Precies zoals ik gevraagd had.

Super goed.

Prettige communicatie en uitstekende service na aankoop van kantoormeubelen en zelfs ruim daarna.

Wij zochten goede gebruikte NPR-1813 bureaustoelen voor thuiswerk. Immers, zo'n stoel scheelt je werkklachten en gaat erg lang mee, dus vinden wij de investering waard. De website gaf ons informatie voor onze eerste keuze, we hebben gebeld en de showroom bezocht om de stoelen uit te proberen. De verkoper hielp ons precies de juiste stoel te vinden. Wij hebben meteen besteld en alles is keurig netjes volgens afspraak geleverd. Fijn dat wij als kleine klant ook zeer goed geholpen zijn. Erg tevreden over van der Meulen. Tip: Ze hebben zelfs compleet nieuwe stoelen voor een laatste exemplaar prijsje, sla je slag!

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Zeer goed
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Uitstekend, we hebben ze zelf uitgekozen

Goede communicatie en levering

Afspraak gemaakt voor de levering en het werd netjes volgens afspraak afgeleverd.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Goed
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Volgens verwachting

Top product

Mooie kwaliteit

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Uitstekend
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Uitstekend

Prima geleverd. Erg tevreden!

Ik ben zeer tevreden.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Prima
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Zeer goed

Snelle levering en goed geholpen

Snelle levering en goed geholpen

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? N.v.t.
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? N.v.t.

Super klant vriendelijk

Zowel verkoop als after sales, logistiek team zijn klant vriendelijk en flexibel

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Heel vriendelijk en snel met terugkoppeling
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Naar verwachting

it was a great service

The guys who delivered were very friendly and arrived on time. The table was properly installed and working very well.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? it was great
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Exceeded my expectation

Op tijd geleverd, en keurig op de gewenste plaats gezet.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Duidelijk
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Ja

Uiterst tevreden, zeer correct behandeld

Tijdens het bezoek aan de winkel , uiterst vriendelijk geholpen, en voorzien van een goed advies. De levering en het plaatsen van de kantoor kast prima verlopen en netjes en correct uitgevoerd.

Goede service en informatie

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? zeer goed
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? zeer goed

Goede bureaustoel voor geweldige prijs!

Had vervangende bureaustoel nodig ivm kapotte rugleuning, Van der Meulen had een geweldige aanbieding dus meteen besteld. Helaas ivm kerst-feestdagen drukte duurde het iets meer dan een week maar goed bezorgd door vriendelijke medewerkers. Zou er weer bestellen.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? N.v.t.
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Beter dan verwacht nog.

Meedenkers en doorpakkers

Positieve ervaring met eerlijk advies, contact als het beetje afwijkt van wat is afgesproken, komen afspraken goed na. Zorgvuldig bij aflevering.

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Goed, meedenkend en eerlijk
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Conform verwachting

Topservice!

Goed geholpen door Dave. Alles volgens afspraak geleverd en keurig netjes gemonteerd door 2 aardige jonge mannen. Heel blij mee!

• Hoe zou je het klantcontact willen omschrijven? Kan niet beter.
  • Hoe waren de producten in verhouding tot wat je verwachtte? Perfect