Geen enkele reactie na 2 mails omtrent doos vol met open gelpotten

Ik bestel eens in de zoveel tijd totex gum als de voorraad op dreigt te raken. Afgelopen week wederom een bestelling met 6 potten. Toen het pakket binnenkwam en ik de doos opende zag ik echter alleen overal gel los in de doos. Direct een mail gestuurd dat 4 van de 6 potten open waren incl foto's maar geen reactie mogen ontvangen. Na nog een herinnering per mail tot dusver nog steeds geen enkele reactie .......

Besteld en snel geleverd

Goede producten tegen redelijke prijzen. Ik hoop wel dat we weer gauw op de markt in Waalwijk weer terecht kunnen bij jullie want dat vinden wij altijd gezellig

Gevonden wat ik zocht, besteld en ontvangen!

Redelijk

Ik heb de juiste flessen ontvangen ,alleen van de 3schuim flessen, zijn 2 afsluitdoppen stuk . Dit vond ik erg jammer .ik denk te krap ingepakt. Met vriendelijke groeten Marleen Megens.

Prima website, slecht product

Snelle levering, alleen doet het product niet wat het beloofd: camoufleren!

Vlotte afhandeling, prima service bij klachten!

Altijd fijn geholpen, kennis van zaken, vriendelijk en snel!

Helemaal prima

Niet te duur, kwam optijd en netjes verpakt.

Snelle levering en goede producten

fantastisch

Snelle service goede kwaliteit en zeer betrouwbaar

Goede kwaliteit en top service!

Ik ben zeer tevreden!

Prettige ervaring netjes afgeleverd op het aan gegeven adres.

geweldig!!

in 1 woord geweldig ,extra haarverf gekregen omdat er 1 niet leverbaar was en zo ook een extra wax omdat een actie alleen in de winkel telde, echt super!!

Goede webshop en snelle levering

Goede webshop en snelle levering!

Efficient en makkelijk

Makkelijk site met goede informatie en keuze. Goede communicatie na bestelling en bezorging op aangegeven tijdstip. Wat wil je nog meer!!!

Snelle en goede service

Ik ga normaal altijd naar de weekmarkt in Waalwijk om producten bij Sefa”s te kopen. Maar nu met het caronavirus is online bestellen een goede vervanging.

👍

Door omstandigheden nu ,,nu via online besteld en netjes en snel bezorgd op de dag dat het voor mij uitkwam

Top service!

Een aantal keren een bestelling geplaatst en alles is goed verlopen!

Doet wat is beloofd.

Alles volgens afspraak verlopen. Prima!

Redelijk

Heb niet gekregen wat ik besteld had.

Super tevreden

Een goed product

Top, snelle levering

Ik was al tijden op zoek naar dit product ( dus dadelijk 5 besteld ) en jullie zijn de enigen doe het nog verkopen !! Super blij mee 👌👌

Veel keus op de website

Vluchtoord 27 5406 XP Uden