Snelle levering en goede prijzen.

Geen reactie klantenservice

Wax besteld (via Haarmarkt.nl) welke verkeerde blijkt te zijn. Na meerdere pogingen krijg ik geen reactie van de klantenservice. Geen aanrader deze site.

Zeer slecht

Gel besteld en wax geleverd. Reageert niet op diverse mails en is niet bereikbaar! Sefa's komt afspraken niet naar.

Goed verzorgd en snelle levering

Goed verzorgd en snelle levering

Prima service!

Mijn bestelling was snel geleverd en goed verpakt! Bedankt!

Alles vlot verlopen bij het bestellen echte evine ik het jammer dat ik m week moest wachten op levering

Snelle, goede levering

Snelle en goeie levering. Produkten goed verpakt

Goede producten en snelle levering!

Overzichtelijke webshop, hele goede producten en een razendsnelle levering! Ik ben helemaal blij! Top!

Duidelijke overzichtelijke site

Nadeel ik had ophalen aangevinkt en in de mail hebben ze het er dan over dat je bestelling klaar staat om verzonden te worden. En na ophalen kreeg ik een mail dat het verzonden was. Verder hele fijne winkel en online shop

Verkeerd product opgestuurd, verkeerd retour label en geen antwoord op telefoon en mail

Foto en naam product stemmen niet overeen. Dus een verkeerd product ontvangen. Telefoons en mails worden amper beantwoord. Voice mail wordt niet beantwoord. Ondertussen een retourlabel gekregen waarvan de barcode niet correct is. Ik wacht op een spoedige oplossing. Slechte service. K had graag een goede review geschreven maar met deze service is dat niet mogelijk

Zeer goed product, snelle levering en goede prijs was in aanbieding

Snelle en correcte service!

Snelle en correcte levering.

Zeer tevreden. Ondanks de corona vertraging toch snelle levering en goed verzorgd en gecommuniceerd.

Jullie hebben prima begrepen hoe de consument denkt en wat hij verwacht .

Prima verhouding kwaliteit en prijs en daarbij opgeteld een ultrakorte levertijd met alle relevante info daaromtrent goed gecommuniceerd maakt mij een superblije klant van jullie

Snelle levering, allert en prima spullen!

Snelle levering, allert en prima spullen!

Prima prijs, direct geleverd

Ik moest vervangende 'kammetjes' hebben voor mijn scheerapparaat, website gaf direct de goede informatie, prima prijs, mooi op tijd bezorgd. Enige minpuntje; de zo grote doos voor twee kleine kammetjes.

Goede winkel snelle verzending

Goede winkel mooie prijs en verzending ging top. Heel blij mee.

levering uitstekend

kwaliteit aan een zeer goede prijs

Keurige afhandeling bestelling

Medewerker denkt mee met wat ik wil maar niet goed heb besteld. Ze belde op en in overleg juiste product gestuurd.

Fantastisch, snel en netjes afgeleverd!

Fijn dat ik mijn favoriete kleuring online kan bestellen, nu ivm corona de markt niet altijd open is.

Artikel niet op voorraad, breng de klant op de hoogte!

Artikel bleek niet op voorraad. Hierover werd ik helaas niet over geïnformeerd. Na een week niets gehoord te hebben een mail gestuurd. Ik werd door een attente magazijnmedewerkster gebeld. Zij zocht direkt naar een oplossing èn de artikelen werden dezelfde dag nog verstuurd.

perfect

goede service en duidelijk

Goed snel service top

Besteld en snelle levering

Snel en betrouwbaar.

Met deze dagen vind ik dat ze snel kunnen leveren en netjes ingepakt.