Superkwaliteit van de spullen! Mooi kleurbehoud.

Super spullen

Producten TOP, snelheid verzending minder

Besteld op zondagavond en tot dinsdagmiddag helemaal niets gehoord w.b. verzending (naar NL adres), heb dus een mail gestuurd wanneer de deur uit zou gaan. Donderdagmiddag bestelling goed ontvangen.

Goed snel

Goed geregeld. Alleen hoge verzendkosten

Snelle levering en goede prijs

Het product dat ik kocht was veel goedkoper (-75%) dan bij Bol.com, dus uiteraard heb ik het bij SeFa besteld. De levering was snel, dus een volgende keer bestel ik zeker weer bij hen!

netjes

netjes en optijd geleverd

netjes, snel

prima bestellen ging goed en er werd snel geleverd

Snel en goed. Goede communicatie.

Uitstekende service !

Meermaals bij sefa’s haircompany besteld en dit blijf ik doen ! Goede service en snelle bezorging !

Super snelle levering

Overzichtelijke website Fijne spullen Super snelle levering

Duidelijke website, keuze voor de levering, netjes ingepakt.

Snelle levering, veel keuze in artikelen

Super snelle service

Twijfel niet om hier te kopen. Snelle levering en service.

Goede prijzen, snelle levering, goede service

De bestelde artikelen waren inderdaad ook voorradig (op andere sites maak ik dat wel eens anders mee), scherpe prijzen en ook de verzending is perfect geregeld

Betrouwbaar...vooral handig als je "herhaal"producten kiest

Af en toe naar de winkel om nieuwe producten te zien is leuker winkelen. Superhandig om je vaste producten te her-bestellen. Snel en simpel en goed verpakte zendingen.

Kopen in de winkel is fijner.

De levering was niet helemaal cf bestelling. Andere conditioner gekregen dan besteld. De spaarpas kan online niet worden gebruikt. Jammer! Mijn voorkeur gaat toch meer uit naar kopen in de winkel.

Veel keus

Snelle levering. Ik koop hier soms mijn elumen. Topkleuring!

Snelle levering !

Heel tevreden.

Snel maar niet correct

Ze versturen snel en de producten zijn uitstekend maarbde afhandeling is slordig. Ik heb 2 verschillende bestellingen geplaatst met verschillend aflever adres. Toch werden beide bestellingen op 1 adres in 1 doos geleverd, terwijl ik er wel apart verzendkosten voor had betaald. Het "opmerkingen veld" wordt blijkbaar niet gelezen. Het verzoek om enkel een digitale factuur te sturen en geen papieren in de doos, werd niet gehonoreerd. Dat is erg jammer.

Snel ontvangen. Prima!

Snel ontvangen. Prima!

Prima service!

bestelling snel ontvangen

Levering was vertraagd.Kreeg meteen een mail over deze vertraging!

Goedeservice

Supersnelle levering ben er blij mee tot nu toe geen teleurstelling gehad

Slecht

Tot nog toe waardeloos wordt niet gereageerd op telefoon of mail betreft potje tecni art pixie pommadr 2 besteld waarvan 1 potje niet goed is dr ihoud is kijhard en geel wat zacht en wit hoort te zijn brr

Vluchtoord 27

5406 XP Uden